Guest Pia B.Nielsen

Kom nu med den dag!

9 indlæg i dette emne

Ih altså... jeg gider ikke vente længere! Jeg vil så gerne giftes nu! Hehe.:cheerleader3:

Hvordan har I andre det?

Jeg synes man har lagt så meget energi i planlægning, pynt osv. og nu vil jeg bare gerne have dagen komme, så jeg bagefter kan puste ud og nyde livet med manden. :iloveyou:

Selvom jeg nyder at lave bordpynt og gøre klar, så er det alligevel på en eller anden måde lidt stressende.. og ventetiden kunne jeg godt undvære nu.

Heldigvis synes jeg tiden går hurtigt, så det hjælper lidt. Får I andre også momentane øjeblikke hvor i er ved at sprænges af forventningsglæde? :toot:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh jeg kunne godt bruge at der var længere tid til er slet ikke klar

Ditto! På en måde i hvert fald... Glæder mig selvfølgelig til dagen (og jeg glæder mig MEGET til at slippe for planlægningshalløj), men ud fra hvor langt vi er nået, synes jeg godt at jeg kunne bruge to måneder mere istedet for én. :)

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes på lørdag :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og jeg glæder mig helt vildt, havde meget ondt i maven i går.. ved ikke om det er fordi jeg er spændt.

Er først lige blevet færdig med det sidste, og skal gøre huset rent nu, og i morgen skal vi gøre klar og pynte op på feststedet.. Så jeg synes der er nok at se til.. Men vi skal nok nå det hele.. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af piajuhl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh jeg kunne godt bruge at der var længere tid til er slet ikke klar

Ditto! På en måde i hvert fald... Glæder mig selvfølgelig til dagen (og jeg glæder mig MEGET til at slippe for planlægningshalløj), men ud fra hvor langt vi er nået, synes jeg godt at jeg kunne bruge to måneder mere istedet for én. :)

jeps det er helt sikkert.. uhh kan godt mærke sommerfuglene efterhånden :7himmel:

0

Del dette indlæg

Jeg er først begyndt rigtigt at kunne planlægge nu. Havde lige en eksamen der skulle overstås i forgårs. Invitationerne er selvfølgelig sendt ud, stedet er reserveret og kirken også. Kjolen har jeg da også fundet men alt andet mangler. Så er glad for der er lidt "ventetid" endnu....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer