Sign in to follow this  
Followers 0
Til August2011

<3<3 Kim & Mia <3<3 13 august 2011

55 posts in this topic

Efter min svigerfar var det mine 3 brødre..

Men det var den ældste der snakkede...

Han fortalte en lille sjov historie om engang jeg havde fået min lillebror ned af en masse trapper (han havde ikke nogen skrammer), op i hans klapvogn og så var på vej om til vores mormor for at få kaffe.. Det skal så lige tilføjes at jeg ikke var mere end 4 år gammel og iført nattøj og min mors træsko.. :blush:

Han rettede talen lidt til Kim på et tidspunkt hvor han snakkede om at de tre brødre jo nok egentlig havde været meget sammen som et trekløver, men efter i dag var de helt bestemt et firkløver - og de bød ham et stort velkommen i familien. Og så sagde han, dette er et forkløver man ikke ser så tit for vi har alle 4 navne på 3 bogstaver :thumbsupsmileyanim:

Så blev han lidt mere personlig og fortalte hvor stolt han var som bror over at have en så smuk lillesøster. Fortalte at de nu havde noget at se op til når de engang skulle planlægge bryllup. Han fortalte endvidere om den store respekt han fik overfor os da vi havde fået Emilie - vi var kommet hjem fra sygehuset og de ville meget gerne se hende, men de kunne først være hjemme hos os sent om aftenen. At vi ikke havde nogen problemer med det, og havde sat sodavand, kaffe og kage frem - nærede han stor respekt for. Med hans ord, det eneste tegn der var på at de var blevet forældre var vuggen ved siden af bordet med deres dejlige prinsesse i - for ellers var det som et normalt besøg hos jer.

Derefter fortalte han, at hans respekt blev endnu større da Emilie fik Kolik, Mia at se dig så rolig bare gå og nynne og synge for Emilie - det var fantastisk - du er sgu sej søs...

iqh7df.jpg

4ktor6.jpg

210c1tf.jpg

Som i kan se på billederne står de 2 andre brødre med balloner - 6 stk hver. Vi skulle hver vælge seks personer som skulle ha en ballon. Ballonerne skulle så sprænges og personen skal så udføre den opgave der står på papiret..

Jeg skulle vælge først

bfqem1.jpg

Den ældste bror, skulle self. ha den første

20t1j5c.jpg

Og så må i vente på resten, for nu skal computeren pakkes sammen og datteren hentes, så vi kan komme til Herning og besøge min mor og stedfar... :lol:

0

Annonce ♥

Må da hellere få afsluttet denne beretning...

Har i den seneste tid måtte prioritere min tid anderledes... Sygdom i familien og eksamener har præget tiden meget...

Men nu forstsætter jeg og skal nok få den gjort færdig..

0

Jeg slap ved mine brødres tale.....

Hver af de 12 balloner indeholdt et stykke papir med en opgave, for hver måned indtil vores 1 års bryllupsdag.

feks.

Min ældste bror skal lave en slanke middag til os i Januar

Min anden storebror skal give min mand en lagkage på hans fødselsdag i november

Min veninde og hendes mand skal give mig en kagekone på min fødselsdag i december

Meningen med dette er, at hver af de 12 gæster skal give os en oplevelse, hver måned indtil vores 1 års bryllupsdag... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥