nebii

Brudekjole Nordjylland

13 posts in this topic

Annonce ♥

Hejsa.

jeg vil helt klart anbefale Lucca Brude i Sindal. det er virkelig god betjening og fantastiske kjoler.

jeg har selv købt min kjole der.

du kan se den i min tråd på side 4 :-)

0

Hvis jeg skulle prøve kjoler nu ville jeg besøge:

Luxux i vester hassing

Scott i Rold

Lucca i sindal

og så ville jeg nok også køre turen til Kennedy ved århus. Har været der med en veninde og det var super!

0

De butikker pixie nævner kan jeg helt klart tilslutte mig, de har flotte kjoler og super service meget hjælpsomme. Har selv købt min kjole i luxux :cheerleader3:

Du spørger hvem man skal undgå, Jeg havde personligt en super dårlig oplevelse da jeg var på "rundtur" blandt de nordjyske forretninger. Ved ikke helt om man kan tillade sig at skrive navnet her men ellers skriv en pm hvis du evt vil vide det :rolleyes: Glad ved det ikke var første sted så havde jeg været helt grædefærdig.

0

Annonce ♥

Hej.

Der er flere jeg kan anbefale, men jeg har hørt om at der åbner ny butik "la novia" i Gistrup.

Har været inde på hjemmesiden det ser spændende ud.

abc brudekjoler, lucca og hvis man er til at få syet sin brudekjole ville jeg klart anbefale Bonnie design i Aalborg.

0

Jeg vil anbefale Luxux i Vester Hassing, hvor jeg har købt min kjole :cheerleader3: Jeg var dog også ved Lucca, og jeg fik skam også en god service der. Jeg havde dog bare oplevelsen af at deres størrelser oftest stoppede ved 36, hvilket er lidt en skam....

Men jeg fandt drømmekjolen hos Luxux, og jeg glæder mig så meget til mit gensyn med den på mandag, hvor den skal rettes til :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg fandt min drømmekjole i Luxux, hvor indehaveren er super kompetent og har rigtig mange skønne kjoler (var selv i 6-7 kjoler). Jeg synes, jeg får en rigtig professionel behandling der.

Ud over de ovennævnte forhandlere kan jeg anbefale Holmenlund brud og fest i Klokkeholm lidt uden for Hjallerup. Hun har et stort udvalg og er utrolig sød.

Jeg må altså tilstå, jeg havde en lidt dårlig oplevelse med Lucca i Sindal. Ekspeditricen er sød og tålmodig under selve prøvningen, men hun forsøgte lidt at presse mig til at tage en hurtig beslutning og jeg synes valg af brudekjole kræver stor omtanke, så der mistede de altså en kunde.

0

Jeg prøvede i Luccabride i Sindal, Abc-brudekjoler i Suldrup, Lilly i Aalborg, og en i Dybvad, som jeg ikke husker hvad hedder. Jeg anbefaler alle bortset fra Dybvad. Jeg fik ikke engang lov til selv at vælge hvilke kjoler jeg ville prøve, og måtte bestemt heller ikke tage billeder der inde, men han virkede flink nok.

0

Annonce ♥