sofie b

hemmelige sko?

34 posts in this topic

Vi var forbi Lilly i går og købe tøj til manden.. først må jeg lige sige, at jeg virkelig fortryder ikke at have smuttet i lilly og prøve kjoler. Synes forretningen var flot (kbh) og servicen var i top :cheerleader3: . Nå men vi fik hans jakkesæt på tilbud og der hang jo også tilbudskjoler.. uh hvor var det fristende lige at prøve en enkelt :rolleyes:

Nå men det gjorde jeg ikke, det eneste jeg manglede var sko og en taske. Jeg gik med ekspidienten ind i et lille lokale hvor vi kunne sidde i fred. For hun mente jo at htb måtte ikke se noget, end ikke skoene. Hmmmm ved jeg nu ikke helt hvad jeg skal tænke om. helt klart at kjole og slør er hemmeligt.. men sko?? :unsure:

Hvad siger I, err skoene hemmelige hos jer?

Tænker bare det er svært at gå dem til hvis htb ikke må se dem. Og jeg er faktisk ret spændt på hvor stor højdeforskel der er på os når vi begge har de nye sko på.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine sko var hemmelige indtil jeg kom hjem, og kæresten udbrød "neeej, hvad har du købt" og meget entusiastisk kastede sig over kassen med mine sko - og der røg den hemmelighed. shooter.gif

Men det er okay, for så kan jeg gå dem til herhjemmethumbsupsmileyanim.gif

0

Annonce ♥

Mine er hemmelig, efter htbs ønske. Jeg var ligeglad med om han så skoene, men han VILLE bare ikke se dem og da jeg skulle prøve dem på for at teste højdeforskellen, måtte jeg have et par skisokker udenover, så han intet kunne se... :rolleyes: Men det er nu meget sødt alligevel!

Edited by M&S
1

Her er de også hemmelig, det har kæresten selv valgt..

Her er alt hemmeligt, ingenting ved han..

Heldigvis kan jeg gå dem til herhjemme, da jeg er hjemme hverdag (dagplejer) Så når børne sover, er det på med skoene..

0

Annonce ♥

Min HTB er saaaaaaa glad for mig, naar jeg render rundt og stoevsuger eller stryger i mine :thumbsupsmileyanim:

SNYD!!! min kæreste er ikke vild med stiletter :boohoo: og jeg har jo 10.000 par og eeeelsker dem hver især :heart:

Noooooo!!! Hvor er det trist. Stiletter er bare det bedste. Det var faktisk Kevins idé, at jeg skulle have en skovæg til dem, fordi det var synd for dem at de bare skulle stå på gulvet når de er så flotte ;)

0

Min HTB er saaaaaaa glad for mig, naar jeg render rundt og stoevsuger eller stryger i mine :thumbsupsmileyanim:

SNYD!!! min kæreste er ikke vild med stiletter :boohoo: og jeg har jo 10.000 par og eeeelsker dem hver især :heart:

Noooooo!!! Hvor er det trist. Stiletter er bare det bedste. Det var faktisk Kevins idé, at jeg skulle have en skovæg til dem, fordi det var synd for dem at de bare skulle stå på gulvet når de er så flotte ;)

MISUNDELIG!!! har også min helt egen "sko-udstilling" og han hader den hver dag han ser den :(

0

Annonce ♥

Mine sko er heller ikke hemmelige - faktisk har jeg fået dem af H2B.. Har så efterfølgende hørt, at manden ikke må give kvinden skoene, for det betyder uheld? :unsure:

Det betyder også uheld hvis man bruger skoene udenfor... og jeg går til og fra på arbejde i dem + handler ind i dem, så jeg får nok også uheld ;)

0

Jeg har købt skoene men skal lige være helt sikker, og få dem prøvet med kjolen, når nu jeg skal til skrædder om 1½ uge. Men jeg regner med at de også bliver hemmelige....jeg vil gå dem til på arbejde.

Har valgt nogle sko fra Replay, slet SLET ikke brudesko-agtige. Dem glæder jeg til at rende rundt i på arbejde :thumbsupsmileyanim:

0