Guest Emilla

Fotograf søges

6 indlæg i dette emne

Øv øv.. vi havde ellers lige besluttet os for Applepark som fotograf til vores bryllup... Men men men.. selvfølgelig var han booket 5 dage i 2012 og det var selvfølgelig lige vores bryllupsdag, den ene af dem.

Møg irriterende!

Når men vi må prøve at finde nogle andre.. Men det er da ikke helt nemt! Kan det virkelig passe at Applepark er de eneste med fede billeder til en god pris???

Synes alle andre fotografer jeg har fundet er middelmådige og dyre!

Nogen der kan hjælpe?? PLEASE!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv.. vi havde ellers lige besluttet os for Applepark som fotograf til vores bryllup... Men men men.. selvfølgelig var han booket 5 dage i 2012 og det var selvfølgelig lige vores bryllupsdag, den ene af dem.

Møg irriterende!

Når men vi må prøve at finde nogle andre.. Men det er da ikke helt nemt! Kan det virkelig passe at Applepark er de eneste med fede billeder til en god pris???

Nu aner jeg ikke hvem Apple Park er, selvom jeg møder rigtig mange bryllupsfotografer men spørgsmålet er så bare om du har kigget de rigtige steder. Prøv at kigge her fotografer. Jeg kender Bettina Pihl der ligesom Angelica er fra Odense og det sidste man vil kalde hende er nok middelmådig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Møg irriterende!

Nu aner jeg ikke hvem Apple Park er, selvom jeg møder rigtig mange bryllupsfotografer men spørgsmålet er så bare om du har kigget de rigtige steder. Prøv at kigge her fotografer. Jeg kender Bettina Pihl der ligesom Angelica er fra Odense og det sidste man vil kalde hende er nok middelmådig. :thumbsupsmileyanim:

Okay.. tak.. Bettina Pihl kan jeg ikke rigtigt se nogle priser på.. Men billederne er flotte.. Hvad med hende Angelica, har hun ikke en hjemmeside?? Synes ikke rigtigt jeg kan finde noget..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et gavekort til salg til en fynsk bryllupsfotograf.

Han hedder Kenneth Bæksted og har studie i Otterup. Gavekortet er på 1000 kr og kan kun bruges til bryllupsfotografering (jeg kan ikke selv gøre brug af det da jeg allerede er blevet gift :-) ) Jeg vil gerne sælge for 500 kr. Send en pm hvis du er interesseret eller vil vide mere.

Katrine

0

Del dette indlæg

Okay.. tak.. Bettina Pihl kan jeg ikke rigtigt se nogle priser på.. Men billederne er flotte.. Hvad med hende Angelica, har hun ikke en hjemmeside?? Synes ikke rigtigt jeg kan finde noget..

Jeg tænker selvfølgelig på Pink Studio som jeg lige fik omdøbt. Richard Marx har endda skrevet en sang om hende. :thumbsupsmileyanim: Jeg kender ikke Bettinas priser eksakt men mit bud er at hun ikke hører til de dyreste men heller ikke til de billigste. Der kan være forskellige forhold der gør at man ikke oplyser priser på sin hjemmeside - vi gør det heller ikke selv - Eksempelvis at man opererer andre steder end lige i nærheden af hvor man kommer fra, men også at man ikke ønsker at markedsføre sig på sine priser, men på det produkt man leverer.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer