Sunspirit

Middelalder tema

58 posts in this topic

Ja det er ikke sådan noget man lige går ud og køber uden en årsag :) Ved ikke rigtigt om folk glæder sig, de ved jo ikke hvor fantastisk det bliver. :)

Jeg får helt lyst til at gå rundt i sådan noget tøj til hverdag, jo mere jeg ser af det :biggrin: Arj, så kan de da godt begynde at glæde sig! Om ikke andet så være nysgerrige!

0

Annonce ♥

Ihhhh... det er jo helt fantastisk, jeg har fået rigtig mange ideer ud fra denne Tråd og takker for det-- jeg har lige nogle spørgsmål, hvor får man lavet en hovedkrans og hvor køber man tallerkner i træ ?? samt de gamle lerkrus ?? :huh:

0

Du kan leje en masse service fra den danske middelalderbutik http://www.historicum.eu/group.asp?group=177

:) Skal du holde middelaldertema ? :) Kig i min planlægningstråd :) jeg har planlagt et middelalderbryllup i snart 2 år :)

Vi skal holde festen nede på Falsters middelaldercenter, der har de både den rigtige mad og dekorationer og lokaler :)

0

Ih, hvor jeg glæder mig til at se billeder fra dit bryllup (når vi når så langt :rolleyes: ).... Det er bare det mest gennemførte tema!

0

Annonce ♥

Tja der er jo ikke lang tid til :) der foreligger nok billeder i slutningen af september engang :)

0

Hej :)

Hvor har i fået lakseglet fra? Jeg har selv siddet og kigge på laksegel og synes jeg har set et sted her på forum hvor du skrev hjemmesiden, men kan ikke finde det længere.

0

Hej :)

Hvor har i fået lakseglet fra? Jeg har selv siddet og kigge på laksegel og synes jeg har set et sted her på forum hvor du skrev hjemmesiden, men kan ikke finde det længere.

Hejsa, er ikke sikker på det her jeg købte mit, men her kan du selv sende dit design og så koster det ca 200 kr. Samme pris som jeg betalte :)http://www.ebay.com/itm/Custom-Classic-Wax-Seal-Stamp-Wedding-Invitation-Letter-Card-Monogram-Vintage-/140733953626?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20c465b65a

0

Annonce ♥