Dk-anne

Anbefaling: feststed i Århus

11 indlæg i dette emne

Hej alle

Min forlovede og jeg er kommet nærmere datoen for bryllup. Det bliver nok 2013, i august. To år kan gå hurtigt, så vi er så småt begyndt at snakke om, hvad vi godt kunne tænke os.

Vi har lidt forskellige meninger omkring, hvor festens skal holdes og i hvilket omfang. Det besluttet at vi skal giftes i kirken, og når vi skal giftes i kirken, så mener jeg ikke at vi "kan nøjes" med at holde det hjemme i en have. Desuden bliver vi for mange til det - Mellem 60-70 mennesker. Så kære kvinder, kan I hjælpe med et forslag til stedet, som ikke er for fint og ikke for "hjemligt", hvis I forstår.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde selv svært ved at finde et sted, men endte med Det Gamle Mejeri ved Vilhelmsborg i Mårslet. Vi skal holde vores bryllup derude om 2 måneder, og jeg glæder mig inderligt!! :loveshower:

De er simpelthen så søde og rare derude, og omgivelserne er bare så smukke og hyggelige!

Ellers er der jo Helnan Marselis, Navigator, Seafood, Thors Mølle, Frederikshøj, alle caferne (fx café Hack) osv osv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også valg det gamle mejeri :) -og det er allerede d 13 august...

Uh hvor spændende!! Det må jeg høre alt om... :loveshower:

Må jeg spørge hvad jeres menu er? Og hvor mange bliver i? (er nemlig liiidt bange for om lokalet er for lille)

0

Del dette indlæg

Jeg har gode erfaringer med både Helnan Marselisborg og Varna-palæet men det står mig ikke klart om det I er ude efter er en feststedsløsning eller et sted hvor I selv kan medbringe drikkevarer og selv står for at bestille mad m.v.

0

Del dette indlæg

Jeg har gode erfaringer med både Helnan Marselisborg og Varna-palæet men det står mig ikke klart om det I er ude efter er en feststedsløsning eller et sted hvor I selv kan medbringe drikkevarer og selv står for at bestille mad m.v.

Jamen vi er åbne for alle ideer. Jeg tror dog umiddelbart at steder som Varna er lidt "for fint" til os.

0

Del dette indlæg

Så kunne Helnan Marselisborg være et ganske godt alternativ (kender ikke prisforholdene), men når jeg spørger er det fordi der jo også er flere gode forsamlingshuse i Århus og omegn, herunder forsamlingshuse som ikke fremstår som egentlige forsamlingshuse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha der har jeg spillet for rigtig mange år siden. Om det også er tilfældet i dag ved jeg ikke men dengang fremstod det som et forsamlingshus i ordets egentlige forstand.

Det ligger vist nok lidt uden for Århus men Lemmer Forsamlingshus er et godt eksempel på et forsamlingshus som mere er et stråtækt bondehus. Om huset kan rumme 60-70 personer tør jeg ikke sige.

0

Del dette indlæg

Vi har også valg det gamle mejeri :) -og det er allerede d 13 august...

Uh hvor spændende!! Det må jeg høre alt om... :loveshower:

Må jeg spørge hvad jeres menu er? Og hvor mange bliver i? (er nemlig liiidt bange for om lokalet er for lille)

Vi valgte festmenu 1. med laks, kalveculotte og desserttallerken, hvilken har i valgt?

Vi var 41 i lokalet nede til højre. Efter middagen gik vi ned i restauranten som de havde lukket ned. Vi spiste morgenmad på 1 sal, faktisk lige over det lokale hvor festen blev holdt. Næsten alle vores gæster sov derude, så de var en rigtig fin afslutning på en fantastisk dag :)

De havde i øvrigt styr på tingene derude og serveringen foregik hurtigt og effektivt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer