Snurresnup

Overraskelse i kirken

7 indlæg i dette emne

Hej, jeg har ikke rigtigt lyst til at holde en tale for min kommende mand på bryllupsdagen, men kunne istedet godt tænke mig, at overraske hm med at der efter tilspørgelsen i kirken kommer en trompetist ind og spiller en "romantisk" sang.

Ingen skal vide det, udover kirken.

Hvad synes I om det?

Og har I nogle ideer til hvilken sang det skal være.

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til vores vielse havde jeg arrangeret med en sangerinde, at hun kom og sang "you raise me up" som en gave til min mand. Det var en kæmpe succes. Lige inden hun begyndte at synge, tænkte jeg om det var for meget, og om nogle af gæsterne ville syntes det var platromantisk. Men alle havde tåre i øjnene og syntes det var helt fantastisk. Så jeg synte klart du skal gøre det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor finder i sangerne...? Jeg synes det er møgsvært at finde nogen der ikke koster det hvide ud af øjenene... Havde fundet en der skulle komme og synge en sang under middagen, emn hun er bakket ud igen... Total super øv

Hvis du skal giftes i en kirke der har kirkesangere, så kunne du spørge organisten om en af dem kunne synge en solo sang på dagen. Visse steder tager sangerne det sig virkelig godt betalt, andre steder så er det yderst symbolsk. Vi fik det gratis, men jeg havde også arbejdet i kirken engang.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer