Cindiej

søger en tråd med boudoir billeder af store piger??

10 indlæg i dette emne

På et tidspunkt var der en tråd herinde, med en pige der skulle have taget boudoir billeder, men som ikke ville fordi hun ikke havde tabt sig nok.

Og i den tråd blev der lagt nogle billeder ind, at store piger, og jeg vil gerne finde den tråd igen.

Har selv lige bestilt tid hos www.fotografx.dk D 15 juli, og der skal jeg virkelig overskride mine grænser der, for jeg er ikke glad for min krop overhovedet efter 2 graviditeter, og har nu 10-15 kg for meget plus strækmærker. Men efter jeg så billederne af de store piger skiftede jeg mening.

Er der endelig nogle der ved og fotografen kan redigere skrækmærker væk, hvis nu de kan ses på billederne? :boohoo:

Puha jeg fortryder jeg har bestilt tid hver 5 min, gad vide og jeg gør det, når tiden nærmere sig :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du...

Jeg kunne desværre ikke lige finde den tråd du snakker om, selvom jeg godt kan huske der var sådan en. Men jeg vil foreslå dig at du kan prøve at kigge i min planlægning. Jeg er godt nok ikke selv en stor pige, men de to billeder jeg har fået indtil videre viser faktisk ikke rigtig kroppen selvom de stadig er rigtig fede... De ville måske endda være endnu federe hvis man har lidt større barm end mig :b223:

Men synes bestemt du skal gøre det, find en rigtig dygtig fotograf, så kan de virkelig sørge for at skjule de dårlige sider og fremhæve de gode! :denmarkflag:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

skulle vel ikke være denne? http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=68098

Har selv lagt lidt inspiration ind (er dog ikke så stor, men ideerne må gerne stjæles alligevel)

Og ja der kan redigeres MEGET på billeder.

Har en bekendt som fik retoucheret alle hendes tatoveringer væk (hun har op af benet, på begge overarme og på brystet)

Sig til hvis du mangler ideer til billeder

og lad for guds skyld vær med at fortryde hvert 5. minut. GØR DET! ta det som en oplevelse og så kan du derefter finde ud af hvor meget du vil vise til omgangskredsen og H2B

Men husk at din H2B elsker dig som du er og er ligeglad med de 10-15 kg du selv mener er for meget!

0

Del dette indlæg

skulle vel ikke være denne? http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=68098

Har selv lagt lidt inspiration ind (er dog ikke så stor, men ideerne må gerne stjæles alligevel)

Og ja der kan redigeres MEGET på billeder.

Har en bekendt som fik retoucheret alle hendes tatoveringer væk (hun har op af benet, på begge overarme og på brystet)

Sig til hvis du mangler ideer til billeder

og lad for guds skyld vær med at fortryde hvert 5. minut. GØR DET! ta det som en oplevelse og så kan du derefter finde ud af hvor meget du vil vise til omgangskredsen og H2B

Men husk at din H2B elsker dig som du er og er ligeglad med de 10-15 kg du selv mener er for meget!

Nej det er desværre ikke den tråd jeg søger. Underligt hvor den er blevet af :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi nej desværre det er heller ikke den. Hende der oprettede tråden, skulle have tager boudoir billeder, men ville så ikke alligevel fordi hun ikke havde tabt sig nok. Derfor var der nogle søde tøser der lagde en masse billeder en af store piger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Alle kvinder, uanset str. vægt og højde er smukke på hver deres måde og det er fotografens opgave at få de smukkeste sider og former frem i jer, samtidig med, at vise personligheden så resultatet bliver fantastisk og det vil være en gave både til manden og til jer selv, som vil vare hele livet...

Jeg vedlægger et eksempel på en pige med former her og i kan se flere billeder her www.kunstfotograf.dk

post-25582-0-67371400-1327152894.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer