Js2012

Prøvning af brudekjole

15 indlæg i dette emne

Hvornår startede i med at prøve brudekjoler?

Vi skal giftes til september næste år, men har lige fundet ud af at Lilly har udsalg i oktober (altså 1000 kr. pr. kjole- det er jo helt vildt), det er jo næsten et år forinden. Jeg håber at kunne tabe mig lidt inden september næste år, så ved ikke om det er for dumt at prøve allerede nu her i okt.? Den skal selvfølgelig rettes til senere, men men ja?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja som Sofie b siger kommer der udsalg igen til januar.. Men jeg fandt og bestilte min kjole den 25. juni.. Så jeg var rigtig tidlig ude.. men der er da nogle der har været endnu tidligere ude.. Men der kan jo aldrig ske noget ved at prøve.. Det er jo meget forskelligt.. nogle prøver 80 kjoler før de finder den rigtige, andre 2.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal giftes næste år men har fundet drømmekjolen og har købt den... og hvis jeg taber mig.. hvilket jeg regner med så har jeg fundet en skrædder som kan sy den til... :) så det kan ikke skade at prøve og kikke... måske finder du lige den... go fornøjelse...

smil fra dutte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg regner ikke med at skulle ud og kigge/købe før 4-5 mdr før .... det må da være rigeligt ? Jeg har så også lige et projekt vægttab, som er igang :P Havde jeg min ideelle figur på, så kunne det såmænd godt ske, at jeg daffede ud og kiggede på kjoler allerede nu :)

0

Del dette indlæg

jeg regner ikke med at skulle ud og kigge/købe før 4-5 mdr før .... det må da være rigeligt ? Jeg har så også lige et projekt vægttab, som er igang :P Havde jeg min ideelle figur på, så kunne det såmænd godt ske, at jeg daffede ud og kiggede på kjoler allerede nu :)

Det er bestemt ikke nok tid, som MetteHolm skriver så tager det 5-6 mdr for nogle kjoler at komme hjem, du bliver SVÆRT begrænset i udvalget hvis du venter til 4-5 mdr før

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bestemt ikke nok tid, som MetteHolm skriver så tager det 5-6 mdr for nogle kjoler at komme hjem, du bliver SVÆRT begrænset i udvalget hvis du venter til 4-5 mdr før

Hmm okay..... jamen så må jeg jo ud 6 mdr før .... ihh altså.... det er februar senest .... men forhåbentlig kan kjolen blive lagt ind, hvis man smider 10-15 kg derfra og mod brylluppet ?

0

Del dette indlæg

Hej

Nu kan jeg se du også skal have et september bryllup, synes udsalget på brudekjoler starter allerede i august efterhånden, da butikkerne der får de nye kollektioner hjem. Så hvis du er modig kan du jo evt også vente til udsalget næste år og blot bestille en tid til prøvning i god tid. Men det kræver selvfølgelig lidt is i blodet.

Selv købte jeg min, brugt af min veninde for 3 år siden ( vidste bare det skulle være den, og det skal det stadig )

Måtte dog indse, at jeg skulle tabe mig en smule da jeg nærmede mig bryllupsdatoen. For mig var det en god motivation, og har nu smidt 34 kg på lidt over et år. Så det kan også være en motivationsfaktor med en kjole :-)

Jeg er så heldig at min mor er super god til at sy, så hun laver de sidste tilpasninger om 14 dage :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer