Talza25

Brudebuket...... :D

3 indlæg i dette emne

Hej Tøser.....

Manden kom igår om jeg ikke selv ville snakke med vores lokale og meget søde blomstermand om at lave min brudebuket for jeg ville jo få det jeg gerne ville have alligevel så han mente jeg lige så godt selv kunne sørge for at lave sammen med ALT det andet gg...... elsker at jeg har mine små opgaver men mener nu nok at sådan en lille opgave var noget han sagtens kunne klarer...... nå men nu hvor det er sagt så skal jeg ned til ham imorgen og sammen skal vi finde ud af hvad jeg skal have.....

evt nogle af jer tøser der har nogle gode forslag...

knuzz

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo meget en smags sag.

Kan ikke umiddelbart komme med nogle forslag, men kan fortælle hvad jeg selv skal have:

Pink og lyserøde gerbera, roser og callaer. :) Min buket skal ikke være alt for stor, og den er alm. rund i formen - IKKE dråbeformet med noget hængende.

Billedet som blomster-damen har fået:

post-41656-0-77164000-1308070529.jpg

Jeg har valgt de pink farver, fordi jeg ønsker der skal ske noget vildt. Det hele er jo ellers så hvidt. :) Desuden overvejede jeg en overgang pink sko, men endte dog med hvide. I stedet får tæerne en gang pink lak. :) Blomsterdekorationerne til festen vil være i samme farver og blomster (dog uden callaer)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer