Maleje

Vi skal giftes :)

9 indlæg i dette emne

Hej med Jer,

Nu er det på tide jeg får oprettet en planlægsningstråd herinde, så jeg måske kan få lidt råd og erfaringer :)

Min dejlige kæreste og jeg skal giftes den 19.11.2011

Ja der er ikke længe til og vi er ikke kommet ret langt i planlægningen! Stresser ikke over det, men kan da godt mærke der nogle ting vi snart skal have på plads!

Kirke og præst er booket!

Festen skal holdes på Kongenbro Kro.

Fotograf til bryllupsbillederne er på plads!

Det er det der er bestilt indtil videre :)

Maden er vi igang med at få på plads, og pt leder vi en efter en dj/pianist!

Der er ikke sendt invitationer ud endnu, gæstelisten er ikke helt på plads ;)

Har vi travlt??? :)

Nå, men jeg glæder mig til at dele min planlægning og få råd og erfaringer herinde :)

MARIA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og tillyke :cheerleader3:

Jeg vil da skynde mig at finde en kjole, ikke alle butikker har dem på lager og det tager tid at få dem hjem... og den skal måske også tilrettes.

Desuden vil jeg også finde ud af gæstelisten og få sendt invitationerne ud.. Ved ikke helt hvornår julefrokosterne begynder i år.

Musik tja måske, men det ved andre nok noget om. Vi brugte bare min pc og højttalerene hjemmefra.

God fornøjelse

0

Del dette indlæg

Velkommen til :balloons:

Om I har travlt kommer nok an på, hvordan jeres "nerver" er og hvor kræsne I er... Vi havde det meste bestilt et helt år før, men jeg får også nemt dårlige nerver, hvis tingene ikke er på plads i god tid. :shooter:

Kjole, invitationer og musik ville jeg nok "skynde mig" at få styr på, hvis jeg var jer. Som andre har nævnt kan nogle kjoler være flere måneder om at komme hjem, så der kan dine muligheder for at vælge frit godt blive begrænset hvis du venter ret meget længere. Og ja, julefrokostsæsonnen gør jo nok, at I skal ud og have fat i nogle musikere snart.

Men I skal nok nå det. :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til !

Om i er sent på den kommer jo kun an på jer og hvad i vil. Nogen planlægger brylluppet på 2-3 måneder andre bruger op til 2 år...

Glæder mig til at følge din tråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer