Stine85

Kirstine og Aleksander - Sneekpeak fra fotografen! <3

958 indlæg i dette emne

Det kunne være at zillaen er miiiiiig :) Jeg har i hvertfald haft billeder af en vifte-prototype i min planlægning :)

Jeg synes umiddelbart godt om viften, men er det meningen at den skal være så tynd og aflang? :)

Måske du kan lave den kortere og så med flere blade? :

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne være at zillaen er miiiiiig :) Jeg har i hvertfald haft billeder af en vifte-prototype i min planlægning :)

Jeg synes umiddelbart godt om viften, men er det meningen at den skal være så tynd og aflang? :)

Måske du kan lave den kortere og så med flere blade? :

Som jeg skrev tidligere til Conni så var det nu teksten jeg mente :)

Formen har jeg fået fra en bryllupsblog.

Men dine er bestemt SUPER flotte!

Ja det med formen skrev jeg også med Mette om tidligere.

Det mangler stadig 2 eller 3 sider, da vi ikke har fundet alle salmerne endnu.

Jeg tror jeg skal ha prøvet at vende parpiret om. Jeg er egentlig meget tilfreds med formen, men kan godt lidt følge jer.

Det er bare så smart at jeg på dem jeg har lavet her, har kunnet få presset 3 sider ind på et A4 parpir, hvilket jeg synes er ret smart for at spare papir.

Men skal vist lige ha prøvet det andet en gang også.

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Jeg har også en idé om, at vi skal lave en vifte til kirkehæfte - men har slet ikke gennemtænkt størrelsen (så det ender nok med at Jesper finder på noget genialt. Man har vel lov at håbe).

Umiddelbart tænker jeg, at din bliver for slap, for den bliver så lang og tynd? Men ved ikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også en idé om, at vi skal lave en vifte til kirkehæfte - men har slet ikke gennemtænkt størrelsen (så det ender nok med at Jesper finder på noget genialt. Man har vel lov at håbe).

Umiddelbart tænker jeg, at din bliver for slap, for den bliver så lang og tynd? Men ved ikke :)

hihi som jeg igen har skrevet (Så læs dog hele indlægget kvindemennesker, sagt på den kærlige måde :wink:) skal den laves i cremefarvet karton magen til vores invitationer.

1

Del dette indlæg

Det havde jeg skam læst, søde Kirstine. Tænker bare stadig om den vil blive slap :) Men der er jo ikke andet for at afprøve, for hvis man godt kan holde den uden den falder sammen, synes jeg bare du skal gå efter det :wink:

0

Del dette indlæg

Det havde jeg skam læst, søde Kirstine. Tænker bare stadig om den vil blive slap :) Men der er jo ikke andet for at afprøve, for hvis man godt kan holde den uden den falder sammen, synes jeg bare du skal gå efter det :wink:

hihi okay :)

Jamen vi har brugt noget ret kraftigt karton, så jeg er ret sikker på det nok skal kunne klare det!

Nå nu har jeg prøvet at lave den hvor den ligger ned og så med 4 blade på en A4 side. og der røg hele den lidt anderledes effekt fuldstændig til jorden!

Jeg viste den til Aleksander og han synes den gamle er MEGET federe... IHHHHH

0

Del dette indlæg

Jamen så er det jo fint, hvis det kan holde (og designet er altså også vigtigt, så hvis Aleksander også bedst kan lide den anden, så skal I da bare holde fast i den :cheerleader3: )

Jeg havde bare tænkt, at vores egne netop skulle kunne bruges til at vifte sig med, hvis der nu er 25 grader i kirken. Og der tænkte jeg, at det blev lidt svært, når den var så lang som jeres :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var også min plan at skulle kunne bruges.

Okay her er et par billeder...

Først et af dem begge 2.

Så et af forsøg 2 (den lille).

Og så tilsidst hvad jeg havde tænkt mig med den lange. Vi har købt nogle rigtigt søde lommetørklæder. Så ville jeg finde noget fint mønstret parpir og lave et bånd af hvorpå der så skal stå"til glædeståre".

Kom med jeres mening.... HIELFEEEEE... :bunny_4:

post-52936-0-08750900-1329678201.jpg

post-52936-0-62326300-1329678225.jpg

post-52936-0-82299700-1329678235.jpg

post-52936-0-00675600-1329678246.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

For mig ser begge rigtig fine ud, men tror det er nemmere når man kan se al teksten, som I kan :)

Jeg vil bare prøve at lave en i jeres karton og se, om det ikke fungerer så godt, som I regner med. For så er det jo klaret. Og fiiiint med servietter :loveshower:

0

Del dette indlæg

For mig ser begge rigtig fine ud, men tror det er nemmere når man kan se al teksten, som I kan :)

Jeg vil bare prøve at lave en i jeres karton og se, om det ikke fungerer så godt, som I regner med. For så er det jo klaret. Og fiiiint med servietter :loveshower:

Åh altså søde dig! du er så dipomatisk! :wink::heart:

0

Del dette indlæg

Så har jeg modtaget en kitse af vores Caketoppere!

Og jeg elsker dem!!! :loveshower:

Den eneste ændring er at mit hår skal være løst, men ellers er de bare helt perfekte!!!

Her er et billede:

post-52936-0-58826400-1329933430.jpg

Redigeret af Stine85
2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ER det bare en fin tegning. Den burde du få sat i ramme eller bruge til forside på gæstebog eller et eller andet snedigt :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg også bare HELT vild med den!

Men problemet er bare at H2B ikke ved hvordan mit Jannie Baltzer headpiece, kjole osv ser ud. Så han har faktisk kun set halvdelen af tegningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser!

Kan bare slet ikke vente på at hun har lavet dem færdige og de er kommet hjem! :)

I har vist ret... Bliver nød til at finde på et eller andet sted hvor vi kan bruge den tegning... tænke tænke tænke....

0

Del dette indlæg

Hvad med at bruge dem som en del af bordpynten, kan printe den ud i pap, klippe dem ud og så sætte dem lidt her og der på bordet? :)

Ej det var da en super idé! Det må jeg overveje!

Dem kan jeg jo også lave uden at Aleksander skal se dem! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også helt vild med dine caketoppere Kirstine, hvor bliver det hele bare fint. Alexandra, jeg er helt enig med dig, tegningerne ville da være fantastiske som en del af bordpynten og de ville også give det hele lidt mere liv, som du efterlyste Kirstine. Hvor jeg glæder mig til at fotografere jer, både som caketoppere og som brudepar :-)

0

Del dette indlæg

Sikke en fin skitse af jeres cake topper! Det tror jeg bare bliver gennemført. Og så er det altså så nuttet med de små, skæve øjne :biggrin:

Jeg synes dine "vifter" umiddelbart ser rigtig fine ud, og jeg kan sagtens se potentialet :thumbsupsmileyanim: Jeg ville elske at få sådan nogle udleveret hvis jeg var gæst til bryllup, jeg synes det er meget sjovt!.... hm... måske stjæler jeg selv ideen :biggrin:(det gør jeg sikkert. Hvad det angår er jeg en meget dygtig tyv :lol:)

0

Del dette indlæg

Jeg er også helt vild med dine caketoppere Kirstine, hvor bliver det hele bare fint. Alexandra, jeg er helt enig med dig, tegningerne ville da være fantastiske som en del af bordpynten og de ville også give det hele lidt mere liv, som du efterlyste Kirstine. Hvor jeg glæder mig til at fotografere jer, både som caketoppere og som brudepar :-)

Tak søde :)

Ja jeg tror også det vil bliver super fint med sådan nogle på bordet. Det vil helt sikket få det til at være lidt mere sprælsk hvis man kan sige det :)

Sikke en fin skitse af jeres cake topper! Det tror jeg bare bliver gennemført. Og så er det altså så nuttet med de små, skæve øjne :biggrin:

Jeg synes dine "vifter" umiddelbart ser rigtig fine ud, og jeg kan sagtens se potentialet :thumbsupsmileyanim: Jeg ville elske at få sådan nogle udleveret hvis jeg var gæst til bryllup, jeg synes det er meget sjovt!.... hm... måske stjæler jeg selv ideen :biggrin:(det gør jeg sikkert. Hvad det angår er jeg en meget dygtig tyv :lol:)

Hihi du stjæler bare :wink:

Det er jo det det her forum er lavet for!

0

Del dette indlæg

Update og tilbudsjagt i NETTO

Puha det er ved at være længe siden jeg har givet lyd fra mig ser det ud til :)

Jeg har haft SUPER travlt med alt muligt!

D. 6/2 startede jeg skole. Jeg er begyndt at læse til sygeplejerske. Det er bare super spændende og jeg er rigtig glad for mig valg om at starte... Men når det er sagt så hold da op hvor er jeg træt! Efter børn, huslige ting og lektier er der bare kun tid til at sove.

Men så er det jo heldig at jeg har styr på så meget som jeg har!

Nå men jeg var forretsen i Netto i dag.

Der fandt jeg de fineste bånd. Der var pakker med forskellige farver og i hver pakke er der 10 forskellige bånd, hvor hvert bånd måler 90 cm. Jeg har købt 2 med sådan nogele blonde lignende nogle og 2 andre. Jeg har tænkt mig at binde dem om vaser/syltetøjsglas og hvad jeg ellers lige finder.

Der ud over har de også de fedeste knapper som jeg tænker nok kan pynte et eller andet sted...

(billederne er desværre blevet lidt forkerte i farven. De er MEGET flottere i virkeligheden)

post-52936-0-52631900-1330970735.jpg

post-52936-0-37328000-1330970744.jpg

post-52936-0-54957500-1330970754.jpg

post-52936-0-31424900-1330970765.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer