Guest Pernille2604

Festhus/selvskabslokaler/forsamlingshus i slagelse?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis I ikke har noget imod at daffe til Vemmelev, så ligger der HUSET i Vemmelev der, som er et forsamlingshus .... der ser nu hyggeligt ud - og det ser rigtig fint ud udefra. Mener faktisk også, at jeg engang for mange år siden var til noget 18-års fødselsdag der .... kniber dog lidt med hukommelsen, så vil ikke hænges op på den, hehe. Men mener det var ok....

Ellers .... hvis I kan overleve med Korsør .... ved, at der engang i det gamle museum for Storebæltsbroen kom noget buffet-halløjsa .... dunno om det er lukket ned nu, men er stort set lige ved siden af betalingsanlægget.... er ihvertfald noget lokale af en art.... ved ik om man kan leje det.... men ville jo også være en flot lokation at have, hvis det er

:)

0

Del dette indlæg

Der ligger tonsevis af gode forsamlingshuse i Slagelse og omegn, og jeg er lige ved at tro at vi har flere steder på vores reference liste end forsamlingshuse.dk. Se bare her (nappede lige et uddrag fra referencelisten der er postnumreopdelt):

Slaglille-Bjernede Forsamlingshus, Sorø 4180

Spejderhytten som ligger ved Pedersborg Huse 19, 4180 Sorø 4180

Vester Broby Gamle Skole, Sorø 4180

Det Gamle Snedkerværksted, Sorø 4180

Kirke Flinterup Forsamlingshus, Sorø 4180

Bildsøskov Feriekoloni, Slagelse 4200

Drøsselbjerg Forsamlingshus, Slagelse 4200

Fårdrup forsamlingshus, Slagelse 4200

Håndværkerparkens selskabslokaler, Slagelse 4200

Ottestrup Forsamlingshus, Slagelse 4200

Byskovparkens Selskabslokaler, Slagelse 4200

Rammen, Slagelse 4200

Sørbymagle Forsamlingshus 4200

Kursuscentret Svenstrupgaard, Korsør 4220

Musholm Bugt Feriecenter, Korsør 4220

Skovhuset, Korsør 4220

Tårnborg Forsamlingshus, Korsør 4220

Hemmeshøj Forsamlingshus, Vemmelev 4241

Bisserup, Rude 4243

Kulturladen, Fuglebjerg 4250

Løve Forsamlingshus, Høng 4270

Jeg har såvidt muligt pillet feststederne men har ikke selv været ude på alle stederne. Ottestrup Forsamlingshus kører med nogle kuvertpriser i nærheden af 400 kr. Om det så var en speciel pris for dette brudepar ved jeg ikke men billigt er det. Rammen i Slagelse kender jeg ikke kuvertprisen på men det er tip/top. De øvrige er såvidt jeg ved rene lokaliteter men meget kan have ændret sig for udviklingen går i retning af at flere og flere forsamlingshuse får tilknyttet catering faciliteter. Bl.a. Sørbymagle, Løve (og Ottestrup) forsamlingshuse er ganske glimrende faciliteter og de fleste bridezilla'er plejer at være gode til at sætte deres eget præg på stederne via udsmykmning.

0

Del dette indlæg

Jeg startede selv med at kigge på selskabslokaler i Slagelse, men vi valgte at rykke til min hjemegn i Jylland i stedet for.

Men jeg ved at hotel frederik den 2. har en pakkeløsning med overnatning i til omkring 40.000

Ellers er der lidt uden for Slagelse "Vilcon" det er super flot, men ja. Hvad skal det være for noget og hvad er prisniveauet?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er jo det - Der ligger rigtig mange gode feststeder i Slagelse og omegn, herunder bl.a. Frederik den 2., Wilcon Golf Hotel, Grand Park og Skælskør Lystskov men uden at vide det er vi nok oppe i 800-1.000 kuverten og når overvejelserne går på Slagelse og det er en option selv at stå for maden så er det nok over budgettet. Taler vi feststeder skal man næsten også kigge på Kongskilde Friluftsgård i Sorø.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer