Guest K-B

Kjole panik igen igen...

10 indlæg i dette emne

Har tidligere bedt om hjælp til at vælge mellem 2 kjoler, og nu har jeg valgt hvilken. Problemet er bare at jeg slet ikke føler mig som en brud i den, bare mere som et eller andet hvidt jeg er hoppet i fordi det skal man jo. Og jeg vil virkelig gerne føle mig som en prinsesse, smuk og at jeg ligner en million. Som jeg har det med den her kjole, har jeg næsten ikke lyst til at blive foreviget på billeder, og forventer bestemt ikke noget "åhhhh...." nå r jeg træder ind i kirken.

Men hvad pokker gør man? Der er kun en uge til brylluppet. Skal jeg bare affinde mig med at sådan er det, og prøve at få det bedste ud af det, eller skal jeg sætte alle sejl til, og prøve at finde en kjole der passer, hvilet jo nok er umuligt.

Ville så gerne glæde mig til på lørdag, og selvom det selvf ikke er kjolen det handler om, så spiller den altså en kæmpe rolle.

Jeg er en str 38 med lille barm, 165 cm høj med 6 cm hæl og bor i Borup v Køge. Er der nogen der ligger inde med en kjole skal I være velkomne til at kontakte mig.

Mnge hilsner mig med bryllupspanik

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha kender alt for godt hvordan du har det.

Har du set min kjole ?

Jeg har en salgsannonce hvor du kan se billeder og ellers kan du se under min beretning.

Jeg stod selv med problemet om det skulle være en wow kjole eller en mere moderne. jeg hoppede på wow vognene og er virkelig glad for det. Det er bare skønt stadigvæk at høre hvor fantastisk flot kjolen var ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige tjekket din tidligere tråd - synes du er meget smuk og at din kjole er både smuk og sidder perfekt - så kæmpe "åhhh" herfra....

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i dine følelser - det tror jeg langt de fleste i dette forum kan. Jeg tror de fleste kender tvivlen om kjolen nu er liiiige deres stil og hvordan mon gæsterne reagerer.

Lige nu skal du så huske på, at på selve dagen bliver der lagt make up og sat hår og hele "stemningen" af at være brud indfinder sig - og disse faktorer er også med i at det hele går op i en højere enhed.....

Der findes et hav af kjoler til salg - og du må såmænd gerne komme og låne min (kan ses i min beretning...) Men jeg tror ikke du vil blive lykkeligere og mere tilfreds. Synes du hellere skal bruge energien og måske et par kroner mere på at "optimere" din oplevelse af den i forvejen MEGET smukke kjole du har.

Varme tanker

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh Nej, hvor er det træls. Jeg har en liggende (helt ny) str. 38 fra Lilly Passions, som du kan købe meget billigt. Ivory, stropløs - skriv, hvis jeg skal maile nogle billeder.

Du må gerne maile billeder af din kjole og evt. pris til mig: hmoset7000@hotmail.com :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så du... Her er der lidt billeder af dine blomster/slør - håber de er med til at give dig den rette følelse af smuk/lækker brud :)

Blomsten til bæltet er rimelig stor nok 16 cm i diameter og så blonderne oven i - den vil fylde godt om livet. Den er ikke sat på satinbæltet, da det nok er nemmest du selv vurderer hvordan det skal sidde først

11%25252008.29.50.jpg

11%25252008.31.33.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer