Miss-Lena

Opsats til muffins

13 indlæg i dette emne

Jeg vil ikke holdes ansvarlig for antallet af mennesker, der går ud og køber muffins på grund af dette indlæg. Undskyld på forhånd!

diy-vintage+plate_candlestick+cupcake+stand.jpg

Dette skal du bruge:

♥ Tallerkner i varierende størrelser. Jeg foreslår at de bliver mindre jo højere de er placeret, men det er helt op til dig.

♥ Kopper, glas, vase eller gamle vintage lysestager til at adskille lagene

♥ Lim

♥ Målebånd

♥ Blyant

♥ Bog eller anden tung genstand

Sådan gør du:

1. Find centrum af tallerknerne med målebåndet og marker med en blyant

2. Lim på kanten af ​​den "divider", der skal adskille lagene og placer den på tallerknen

3. Gentag processen med det næste niveau.

4. Når alt er limet lad det stå og tørre natten over med en tung bog eller lignende til at presse det sammen

DIY_Cake_Stand2.jpg

DIY_Cake_StandMAIN.jpg

5

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at smide min egen DIY cupcake fad her ind.

attachicon.gifkagefad 6.jpgn Det vi har brugt er nogle træplader, noget voksdug og nogle glasvaser fra Ikea.... og wupti vores DIY kagefad.

Wow, det tror jeg bliver super godt, når der kommer en masse smukke cupcakes på :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

attachicon.gifkagefad 6.jpgn Det vi har brugt er nogle træplader, noget voksdug og nogle glasvaser fra Ikea.... og wupti vores DIY kagefad.

Wow, det tror jeg bliver super godt, når der kommer en masse smukke cupcakes på :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Håber jeg også det bliver... der skal alm cupcakes på de nederste fad, mini cupcakes på det mellemste og bryllup kage på det øverste..

0

Del dette indlæg

Håber jeg også det bliver... der skal alm cupcakes på de nederste fad, mini cupcakes på det mellemste og bryllup kage på det øverste..

Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at se ud. Det lyder flot!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer