Stine85

Kirstine og Aleksander - Sneekpeak fra fotografen! <3

958 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Ja så skete det.

Den 7/7-11 var vi sammen med vores to fantstiske børn på Anholt for at besøge mine forældre i deres sommerhus.

En dag sagde de ja til at passe børnene så vi kunne gå til fyret.

Det er en kanon flot tur igennem ørkenen, langs med stranden som til sidst ender ud med fyret som ligger ved et sælresevat.

Vi satte os ned for at spise frokost (med udsigt til nogle sæler som lå og legede ude i vandet) og da vi var færdig blev han pludselig meget stille.

Han satte sig på knæ og sagde at han elskede mig over alt på jorden og om jeg vile gifte mig med ham!!! Og SELVFØLGELIG vil jeg det!!!

Min H2Bs famile ejer en utrolig særlig grund på Samsø.

Det er en halvø som hedder Hesselholm. Den er KÆMPE stor og det eneste hus på grunden er deres.

Så da frieriet forgik på Anholt (som betyder meget for mig og min familie), skal brylluppet selvfølgelig holdes på Samsø i Langør kirke (som betyder meget for hans familie).

Se billede af ringen her,

En anden grund er at vi synes idéen om et bryllup hvor gæsterne overnatter lyder helt vildt sjovt og hyggeligt, men også pga omgivelserne. Fra Langør Kirke, hvor vi skal viees, kan man se over på grunden hvor vi vil opstille et kæmpe telt hvor festen skal holdes.

Nu til al det sjove: PLANLÆGNINGEN

Jeg forstiller mig nogen med en MASSE Pæoner da dette er min absolutte ynglingsblomst.

Derudover noget med noget s&ølv, sart løserød (ligesom pæoner) og noget hvidt.

Det er hvad vi er nået fremtil indtil videre, men der skal helt sikkert nok komme mere! :loveboard:

Her er lidt links til de forskellige ting i min tråd:

Bruden:

Kjolen er købt. Se den her

Skoene er købt. Se dem her

Tasken er købt. Se den her

Mit smukke Jannie Baltzer headpiece - her og her

Dansekjolen - her

Gommen:

Jakkesæt - Se her

Butterfly og seler - Se her

Brudepige (vores datter Olivia):

Insprations billeder her

Den færdige resultat. Som kjole og som nederdel.

Brudesvend (vors søn Anton):

Kommer

Planen er pæne shorts, pæn skjorte, seler, evt sorte Converse all stars, og høj hat (ligesom gommen).

Voksen-brude pigerne:

kommer...

Se ringene her og her

DIY:

STD-kort her

Invitationer her (prøve) og de endelige her

Loftslanterner. se billede her (det bliver Aleksanders projekt)

Vaser af syltetøjsglas (se båndende som skal bruges til pynt her)

Lysestager af syltetøjsglas

Lanterner til at hænge i træerne af syltetøjsglas

Bordkortholder-klemmebrudepar - se dem her

Brudebuketten, buket til brudepigerne og knaphulsblomst til mænderne

Hjemme lavet sukkerknalder - her

Kirkehæfte - se de forløbige her

Bordhæfte - her

Diverse:

Kagefigurer - se skitserne her og her

Billede inspiration her og her og her

Billeder fra Samsø og steder til fotolocaion. Her,

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til dette fantastisk forum :balloons:

Først tillykke med frieriet. Dernæst ihhhh endnu en Samsø-brud :cheerleader3: Skal selv giftes i Langør kirke - bare en måned før.

Ih hvor fantstisk! Så må vi da lige dele info og tips! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Billeder af det telt som vi vil bruge, eller mest gulvet, men teltet er en bue med røde og hvide striber.(Samme opstilling og telt som fra mine svigerforældres sølvbryllup for nogle år siden):

post-52936-0-27461000-1311960696.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor spændende :) Samsø er en skøn, skøn ø :thumbsupsmileyanim: Anholt har jeg aldrig været på.. :rolleyes:

Velkommen til!

Tak skal du ha. Ja både Samsø og Anholt er helt bestemt et (eller flere) besøg værd!!!

Må vi helt sikkert :thumbsupsmileyanim:

Kan se vi har meget lig smag. Jeg er også helt hugged på bonderoser.

0

Del dette indlæg

Hvor spændende :) Samsø er en skøn, skøn ø :thumbsupsmileyanim: Anholt har jeg aldrig været på.. :rolleyes:

Velkommen til!

Tak skal du ha. Ja både Samsø og Anholt er helt bestemt et (eller flere) besøg værd!!!

Synes bare det lidt svært det med kjoler. For egentlig kan jeg også godt li lidt slæb og tyl, men tænk nu hvis det bare regner og regner og regner og det hele bare ender i mudder?! Så vil det jo bare være et helvede med et slæb. Men er ellers til noget blonde, empiresnit og sådan lidt græsk-gudinde-agtigt.

Ved du om dem der skal lave jeres mad også bringer ud eller hvad man kan sige?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!

Synes bare det lidt svært det med kjoler. For egentlig kan jeg også godt li lidt slæb og tyl, men tænk nu hvis det bare regner og regner og regner og det hele bare ender i mudder?! Så vil det jo bare være et helvede med et slæb. Men er ellers til noget blonde, empiresnit og sådan lidt græsk-gudinde-agtigt.

Jeg tror umiddelbart at min kjole bliver med lille slæb, men ikke det vilde, da jeg gerne vil kunne bruge den til at danse i om aftenen - og så med samme tanke i mente med mudder/regnvejr. Jeg er også til rene silkekjoler med draperinger. Ihh tror man skal prøve, før man bliver sikker.

Nej, jeg ved faktisk ikke om Nordgården bringer ud. Men jeg ved, at der er flere steder derovre - kan bare ikke huske hvem, selvom min faster nævnte flere af dem for et par uger siden.

Bor din familie derovre eller hvordan?

0

Del dette indlæg

Velkommen til!

Jeg tror umiddelbart at min kjole bliver med lille slæb, men ikke det vilde, da jeg gerne vil kunne bruge den til at danse i om aftenen - og så med samme tanke i mente med mudder/regnvejr. Jeg er også til rene silkekjoler med draperinger. Ihh tror man skal prøve, før man bliver sikker.

Nej, jeg ved faktisk ikke om Nordgården bringer ud. Men jeg ved, at der er flere steder derovre - kan bare ikke huske hvem, selvom min faster nævnte flere af dem for et par uger siden.

Bor din familie derovre eller hvordan?

Vi var oppe på kirkekontoret i Tranebjerg i går og booke kirken (Vi er lige kommet hjem i eftermiddag), og der gav kirketjeneren Lis os nr på en eller anden Pia som skulle bo ret tæt på Hesselholm, som laver mad til Besser Forsamlingshus. Hun skulle være rigtigt god og ikke særlig dyr. Tror jeg ringer til hende og høre hvad hun kan lave.

Er det ellers muligt at du kan høre din faster om hun kender ander steder? også hvor man evt kan låne/leje service?

Nej det er en sommerbolig, men vi er derovre minimum 3 gange om året.

Det er min H2B's oldefar som har købt stedet, så det har været i familien i mange år, og Aleksander er kommet der siden han blev født.

Men det er jo et helt fantastisk sted og en helt fantastisk kirke!!!!

0

Del dette indlæg

Ja, hende har jeg godt hørt om - altså Pia. Kan lige prøve at skrive til min faster; det er altid godt med lidt insiderviden :cheerleader3:

Dejligt! Min farfar er fra Stavns, og har også eget en af øerne (mener der var Egholm), men den blev solgt sammen med barndomshjemmet for nogle år siden. I dag lejrskole i Stavns.

Vi er også derovre flere gange om året. Så sent som i uge 28+29 :thumbsupsmileyanim: Og ja, super skøn kirke!! Min onkel er graver, så han lukkede os derind den dag min kæreste friede :loveshower:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup. Jeg skal selv giftes en lille måne før dig, og gik forresten på efterskole på Samsø, dejligt sted.:thumbsupsmileyanim:

Hvor er det nu at den fantastisk smukke blondekjole (som er først af dine inspirationsbilleder) er fra? Jeg har nemlig selv gemt det som inspiration men glemt hvor kjolen forhandles :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, hende har jeg godt hørt om - altså Pia. Kan lige prøve at skrive til min faster; det er altid godt med lidt insiderviden :cheerleader3:

Dejligt! Min farfar er fra Stavns, og har også eget en af øerne (mener der var Egholm), men den blev solgt sammen med barndomshjemmet for nogle år siden. I dag lejrskole i Stavns.

Vi er også derovre flere gange om året. Så sent som i uge 28+29 :thumbsupsmileyanim: Og ja, super skøn kirke!! Min onkel er graver, så han lukkede os derind den dag min kæreste friede :loveshower:

Du må MEGET gerne høre hende!

Nogle gange ved de samsinger altså lige lidt mere om hvordan tingene skal gøres derovre end os "outsidere" :wink:

0

Del dette indlæg

Du må MEGET gerne høre hende!

Nogle gange ved de samsinger altså lige lidt mere om hvordan tingene skal gøres derovre end os "outsidere" :wink:

Uden tvivl! Mail er straks sent afsted :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup. Jeg skal selv giftes en lille måne før dig, og gik forresten på efterskole på Samsø, dejligt sted.:thumbsupsmileyanim:

Hvor er det nu at den fantastisk smukke blondekjole (som er først af dine inspirationsbilleder) er fra? Jeg har nemlig selv gemt det som inspiration men glemt hvor kjolen forhandles :oops:

Tak skal du have. Ja Samsø er et dejligt sted!

Fand den her http://cphbridal.com/

Kender godt det der med at glemme hvor man har set tingene eller ikke lige få det skrevet ned :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk, tak :thanks: Den er bare så smuk. Men det er der jo uendeligt mange kjoler der er... tænk at man skal finde sig THE ONE blandt så mange smukke. Håber virkelig på at få det omtalte sus i maven, når man står med den helt rigtige på.

0

Del dette indlæg

Hurtigt svar fra min faster

"Prøv at kontakte Besser Forsamlingshus v/ Pia Klejs 61753193. Kolby Forsamlingshus og Nordgården + Stenvang - leverer også mad ud af huset og kan måske hjælpe med service"

Håber det kan hjælpe lidt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer