Vappe

top figur....

17 indlæg i dette emne

Har lige læst lidt på siderne, og ser at mange af jer har bestilt topfigur til kagen over nettet.....nu får jeg panik angst.....Jeg troede faktisk at den fulgte med når man bestilte den....det gør den så åbenbart ikke kan jeg forstå....fuck fuck vi skal giftes om under 3 uger, kan jeg nå at få fat i en mon :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lånt ideen med hoptimister, fra Miss Lenas blog :thumbsupsmileyanim:

En pink bimble der får en lille tot brudetyl på toppen som slør, og en lille turkis bubmle som får en lille slips eller butterfly på. Og så er det noget vi gerne vil have stående frem også efter brylluppet (dog uden tingle tangle)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spørg der hvor I får kagen fra - der er masser af konditore som laver nogle fine/søde/sjove topfigurer i marcipan.

Ellers så jeg nogle fine små badeænder i London, den ene med tyl-slør og den anden med en lille høj hat - det må man da kunne lave selv af nogle små badeænder (som kan købes i Tiger). Eller man kan lave dem af små legodamer og mænd, smølfer, bamser el.lign.

Ellers kan man jo tit købe mange forskellige topfigurer i forretninger med festudstyr.

Held og lykke :bestwishes:

1

Del dette indlæg

hej ... rolig nu :thumbsupsmileyanim: , er selv konditor og jeg spørger altid om brudeparet vil have en topfigur på, så hvis de ikke har spurgt der hvor du har bestilt kagen, så prøv lige at ringe og følge op på kagen, og tilføj at du gerne vil ha en topfigur på.. det skulle ikke være noget problem. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har taget et par lego figurer, får at få en lidt anden slags figurer på toppen. Synes selv de er meget fine. De var gratis(fundet blandt gammelt legetøj hos svigerforældrene) og så kan de jo designes efter egen ønsker og udseende ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du ikke allerede har købt og vil ha nogen, der er lidt utraditionelle, som jeg køber til vores...... Medusa-figurer! :D Både en DYR UDGAVE med pind i røven, så de kan sættes fast nede i kagen, hehe - og en BILLIG UDGAVE, der bare står ovenpå. Jeg syns de er super søde og sjove :)

- Medusa-figurerne kan i øvrigt købes i alle Bahne/Imerco/Kop & Kande butikker osv :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer