Mads & Rasmus

Blomster til bordene!

16 indlæg i dette emne

Hvor får I Jeres blomster fra - kan man købe en masse blomster engros eller skal man købe dem via sin blomsterhandler og er der noget at spare hvis man kan købe dem engros?

Jeg spørger fordi vi skal bruge rigtig mange blomster til vores bryllup - sådan RIGTIG mange så vil jo gerne have dem billigere end hvis jeg skulle købe dem hos en blomsterhandler!

Redigeret af Mads & Rasmus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi lavede faktisk en aftale med vores føtex, de kan jo få rigtig mange af de samme blomster hjem som blomsterhandlerne kan (måske de faktisk endda købes samme sted?!) så torsdag morgen kunne vi hente dem hjem, og så fik vi spande og alt mulig med til at opbevare dem i indtil de skulle bruges. der sparede vi MANGE penge. brudebuket (gætter ikke på i skal have en haha?) og brystbukketter var fra blomsterhandleren, men alle blomster til bordene var købt gennem føtex. krævede så også at v selv lavede borddekorationere ud af dem, men det var også netop det jeg gerne ville selv.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi lavede faktisk en aftale med vores føtex, de kan jo få rigtig mange af de samme blomster hjem som blomsterhandlerne kan (måske de faktisk endda købes samme sted?!) så torsdag morgen kunne vi hente dem hjem, og så fik vi spande og alt mulig med til at opbevare dem i indtil de skulle bruges. der sparede vi MANGE penge. brudebuket (gætter ikke på i skal have en haha?) og brystbukketter var fra blomsterhandleren, men alle blomster til bordene var købt gennem føtex. krævede så også at v selv lavede borddekorationere ud af dem, men det var også netop det jeg gerne ville selv.

Okay cool - Vi skal bruge virkelig mange nelliker, sådan virkelig mange omkring 800-900 blomsterhoveder så håber virkelig man kan få en bedre pris end den jeg kunne få gennem min blomsterhandler for han skulle have 16kr. pr hoved - Av synes det er mange penge - vil ikke bruge meget mere end 15.000 på blomster og vil også gerne bruge mindre :)post-46035-0-28337900-1313165940.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi har lige lavet noget lignende på bordene til vores bryllup sidste weekend.

Ville ha brug nelliker og tog på grønttorvet - men de blev simpelthen for dyre da vi også skulle bruge mange for at lave sådan en tæt buket på bordene.

Endte istedet med at købe hortensiaer og sætte 3 hoveder sammen pr. Buket. De kostede en 10'er stykket og vi havde 14 vaser, så ialt 420 kr til bordene.

Vi regnede ud at nellikerne ville have kostet 1600 kr...

Jeg Ska lige se om jeg kan finde et billed og ligge ind til jer hvis det er.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede egentlig man skulle være erhvervskunde for at handle på Grønttorvet og at man ikke bare kan køre derud som privatkunde??

Men Rasmus er selvstændig så kan han jo bare være erhvervskunde - hmmm tror hellere jeg må ringe til Grønttorvet og høre hvordan det fungere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Vi har lige lavet noget lignende på bordene til vores bryllup sidste weekend.

Ville ha brug nelliker og tog på grønttorvet - men de blev simpelthen for dyre da vi også skulle bruge mange for at lave sådan en tæt buket på bordene.

Endte istedet med at købe hortensiaer og sætte 3 hoveder sammen pr. Buket. De kostede en 10'er stykket og vi havde 14 vaser, så ialt 420 kr til bordene.

Vi regnede ud at nellikerne ville have kostet 1600 kr...

Jeg Ska lige se om jeg kan finde et billed og ligge ind til jer hvis det er.

Ja vil meget gerne se et billede af det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

plant nogle selv :-) spørg nogle blomsterkyndige - men hvis du planter dem nu - og måske i drivhus så kan de nok godt nå at komme op :-)

MEGET billigere :-)

haha men tror ikke helt jeg vil få nogle blomster op - har ikke tålmodighed til at få planter til at vokse!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi har lige lavet noget lignende på bordene til vores bryllup sidste weekend.

Ville ha brug nelliker og tog på grønttorvet - men de blev simpelthen for dyre da vi også skulle bruge mange for at lave sådan en tæt buket på bordene.

Endte istedet med at købe hortensiaer og sætte 3 hoveder sammen pr. Buket. De kostede en 10'er stykket og vi havde 14 vaser, så ialt 420 kr til bordene.

Vi regnede ud at nellikerne ville have kostet 1600 kr...

Jeg Ska lige se om jeg kan finde et billed og ligge ind til jer hvis det er.

Ja vil meget gerne se et billede af det :)

Skal se om jeg kan få det til at fungere...

- I nogle af dem var der nogle blade, egentlig ville jeg ikke havde haft dem der, men mor + svigermor vandt og fik lidt grønt iblandt ;o)

Det endte ikke med helt det puffede look som nellikerne, men jeg var nu glad og tilfreds med resultatet..

48ef1785.jpg

6ead6d5b.jpg

05aa62e1.jpg

Redigeret af Mulletobe
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer