sofie b

hemmelige sko?

34 indlæg i dette emne

Mine sko er heller ikke hemmelige - faktisk har jeg fået dem af H2B.. Har så efterfølgende hørt, at manden ikke må give kvinden skoene, for det betyder uheld? :unsure:

Det betyder også uheld hvis man bruger skoene udenfor... og jeg går til og fra på arbejde i dem + handler ind i dem, så jeg får nok også uheld ;)

What the....? Skal bruden så bæres rundt fra kirke til feststed? :blink:

... Herhjemme er ALT hemmeligt! :tunge: (Bortset fra de mange gange, jeg er kommet til at tale over mig :rolleyes:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine er , som alt andet jeg skal have på, hemmeligt - efter HTB's eget ønske. Jeg har faktisk kun haft dem på da jeg var ude og prøve kjoler - måske skal jeg til at finde dem frem når han ikke er hjemme :rolleyes:

De er hvide og aaaaalt for pyntede til at jeg vil bruge dem andre steder end hjemme. Desværre :blush:

0

Del dette indlæg

Mine sko er heller ikke hemmelige - faktisk har jeg fået dem af H2B.. Har så efterfølgende hørt, at manden ikke må give kvinden skoene, for det betyder uheld? :unsure:

Det betyder også uheld hvis man bruger skoene udenfor... og jeg går til og fra på arbejde i dem + handler ind i dem, så jeg får nok også uheld ;)

... Herhjemme er ALT hemmeligt! :tunge: (Bortset fra de mange gange, jeg er kommet til at tale over mig :rolleyes:)

Den var også ny for mig - det giver altså lidt problemer når u vi holder festen i haven :biggrin:

0

Del dette indlæg

Mine sko er ikke hemmelige.

Jeg kan kun gå dem til herhjemmme, da jeg arbejder i en skov børnehave... Og brudesko og skov muld er ikke gode for hinanden.... :)

ej er du ude i skovbørnehaven? :) Ja der kan man bare se, jeg er nemlig også selv pædagog.

Synes det er sjovt så mange mænd der synes det er fedt med alt de hemmelige og overraskelsen i at se bruden på dagen. Min er vidst lidt ligeglad med alt det tøj halløj. Jeg spurgte ham hvad han havde syntes om at prøve sådan noget fint tøj inde i lilly. Det havde han ikke den store mening om, og erkendte at han ikke havde ret meget tilknytnings følelse til brylluppet endnu.. :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den var også ny for mig - det giver altså lidt problemer når u vi holder festen i haven :biggrin:

haha nej altså man må godt bruge den udenfor - men kun på dagen, ikke før :tunge: ellers ville det blive ret svært tror jeg ;)

0

Del dette indlæg

Jeg holder det hemmeligt. Det hele er hjemme hos de gamle, så det er når jeg er derhjemme alene at de bliver gået til! Men det er mest fordi jeg gerne vil holde det hemmeligt hvilke farver jeg kommer i og det ville de ret meget afsløre når de er Pink og sorte :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer