Meggers

Indhold i kirkehæfter

12 indlæg i dette emne

Jeg har lidt svært ved at få vores kirkehæfte til at "gå op". Har en a3 side i overskud. :unsure:

- Jeg har allerede "strakt" programmet ved at putte små illustrationer ind hist og pist. Så er ikke meget for noget tegning på den sidste side.

- Vi snakkede om et digt, men ingen af os synes at det var særlig meget "os"

- Jeg har kigget på børnecitater, men er det ikke næsten det samme som at bede gæsterne om ikke at høre efter hvad der foregår i kirken?

- Praktisk info tror jeg vil virke malplaceret da vores gæster efterhånden er RET velinformerede + globryllupsgæster skal jo bruge info om den efterfølgende fest...

- Vi har allerede en "til glædestårer"

- Vi putter ikke tyl i (der er så få, der kommer i bil så der er ikke ret meget at sætte tyl på)

Men hvad kit-katten putter man så ind? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit hæfte var simpel, kun program, salmer og et par praktiske informationer om ris, fotografering og adresse på reception. folks kal have fokus på os og ikke på kirkehæftet. ville måske lade den være blank?

nu skriver du A3.. det er jo ret stort! mener du ikke A5 ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mit hæfte var simpel, kun program, salmer og et par praktiske informationer om ris, fotografering og adresse på reception. folks kal have fokus på os og ikke på kirkehæftet. ville måske lade den være blank?

nu skriver du A3.. det er jo ret stort! mener du ikke A5 ?

Haha jo, A5 selvfølgelig!!! :tunge:

Hmm... En blank side? Ved ikke rigtig. Tænke, tænke, tænke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk set at der er en facebook side der hedder "Jeg elsker Disney citater", er sikker på at du kan finde nogle søde der som passer perfekt til bryllup/kærlighed.

Du må skrive hvad du finder frem til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endte faktisk med at sætte en stor tegning af "Kærlighed er... ...os to for evigt" og et brudepar der kysser. :blush:

Besluttede at det ikke skulle være noget, hvor der blev læst for meget, og jeg synes den havde sådan en "happy ending" feel over sig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer