Guest Mynte

Boudoir billeder på sjælland, Nærheden af Kbh?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

må helt klart anbefale Tina Liv!! Hun kommer godt nok fra jylland, men det er det værd at bruge et par timer i toget derover! ellers ved jeg hun har holdt nogle weekender hvor hun kommer til sjælland, så det kan du undersøge hvis det er. Du kan se de billeder hun tog af mig i min tråd :) - link i første indlæg

0

Del dette indlæg

jeg fik taget nogle boudoir billeder sidste sommer af Anders Heegaard. Jeg var rigtig tilfreds med resultatet og processen. han var super sød, og jeg følte mig tryg selvom jeg slet ikke kendte ham.

Og frem for alt så synes jeg det var til at betale.

Han har studio i Slagelse, men fordi det var sommer fik jeg taget billederne udendørs et sted oppe i nordsjælland. og hvis du har bil tager det slet ikke så lang tid at komme dertil. Jeg er godt tilfreds.

Jeg kan anbefale at have en veninde med - det havde jeg. Både fordi det hjælper på ens nervøsitet og fordi hun fik den opgave at holde blitz skærmen, så hun kunne justere den hele tiden, så han ikke skulle gøre det. På den måde blev der tid til at få taget mange flere fantastiske billeder.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

jeg fik taget nogle boudoir billeder sidste sommer af Anders Heegaard. Jeg var rigtig tilfreds med resultatet og processen. han var super sød, og jeg følte mig tryg selvom jeg slet ikke kendte ham.

Han har studio i Slagelse, men fordi det var sommer fik jeg taget billederne udendørs et sted oppe i nordsjælland. og hvis du har bil tager det slet ikke så lang tid at komme dertil. Jeg er godt tilfreds.

Jeg kan anbefale at have en veninde med - det havde jeg. Både fordi det hjælper på ens nervøsitet og fordi hun fik den opgave at holde blitz skærmen, så hun kunne justere den hele tiden, så han ikke skulle gøre det. På den måde blev der tid til at få taget mange flere fantastiske billeder.. :thumbsupsmileyanim:

tak for dit svar :)

Hvad gav du cirka for det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

må helt klart anbefale Tina Liv!! Hun kommer godt nok fra jylland, men det er det værd at bruge et par timer i toget derover! ellers ved jeg hun har holdt nogle weekender hvor hun kommer til sjælland, så det kan du undersøge hvis det er. Du kan se de billeder hun tog af mig i min tråd :) - link i første indlæg

Tak for dit svar! :)

Hvad kostede Tina Liv nu når hun bor på Fyn?

0

Del dette indlæg

Tak for dit svar! :)

Hvad kostede Tina Liv nu når hun bor på Fyn?

hun bor i jylland! du kan se hendes prisliste på www.tinaliv.com

0

Del dette indlæg

tak for dit svar :)

Hvad gav du cirka for det?

Jeg har lige fundet de gamle mails hvor jeg fik priser oplyst. Jeg gav 700 kr for fotograferingen som varede ca to timer. og så fik jeg et album med 20 billeder i størrelsen 9x12 cm for 1675 kr. Det synes jeg var til at overskue. Han har flere forskellige muligheder, man kan få forskellige slags album, eller store billeder og jeg tror også man kan få billederne lavet til en collage. Det er vidst bare at spørge om de forskellige muligheder. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, Hvis i mangler en boudoir fotograf på sjælland er i meget velkomne hos mig...

En fotografering i spændende rustikke omgivelser, hvor jeg garanterer et helt fantastisk resultat koster kr. 1295,- og derefter koster hvert billeder du vælger kr. 299,- pr. stk. inkl. billedbehandling i farve, sort hvid eller med nedtonede farver. se mit galleri her http://kunstfotograf.dk/portfolio/

Kontakt mig gerne for et gavekort, som jeg deler gratis ud af i øjeblikket :-)

post-25582-0-47288100-1321858659.jpg

post-25582-0-39737500-1321858683.jpg

post-25582-0-06732500-1321858702.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer