Mulletobe

Morgengave

21 indlæg i dette emne

Hej..

Ja, HTB har bedt om morgengave ønsker.. For det første ved han hvor vi ligger prismæssigt (jeg har købt gave til 3.300 kr. til ham) og han er total tom for ideer.. Jeg kender det så udemærket, så jeg har sagt ok til at hjælpe ham med lidt inspiration..

Så piger, hvad ønsker i jer? Eller hvad ville i ønske jer hvis i kunne vælge?

Kom meget gerne med links/billeder? Jeg tænker selv lidt på noget guldarmbånd?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har givet HTB det "hint" at jeg meget gerne vil have noget, som jeg også kan tage frem og kigge på om 50 år. Altså ikke en parfume, som jeg bruger eller undertøj som jeg slider op eller en oplevelse som jeg kun har i tankerne efter selve oplevelsen. Om han så "adlyder" det vil tiden vise, men jeg vil nu helst have noget, som kan stimulere minderne, når jeg er en gammel dement kone en dag :wink:

Og der er det mest oplagte jo nok smykker :wink: Har ikke lige nogle konkrete smykker at vise dig, men jeg synes et guldarmbånd lyder såååååååå fint. :) Og ellers så er diamanter jo for evigt :fløjt: Perler synes jeg jo også er skønne og meget "ung kone" hvis du kan følge mig. :)

Hvis du ikke er lige så hooked som jeg på at det helst skal være noget, du kan gemme "for evigt", så kunne det måske være nogle superlækre sko eller en fed taske?

Jeg ville også elske at få et virkelig godt og professionelt taget billede af min mand :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg fik den her, i 30 års fødselsdagsgave af min H2B:

970101TPR.png

Det er en 18karat LovepoD med en pink topas (Pris: 2500kr)

Og i morgengave har jeg sagt at jeg bestemt ikke ville være ked af det hvis jeg fik endnu en i serien - gerne den her:

970108MX6.png

18 karats Lovepod med en pink topas og en spinel (Pris: 3000kr)

eller den her:

970105D.png

18 karats Lovepod med diamanter (pris: 4000kr)

Og hvis ikke jeg får det, er jeg sikker på at jeg bliver ligeså glad for det han har valgt! :thumbsupsmileyanim: Meeeeen - man har jo lov at præge H2B i den retning man ønsker han kunne gå! *G*

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik den her, i 30 års fødselsdagsgave af min H2B:

970101TPR.png

Det er en 18karat LovepoD med en pink topas (Pris: 2500kr)

Og i morgengave har jeg sagt at jeg bestemt ikke ville være ked af det hvis jeg fik endnu en i serien - gerne den her:

970108MX6.png

18 karats Lovepod med en pink topas og en spinel (Pris: 3000kr)

eller den her:

970105D.png

18 karats Lovepod med diamanter (pris: 4000kr)

Og hvis ikke jeg får det, er jeg sikker på at jeg bliver ligeså glad for det han har valgt! :thumbsupsmileyanim: Meeeeen - man har jo lov at præge H2B i den retning man ønsker han kunne gå! *G*

Eeeeej, hvor er de fine!!!!! Er især vild med den nederste, hvor er den bare flot! :heart:

0

Del dette indlæg

jeg fik et marguerit Georg Jensen armbånd af min mand, det er bare så fin en gave synes jeg. jeg har arvet nogle smykker fra min bedstemor der passer til (hun er ikke død endnu, men har arvet på forhånd haha) så han har tænkt at det var noget jeg kunne bruge resten af mit liv sammen med smykkerne fra bedstemor, rigtig fin tanke :loveboard:

0

Del dette indlæg

Er sjovt..... jeg er SLET IKKE smykke typen ..... går hverken med halskæder, ringe, øreringe, armbånd eller noget som helst, hehe...... så for mig ville en smykke-morgengave være totalt nedtur, haha.

Altså jeg synes der er masser af muligheder her :) Altså er jo ikke kun smykker, der varer for evigt.... kan jo også være specielle designer ting, som man har ønsket sig i al evighed.... fx noget tidløst design. Kunne fx være hvis man er helt hysterisk med Kaj Bojesen aben..... eller et ur fra Dyrberg/Kern el lign .... masser af muligheder, der IKKE omfatter smykker, som stadig kan vare for evigt :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også at en morgengave er en gave der kommer fra hjertet - så det behøver, i min verden, ikke nødvendigvis være en dyr gave.. Det kan være en ting man har ønsket sig længe men aldrig selv har fået købt - eller en ting som ens mand/kommende mand har lagt en masse sjæl/arbejde/tanker bag.. :)

0

Del dette indlæg

Jeg tænker også at en morgengave er en gave der kommer fra hjertet - så det behøver, i min verden, ikke nødvendigvis være en dyr gave.. Det kan være en ting man har ønsket sig længe men aldrig selv har fået købt - eller en ting som ens mand/kommende mand har lagt en masse sjæl/arbejde/tanker bag.. :)

AMEN! :D 100% tilslutning

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Eftersom min H2B ikke kender til begrebet "morgengaver" og fordi vi bruger en god slat penge på vores rejse til Vegas, så var planen ikke at give morgengaver.

Men jeg har faktisk besluttet mig for at jeg vil købe et gavekort til ham til en dag på racerbane på enten min mc eller hvis han vælger at købe sin egen.

Han var med mig i juni da jeg kørte på bane og han var helt tosset med atmosfæren og det hele og nu har han selv taget mc kørekort, så det er helt sikkert noget der vil falde i god jord.

Ang. mig selv, jeg forventer jo ingenting, men ellers plejer han nu at være god til at finde på. Et par øreringe ville jeg nok sætte pris på, jeg tror nok jeg har snakket lidt om at godt kunne bruge nogle nye.

Jeg kan faktisk godt lide tanken om at det skal være noget man kan sidde og kigge på om 50 år og mindes, men sådan har jeg det nok allerede med vielsesringen.

0

Del dette indlæg

Jeg "ønsker" mig dette armbånd eller nogle fine ørestikker. Har også snakket lidt om en ting eller to fra mulberry :rolleyes: , mden i virkeligheden bliver jeg jo glad for alt hvad han finder på. Jeg bliver 30 år lige et par dage før brylluppet, så min stakkels h2b er vidst lidt stresset over alle de gaver :biggrin:

Jeg giver ham et knivsæt fra Tojiro Flash, købt hos HW Larsen for ca 4000 kr. Han er kok og jeg ved, at han bliver glad for det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer