Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Dejligt med et positivt møde med præsten :)

Ja, synes også det er den "normale" bryllupsmarch.

Ja det var super Louise....ikke sådan en tør en....det frygtede jeg trods H2B havde sagt mange positive ord omkring ham :thumbsupsmileyanim:

Ja godt så....så er jeg ikke den eneste der mener det er den "normale" - hvad skal i gå ud og ind til :) ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

......OG OG OG jeg er sq ved at lave kirkeprogram i Word...... -HAHA-

ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH..... :blink:

Jeg kan IKKE hjælpe!! :blink:

-HAHA- -HAHA- -HAHA-

Jeg er helt enig med, at det ikke er AL radiomusik der passer sig i kirken, men den sang vi har valgt har både strygere, orgel og handler om det at blive gift.. så mon ikke den passer :biggrin: .. skal jeg?? ... jooo jeg skal da!!

Det er fedt at mødet med præsten gik så godt! Det betyder altså nohget, at præsten er sød og personlig.. i hvertfald i min verden :wink: Jeg glæder mig til at se dig gå op af det kirkegulv! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: :biggrin: Hvem vil med til globryllup ved Karina??? :biggrin: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

......OG OG OG jeg er sq ved at lave kirkeprogram i Word...... -HAHA-

ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH..... :blink:

Jeg kan IKKE hjælpe!! :blink:

-HAHA- -HAHA- -HAHA-

Jeg er helt enig med, at det ikke er AL radiomusik der passer sig i kirken, men den sang vi har valgt har både strygere, orgel og handler om det at blive gift.. så mon ikke den passer :biggrin: .. skal jeg?? ... jooo jeg skal da!!

Det er fedt at mødet med præsten gik så godt! Det betyder altså nohget, at præsten er sød og personlig.. i hvertfald i min verden :wink: Jeg glæder mig til at se dig gå op af det kirkegulv! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: :biggrin: Hvem vil med til globryllup ved Karina??? :biggrin: :cheerleader3:

Det vil Heidi og jeg - vi har allerede snakket om det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

......OG OG OG jeg er sq ved at lave kirkeprogram i Word......

ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH.....

Jeg kan IKKE hjælpe!!

Jeg er helt enig med, at det ikke er AL radiomusik der passer sig i kirken, men den sang vi har valgt har både strygere, orgel og handler om det at blive gift.. så mon ikke den passer .. skal jeg?? ... jooo jeg skal da!!

Det er fedt at mødet med præsten gik så godt! Det betyder altså nohget, at præsten er sød og personlig.. i hvertfald i min verden Jeg glæder mig til at se dig gå op af det kirkegulv!

-HAHA- -HAHA- Word er vist IDIOT sikret.....i hvert fald til mig..... :griner:- Kæft jeg er så dårlig til sådan noget......men det er jo min SVENDEPRØVE det her søde Lene.....så må vi jo se om min lære mester er ok :griner:--HAHA-

Hvor lyder det som et fantastisk nummer i skal gå ind til - det vil jeg prøve at høre og er sikker på det passer perfekt...men ja jeg synes ikke alt passer ind det må jeg siger.....men igen jeg er UNDERLIG :biggrin:

JEG VILLE ELSKE BK PIGER TIL GLOBRYLLYP - SÅ HAR JEG ASTI KLAR TIL JER :balloon: :balloon: :toot: :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil Heidi og jeg - vi har allerede snakket om det :cheerleader3:

ÅH PYYH!! Jeg blev lige nervøs for, at jeg havde sagt ja i dag til at passe min nevø den dag - men det er heldigvis først om søndagen! :thumbsupsmileyanim: TØSE-ROAD TRIP :cheerleader3: Det lyder godt!

0

Del dette indlæg

.....men igen jeg er UNDERLIG :biggrin:

Du er ikke underlig! Du er præcis som du skal være :kiss: ... omend du snakker meget :wink: (mangler sådan en fnise i skægget-smiley )

-HAHA- Tænk engang det siger du ikke - med de få gange jeg har talt med dig..... :griner:- Det er vist en last jeg har og er født med..... -HAHA- Men i vil nok opleve mig som ikke meget talende.......den 26 maj...... :huh::a1221::o :fløjt: :unsure::blush:

0

Del dette indlæg

Dejligt med et positivt møde med præsten :)

Ja, synes også det er den "normale" bryllupsmarch.

Ja det var super Louise....ikke sådan en tør en....det frygtede jeg trods H2B havde sagt mange positive ord omkring ham :thumbsupsmileyanim:

Ja godt så....så er jeg ikke den eneste der mener det er den "normale" - hvad skal i gå ud og ind til :) ???

Nemlig. Håber også vores er fin - har min faster godt nok sagt, men har aldrig hørt/mødt ham selv - endnu.

Åhh vi er på BAR bund! Vores kirke har det mindste orgel - OG min faster siger, de kun har én organist der kan spille nogenlunde :unsure: Men kunne godt finde på at gå ind til Parchelbel canon in D eller Bachs Air og ud til den der traditionelle bryllupsmarch. Vil I hvert fald ikke gå ind til "here comes the bride"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil I hvert fald ikke gå ind til "here comes the bride"

Det samme her :)

Øhhhhh det er den "normale" sang man går ind til ik `??? Jeg tænker bare hvad man så vælger....for gider heller ikke sige noget og så orgel manden ikke kan spille det...og det så lyder af H til........ :blink:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er herligt! :thumbsupsmileyanim: Og så er jeg vant til at bede folk om at holde kæft, så jeg kan få et ord indført :lol: Både min og min kærestes familie snakker helt vildt! Jeg måtte på et tidspunkt begynde at række hånden op, for at få lov at snakke! :lol:

Mht d. 26. maj, se dét er ganske forståeligt! :biggrin: Jeg er ret sikker på, at jeg selv kommer til at have det på samme måde.. bævrende læber, våde øjne, bløde knæ og et hjerte der hamrer derudaf! .. Og så er det jo, at jeg sidder i mit stille sind og tænker - hvorfor pokker det?? Det er jo ikke fordi vi bliver gift væk til en mand vi aldrig har set før! Vi har jo selv valgt ham :) Jeg er ret sikker på, at der ikke findes særlig mange brude, der ikke bliver nervøse - men det er jo lidt spøjst at tænke på hvorfor, når nu vi kender manden ud og ind :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Globryllup er lige mig:-D

Vi gik ind til canon in D, men hørte intet, jo en første to toner. Så for min skyld kunne han ha spille "støvle dans":-D

Jeg er total blank lige nu.....for ja gud er den NORMAL....og ikke fordi det lyder vildt fantastisk.....men jeg tænker bare at meget af det hvor godt lyder det med ET orgel....???? Det kan bare hurtig komme til at lyde af H til kan det ikke ???

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er herligt! :thumbsupsmileyanim: Og så er jeg vant til at bede folk om at holde kæft, så jeg kan få et ord indført :lol: Både min og min kærestes familie snakker helt vildt! Jeg måtte på et tidspunkt begynde at række hånden op, for at få lov at snakke! :lol:

Mht d. 26. maj, se dét er ganske forståeligt! :biggrin: Jeg er ret sikker på, at jeg selv kommer til at have det på samme måde.. bævrende læber, våde øjne, bløde knæ og et hjerte der hamrer derudaf! .. Og så er det jo, at jeg sidder i mit stille sind og tænker - hvorfor pokker det?? Det er jo ikke fordi vi bliver gift væk til en mand vi aldrig har set før! Vi har jo selv valgt ham :) Jeg er ret sikker på, at der ikke findes særlig mange brude, der ikke bliver nervøse - men det er jo lidt spøjst at tænke på hvorfor, når nu vi kender manden ud og ind :)

Ha ha ha ha ha -HAHA- Kan lige se dig sidde og række hånden op -HAHA- -HAHA- For mig har det INTET med Søren at gøre....for mig er det den opmærksomhed jeg IKKE har lyst til.....OKI vil nogle nok tænke hvorfor tager hun så ikke til VEGAS eller et rådhus.....men tjaaaaa vil have kirken velsignelse.....og ja jeg tvivler ikke et sek. på Søren men mere hele situationen...... :huh:

0

Del dette indlæg

Øhhhhh det er den "normale" sang man går ind til ik `??? Jeg tænker bare hvad man så vælger....for gider heller ikke sige noget og så orgel manden ikke kan spille det...og det så lyder af H til........ :blink:

Jo "Here comes the bride" er nok den de fleste forbinder med indgangsmusik :) Jeg ringede og spurgte præsten om jeg måtte have lov til at gå op af gulvet til denne sang, fordi den havde en betydning for mig og det var intet problem. Jeg skal bare selv sørge for anlæg til at afspille den på og det bliver ikke noget problem :)

Vi skal selvfølgelig have det afprøvet i kirken og hvis det lyder a helvede til, så bliver det noget orgelmusik.. men som Persson skriver, så tror jeg egentlig ikke at man lægger mærke til musikken, når man først er på vej op af det gulv :)

0

Del dette indlæg

Ha ha ha ha ha -HAHA- Kan lige se dig sidde og række hånden op -HAHA- -HAHA- For mig har det INTET med Søren at gøre....for mig er det den opmærksomhed jeg IKKE har lyst til.....OKI vil nogle nok tænke hvorfor tager hun så ikke til VEGAS eller et rådhus.....men tjaaaaa vil have kirken velsignelse.....og ja jeg tvivler ikke et sek. på Søren men mere hele situationen...... :huh:

Jeg sår nu overhovedet heller ikke tvivl om dit valg! Og det med velsignelsen, an jeg absolut følge dig i, for jeg har det på samme måde. Enten så gør man det ikke, eller også gø man det ordentligt! og det er kirke i min verden :)

Det er mere det psykologiske der sker, når man skal gå op af det gulv. Jeg er ikke som sådan bange for opmærksomhed - jo jeg kan da sagtens blive genert - men der er bare et eller andet stort ved at skulle gå op af det kirkegulv til den mand man elsker - omgivet af en masse mennesker man elsker og holder af :a1221: Jeg kan ikke rigtig sætte ord på, hvorfor det er så stort- det er det bare! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo "Here comes the bride" er nok den de fleste forbinder med indgangsmusik :) Jeg ringede og spurgte præsten om jeg måtte have lov til at gå op af gulvet til denne sang, fordi den havde en betydning for mig og det var intet problem. Jeg skal bare selv sørge for anlæg til at afspille den på og det bliver ikke noget problem :)

Vi skal selvfølgelig have det afprøvet i kirken og hvis det lyder a helvede til, så bliver det noget orgelmusik.. men som Persson skriver, så tror jeg egentlig ikke at man lægger mærke til musikken, når man først er på vej op af det gulv :)

Du har fuldstændig ret....det høre og tænker man nok ikke over.....har lige svært ved at forholde mig til det....så tror jeg bare går "normalt" ind til det kirkesjov..... -HAHA- Bliver da fedt for jeg er at høre hvordan det lyder i kirken - håber det lyder super :)

0

Del dette indlæg

"Here comes the bride" er/var meget normal. I dag ser man jo - kan jo også ses herinde - at mange vælger en anden. Men inden for det sidste år, har jeg været til 4 kirkebryllupper, hvor alle er gået ind til den. Og så bliver det for normalt til mig - samtidig med, at jeg ikke så godt kan lide den :rolleyes:

Så vores organist må vi have til at øve sig på en anden!

0

Del dette indlæg

WOW I har da fået styr på planen for kirken. Fedt at jeres præst var såda en dejlig en. Jeg håber godt nok det kommer til at lykkes for os at kunne komme til globryllup. Må man egentligt tage billeder inde i kirken under vielsen *hint hint*

ja ja ja må man, må man????? :cheerleader3: :cheerleader3: HVa hva hva ???? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Zillaer - man må godt tage billederi kirken - når vi går ind og ud.....han var ikke så striks... :wink: men han ville ikke have taget 100 billeder midt i vielsen.....så mente han ikke han kunne være tilstede i vielsen fordi der fløj en kamera mand rundt om......og det kan jeg godt forstå :loveshower: Så jo jo tag i bare kamera med hvis i mener i skal have et billede af papegøje Zillaen..... -HAHA- Jamen gud hvor kunne det være hyggeligt at få besøg af jer.....kan man lave en aftale med jer at i samler mig op hvis jeg falder op af gulvet...... :biggrin: ??

0

Del dette indlæg

GISP GISP og atter GISP - i dag er det den 26 april - det vil sige 30 dage til vores store dag.... :loveshower::loveflag: Det hele begynder at presse sig på....og ja mødet med præsten i går gjorde det bare endnu mere tæt på :a1221: Nå men vi er ved at være godt med tror vi....... :biggrin: Ellers finder vi nok ud af det....men vi har ferie i ugen op til så mon ikke vi når en masse der......altså hvis vi mangler noget :)

0

Del dette indlæg

Jeg fandt lige det her indlæg... Hvis I ikke vil gå ud til Mendelsohn's, så er der da et par valgmuligheder her :)

Tusind tak for linket, det er lige den inspiration jeg har ledt efter.

Hvor dejligt jeres møde med præsten var så godt, god ro i maven omkring det så :)

Jeg synes dit program for kirken ser fint ud, men jeg har ikke selv været til samtale med præst endnu, så det kan godt være, at jeg tager fejl.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer