wendt65451

P & P - 17.08.13 - Flere location billeder fra fotografen!

556 indlæg i dette emne

Tusind tak for link - det var sødt af dig, men jeg forestiller mig nogle større nogen.

Det ser rigtig fint ud på billedet. Skal du have glas i midten som på billedet eller blomster. Jeg kan rigtig godt lide den her måde at pynte på:

Blomsterpynt ved vielse

post-49839-0-77308800-1307778458.jpg

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Glæder mig sådan til jeg skal prøve kjoler på onsdag med min mor. Men ved godt nok ikke om man må tage billeder i Go-Diva og Lilly. Men det er da lidt spøjst at man skal vælge de kjoler man vil prøve inden man ser dem. Hvad hvis man får øje på en i butikken? Hmmmm, spændende, er det nu alligevel.

0

Del dette indlæg

Glæder mig sådan til jeg skal prøve kjoler på onsdag med min mor. Men ved godt nok ikke om man må tage billeder i Go-Diva og Lilly. Men det er da lidt spøjst at man skal vælge de kjoler man vil prøve inden man ser dem. Hvad hvis man får øje på en i butikken? Hmmmm, spændende, er det nu alligevel.

Jeg måtte godt tage billeder i både Go-Diva og Lilly, så medmindre de har ændret det, så må du godt :)

Jeg måtte også godt prøve andet i Go-Diva end den kjole, jeg kom for at prøve. :) Og hos Lilly skulle jeg ikke sige på forhånd, hvilke kjoler, jeg ville prøve :)

God tur! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De der spande med brudeslør er også et inspirationsbillede i min mappe :-) Lidt sjovt...

Jeg kiggede lige lidt på din to do liste (som vel egentlig bør ligge i dit første indlæg med links, så vi andre kan finde den :-)

Nå, men mht præst, er den eneste præst som det er lykkes os at finde som vil vie udendørs http://www.bryllupspraest.dk men det koster så 5000 kr.

Ellers skal man få en rådmand ud.

Eller giftes på rådhuset om formiddagen (eller en anden dag hvis de ikke vier om lørdagen) og så få en præst ud der ikke er medlem af folkekirken, fx en frimenighedspræst, som kan velsigne jer...

Vi har fået en præst ud, som vil gøre det fordi vi allerede er gift :-)

0

Del dette indlæg

Tak for det, men nu skal vi giftes i Tyskland. Har dog ikke undersøgt helt præcist hvordan det fungerer, fordi vi begge sidder midt i eksamensstress og jobsøgning, men nu er der heldigvis stadig mere end et år til.

0

Del dette indlæg

Jeg tror godt jeg kan være med i en konkurrence om overspringshandlinger! Eksamen i morgen og alligevel er det supervigtigt at få prøvet kjolen nu, hvor der er en der kan snørre den for mig. Senere skal der laves kaffefilterblomster, har jeg allerede bestemt mig for. Længe leve overspringshandlinger.

Billeder lige så snart det er lykkes mig at formatere skidtet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleprøvning hos Go-diva og Lilly

Kjoleprøvningen hos Go-diva og Lilly gik udmærket, billeder kommer lige om snart, dog er de første fire kjoler 10-15 centimeter for korte og meget få billeder fra Go-diva hvor mor ikke havde lært at bruge kameraet endnu. øv.

Kun 1 ud af 12 var smuk, smuk, smuk! Og den eneste hvide jeg prøvede fra Pure kollektionen, der var revet midt over, tilbød hun sørme at hænge tilside til mig. Som om jeg skal købe en overrevet kjole fra Lilly at have på til mit bryllup..... Jamen altså!

Fra Lilly:

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer