Guest janni+2

Menu/bordkort

13 indlæg i dette emne

Det er altid dejligt at få jeres mening om ens kreative ting.

Jeg har valgt at lave bordkort og menukort i et.

Forsiden står der navn, vores nye fælles navn, dato og vores monogram:

post-41835-0-13436000-1310757181.jpg

Inde i hæftet står der på første side en velkommen sang og "Sande ord om ægteskab og kærlighed"

Næste side står menuen:

post-41835-0-26937100-1310757195.jpg

Bagsiden står en velbekomme sang og et lille digt af Tove Ditlevsen

post-41835-0-72389700-1310757208.jpg

Kom med jeres mening. Det er lavet på perlemors papir, med gammelrosa skrift og bånd og et sølvhjerte som går igen på vores invatione, bordpynt og måske også kirkehæfter. Vedikke om d et bliver for meget????

Knus Janni som starter på 3 ugers ferie fra i dag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er vildt flotte! Meget enkle og elegante :)

Jeg synes det er superfint der er en en rød tråd i jeres kreative ting - det havde vi også med farver, skrifttype osv. :)

Men jeg tænker måske det kunne være godt hvis overskrifterne inden i som fx. menu, velkommen, forret osv. bliver skrevet med en større størrelse? Jeg tror det kunne gøre meget for udtrykket og også gøre det mere overskueligt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får også lige nogle billeder af kirkehæftet som jeg også lige har fået lavet. De er lavet i det samme perlemorspapir med samme bånd og hjerte.

Forsiden med vores navne, et billede af kirken og vores dato:

post-41835-0-67421900-1310764482.jpg

Inden i er der de 4 salmer, og på det tomme midter-stykke skal der være en serviet til lykke tåre:

post-41835-0-38796200-1310764503.jpg

0

Del dette indlæg

På bagsiden har jeg lavet et vielsels program. Godt nok kopieret af en herindefra, men tror ikke der er meget forskel på et vielselsprogram i de forskellige kirker.

Vil så gerne have disse hæfter færdig og præsten er på ferie nu og vi tager afsted i morgen så jeg vil gerne printe dem i aften.

Hvad siger i, tror i der er meget forskel på programmerne?

post-41835-0-43316200-1310764571.jpg

Skønt at kunne krydse denne post af på listen.

Knus Janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det er købt i en lille hobby butik i Esbjerg. Voss papir hedder den og hvis man køber over 100 stk, koster det 3 kr pr stk.

Det er kraftigt i forhold til det jeg har købt på eBay og flottere, men også en anden pris. Havde ikke lige tid til at vente på postbudet denne gang.

Kh janni

0

Del dette indlæg

Hejsa Piger

Tak for jeres kommentar. Er selv meget tilfreds og er godt igang med at samle dem. Er på camping de næste 3 uger, så kan de blæsende sommeraftner bruge på det.

Sus57, desværre aner jeg ikke noget om skrift typen da det er et monogram jeg har funde på nettet. Men du kan sende mig en pm så kan jeg sende dig den file jeg har med vores monogram:-)

Kh Janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer