Talza25

Medlem
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Talza25

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Vielses dato
    16.07.2011
  1. Jeg har købt mit undertøj med hele svineriet i en undertøjsforretning i sorø...... de var super søde og hvis de ikke havde det hjemme bestilte de det hjem og havde det efter et par dage..... jeg skal have: stropløs bh g-streng hofteholser strømpebånd strømper et super flot og lækkert sæt undertøj
  2. UUUUUU elsker oz pink :D er bare helt blank.....
  3. Hej Tøser..... Manden kom igår om jeg ikke selv ville snakke med vores lokale og meget søde blomstermand om at lave min brudebuket for jeg ville jo få det jeg gerne ville have alligevel så han mente jeg lige så godt selv kunne sørge for at lave sammen med ALT det andet gg...... elsker at jeg har mine små opgaver men mener nu nok at sådan en lille opgave var noget han sagtens kunne klarer...... nå men nu hvor det er sagt så skal jeg ned til ham imorgen og sammen skal vi finde ud af hvad jeg skal have..... evt nogle af jer tøser der har nogle gode forslag... knuzz
  4. Uha! Det var billigt... Hvorhenne har du fundet det? Jamen det er min brudepiges veninde der laver sådan nogle kager men kun på hoppy basis men hun burde Fame være konditor for det er sindsygt hva hun kan lave ss
  5. Det er nu oz okay billigt vores kage er til knapt 60 mennesker
  6. vi får lavet vores 3 etages kage for 1795 kr *SS*
  7. Vi spiser vores kage efter vi har været ude og få taget billeder.... for folk er pænt mætte når de har spist en 3 retters menu..... så vi har valgt at man får et meget lille stykke efter vielsen
  8. Godt valgt S's
  9. vi har valgt disse samler: Op al den ting Det er så yndigt at følges ad Nu stiger solen op og så får vi 2 sangere i kirken der skal synge 2 af vores ynglings sange.... Hallelujah og vil du være min i nat
  10. Jeg har sagt til dem hvor jeg skal hen at jeg tager en veninde med for vil helst ikk det alene Ved godt at idag kan man gøre mange ting selv men må sku indrømme at jeg har bare ikk lige den kreative del med mig lige hva der angår gh
  11. Ja det er self. Rigtig nok men ved ikk jeg det mest bedst med at det er en prof der laver dem.... Ved ikk hvorfor jeg har det sådan..
  12. Hejsa...... I vores familie har vi altid brugt at forlovelses ringen sidder på venstre ringfinger og vielses ringen sidder på højre så det er det vi gør *SS* Men igen vi har et vennepar der tager deres på venstre så det er meget forskelligt hvorn man gør tingene.... Talza25 :17: WUP WUP SKAL GIFTES D: 16 JULI
  13. Kig på festibo.dk der skal de have 1800 kr for fotograferingen og så får du en cd med alle de bedste billeder med redigering og du skal vist max betale 100 kr for et billede i A3 str og 60 kr for A4 str...... Og det er der jeg har valgt at få taget mine billeder..... Har en bekendt der har fået taget billeder derfra og de er mega gode dem hum har fået taget
  14. Jeg stemmer for nr 1 for den mener jeg jo er lidt mere romantisk.... Men igen er det hvorn man er for jeg har selv valgt en kjole som jeg overhovedet ikk troede jeg skulle vælge.... Men smukke du skal vælge efter hva hjertet siger self er det svært at vælge kjolen men gør dig nogle tanker om og vej foredelene og ulemperne op mod hinanden og så er jeg sikker på at du finder kjolen