Line Hojlund

Er så ulykkelig lige nu ....

15 indlæg i dette emne

Er lige blevet ringet op af min far som har takket nej til at komme til brylluppet :boohoo:

Der er en længere historie bag det der har lavet en masse ballade i familien, og det kom som sådan set heller ikke som den helt store overraskelse, men det ramte bare rigtig hårdt da han sagde at han ikke kommer :angry:

Er bare SÅ ked af det lige nu :boohoo:HUUG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhh det er jeg ked af at høre ..... det er lidt den, som man ikke rigtig ønsker ske. Håber dog, at du har en substitut, der kan følge dig op ad gulvet ? :) Men ved du hvad .... få tudet ud og så glæd dig over, at du ikke har sådan en skuffelse i dit liv til hverdag .... jeg syns godt nok, at det er lidt råddent ... kan han ikke være bekendt ... familiestridigheder eller ej, så må man bide den i sig.

Forældre er nogen mærkelige nogen - vil jeg meget gerne skrive under på :) Altså jeg har en far, der betaler ca. 15% af brylluppet og tror, han er den der bestemmer det hele ;) hehe ..... den er nu heller ik super fed, for vi har næsten ugentlige diskussioner omkring gæsteliste mv, fordi han pludselig lover folk, at de må komme med, som jeg afviser blankt, hehe.

- må jo være hans egen sag at rode ud :P

Men du kommer til at få en fantastisk dag med eller uden din far ..... før du skal op ad gulvet, vil du tænke på det lige inden .... men når først dørene går op, så vil du være totalt ligeglad :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej, Line. Kan godt forstå du er rigtigt ked af det. Åh, alle de drama-familier. Hvad blev der af bare at elske og respektere hinanden og indimellem tilsidesætte egne og irrationelle behov for at ens venner/familie kan få en god dag? Jeg fatter det simpelthen ikke! Men man ser det alligevel tit (også indimellem her hos mig; det har været en virkelig hård kamp at få min mor - og lidt far - til bare at lytte til, hvad jeg siger).

Masser af tanker herfra og forhåbninger om at fjolser ikke kommer til at fylde på din dejlige bryllupsdag.

bearhug.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det surt.. utroligt folk ikke bare kan være voksne og opfører sig pænt.. Vi har selv en familie der ud af til virker meget velfungerende. Men i virkeligheden er det et stort familiedrama/ kaos / kænderi HELE TIDEN!

Men måske du også bare er bedre tjent uden!?

du får lige :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv bæv. Er selv af den holdning, at hvis jeg er uvenner med nogle, så vil jeg ikke melde afbud til den slags "bare" fordi "fjenden" er der. Men jeg aner jo ikke, hvad der er sket, og det ville da helt sikkert præge festen negativt, hvis din far dukkede op, og det resulterede i dårlig stemning blandt gæsterne. Så måske er det - selvom det virker lidt egoistisk, at han melder afbud - for at vise hensyn til jer, at han bliver væk? Det bedste du kan gøre er nok at få frustrationerne ud nu, og prøve at lægge dem bag dig på selve dagen og bare nyde det.......

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle krammene, de varmer virkelig meget :loveshower: Hvor er det dejligt at vide at man kan komme herind og blive trøstet når man er ked :ilovebryllupsklar:

På sin vis havde vi jo nok regnet med det, men et eller andet sted havde jeg bare håbet på at han kunne mande sig op og tænke på andre end sig selv lige den ene dag, men det måtte jeg jo så sande i dag at han ikke kunne, så ja det er nok ligså godt han ikke kommer... Håber jeg kan lade være med at tænke for meget over det den dag, men kan nok ikke lade være med at blive lidt ked når vi skal ind i kirken.

I forhold til hvem der så skal følge mig op, bliver det nok min mor. Jeg ved hun vil blive rigtig glad hvis hun får lov til det, og hende og hendes mand har hjulpet os rigtig meget i forhold til brylluppet, så hun har helt klart fortjent det :)

Redigeret af Line Back
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer