Sign in to follow this  
Followers 0
Til August2011

<3<3 Kim & Mia <3<3 13 august 2011

55 posts in this topic

Ris

Som i kan se på det sidste billede, så blev vi bedt om at stille op til billeder... Men hurtigt derefter kunne vi pludselig høre min mor sige 1...2...3 og så kom der ris... Har dog ikke så mange billeder af det, da det ikke var alle der var gjort opmærksomme på at der skulle kastes ris :shooter:

25fkavd.jpg

s4ujb9.jpg

0

Annonce ♥

Billeder foran kirken

Fotografen havde sørget for at hestevognen blev til efter vielsen så vi kunne få taget billeder foran den og kirken :cheerleader3:

De første 3 er taget af mandens lillebror de sidste 2 er taget af fotografen

Skal lige på plads

21dc9s.jpg

Så er den på plads

2u7riue.jpg

4kdzfc.jpg

t0m5hk.jpg

Og så har fotografen leget lidt med et billede

wmi8pc.jpg

0

Afsked med vores datter

Da vi var færdige med at få taget billeder gik vi tilbage for at finde vores datters dagplejemor, så de kunne komme afsted.. Vi trak os lidt væk fra folk for at sige farvel til hende...

Vi fik en gave af vores datter som hun selv havde lavet omme i dagplejen

dm7mg2.jpg

der siges farvel

2n65e95.jpg

Hun var slet ikke ked af hun skulle afsted uden os... Hun glæede sig til at skulle være sammen med sin dagplejemor og hendes 2 sønner.. Hun havde hele ugen gået og fortalt hvad de skulle lave npr hun kom derhjem osv. Men vi har heller aldrig aflveret en ked pige selvom det er den 3 dagplejemor hun er ved nu - og som hun heldigvis kan blive ved til hun skal i børnehave....

0

Afgang fra kirken

Da vi havde sagt farvel til vores datter, var det også tid til at vi skulle afsted mod Jesperhus Blomsterpark.

Til dette havde min far sørget for transport i en MG A - han har selv en MG B GT...

2hxwro8.jpg

Der var en kurv med verdi, champagneglas og nougat hjerter :loveshower: samt en fanta og cola

Bruden skal ind i bilen

2a0i60x.jpg

Det var ikke den nemmeste opgave, men ind kom jeg da, det samme gjorde manden...

2ni614m.jpg

Næste stoå Jesperhus Blomsterpark

fjot2h.jpg

Edited by Til August2011
0

Annonce ♥

Nu vil jeg stoppe for i dag..... Sengen kalder noget så voldsomt lige nu....

Satser på jeg kan fortsætte imorgen :thumbsupsmileyanim:

Så kan det også være jeg husker at få billederne gjort lidt mindre, så de ikke er så store :griner:-

Edited by Til August2011
0

Ankommet til Jesperhus

Da vi var kommet ind i parken og vores fotograf var ved at stille op, kom jeg til at se, at jeg da havde glemt at få brudebuketten med ind. Så den hentede min dejlige mand da lige for mig...

Og imens jeg stod der kom en veninde og hendes kæreste gående, og kom og sagde tillykke...

nou9o1.jpg

2aj86b.jpg

0

Hurra, jeg er klar til mere beretning.

blink.gif Jeg ruller lige lidt med øjnene over dine svigerforældre. Hva' fa'en laver de? Jeg kan godt forstå, du var (er) irriteret, håber du får en lille undskyldning for det en dag. Det sker sikkert ikke - haha -, så det er godt at høre at synet af din meget-kommende-MAND fik tankerne back on track.

Du ser i hvert fald smuk ud (og din fars slips er cool)

Nej en undskyldning får jeg nok aldrig.....

Og tusind tak for din søde kommentar til sidst...

Fik også lidt tåre i øjnene da jeg så han havde taget det slips med og ville ha det på... Da de kom op på kroen skiftede han dog slipset ud..

0

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder :)

Har 2 yndlings - dét hvor I står oppe ved alteret, og jeres datter ligger og spræller med benene :thumbsupsmileyanim: Dét er bare så sjovt og sødt :)

Og så er det virkelig flot og smukt, dér hvor I står og kysser i kirkedøren :) super fint lys

0

Gæsterne på kroen

Imens vi er i fuld gang med at få taget billeder i Jesperhus, hygger vores gæster sig på Sallingsund Færgekro

2yytgy8.jpg

og vejret gjorde det muligt for gæsterne at benytte terrassen

2hnnnfb.jpg

6gjtr8.jpg

30ix4xf.jpg

33uya9i.jpg

Fotografen sørgede også for at der blev taget par billeder - i får lige nogen enkelte

min mor og bonusfar

2pzn3bk.jpg

Min far og bonusmor

2vuy1cm.jpg

Min lillebror og hans skønne kæreste

j794bk.jpg

0

Sikke nogle dejlige billeder :)

Har 2 yndlings - dét hvor I står oppe ved alteret, og jeres datter ligger og spræller med benene :thumbsupsmileyanim: Dét er bare så sjovt og sødt :)

Og så er det virkelig flot og smukt, dér hvor I står og kysser i kirkedøren :) super fint lys

:loveshower: lige præcis de 2 billeder er også nogen af mine yndlingsbilleder :loveshower:

0

Location billeder - Sallingsund Broen med bilen

Da vu kørte fra Jesperhus ringede jeg til min far og fortalte at vi nu kørte om mod kroen for at komme ned til vandet og få taget billeder - vidste nemlig han gerne ville tage nogen også...

Her er vi lige ankommet (billedet er taget af vores anden fotograf på dagen, Rikke Nybo)

2gtrv4y.jpg

(Rikke Nybo)

noc55l.jpg

Alle gæsterne stod udenfor kroen og kiggede

30wb0nl.jpg

Her kommer lige nogen flere billeder af os ved bilen, taget af ham der var med i jesperhus

15hn8mf.jpg

2u5f4lx.jpg

denne fangede mandens lillebror

2jblb81.jpg

Edited by Til August2011
0

Annonce ♥

Location billeder - Sallingsundbroen v. vandet

Da vi havde fået taget billeder ved bilen, tog vi fotografen med længere ned til vandet for at få taget de sidste billeder - kiggede op på gæsterne da vi drejede rundt, og kunne næsten fornemme de måbende munde :thumbsupsmileyanim:

Vi sagde også farvel til chauførren her, da vi godt kunne gå op til kroen herfra...

her er billederne der blev taget

2hgzrck.jpg

2lcmfqf.jpg

15gy2bc.jpg

1phsn6.jpg

2qch5ea.jpg

0

Annonce ♥

Super flotte billeder, og FANTASTISKE lokationer! :)

Kjolen er virkelig smuk til dig, synes ikke man kan se den sidder forkert, men TRÆLS at du endte med sår... :shooter:

(Ps. Din datter er da bare den smukkeste lille prinsesse... :loveshower: )

Er glad for at høre man ikke kan se det :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for kommentaren om vores datter, ja hun er virkelig skøn og elsker bare at se billederne fra dagen hvor hun har sin fine kjole på og de grønne kondisko :loveshower: Det er lige hende og jeg elsker det....

0

Ja SUPER fede locations! Jeg er vild med det allersidste billede ved broen :thumbsupsmileyanim:

Hvor er I bare skønne sammen. Stort tillykke.

Det sidste billede er også nr. 1 her over yndlingsbilleder :cheerleader3:

Er så ovenud lykkelig for at vejret artede sig så disse billeder kunne blive taget....

Og tusind tak :loveshower:

0

Brudeparret ankommer til kroen

I og med der ikke var så langt op til kroen nede fra vandet, valgte vi at gå derop, selvom chauførren blev ved med at tilbyde at køre os derop... Men som i kan se på billederne, ville det være tosset...

34inzn7.jpg

w0p5ip.jpg

27ya1jl.jpg

qwzmf8.jpg

Her kan man ane min tatovering med vores datters navn

eailug.jpg

ic4bw0.jpg

snakker lige med min dejlige veninde

w4pbq.jpg

2vv7sk0.jpg

På vej ned til gavebordet og kaffen

119xk3m.jpg

0

Gavebordet

Da vi kom ned af trappe så vi dette syn

i5nbdy.jpg

35mqesz.jpg

2me3hqw.jpg

2u6l05g.jpg

Vi fik

2 menu olielamper

2 triptrap skærebrætter

Stelton vaser til lys

Piethein lysestager - venus og mars

En rund lysestage fra Creton

Risendahl ølglas og isasietter¨

Poul pave skål, mælkekande og tallerkner

Kitchen aid

Normann vase

Jacob Jensen - hygrometer, regnmåler og barometer

4 menusæt (tallerkner)

4 menu termo kopper

Menu børne sæt

Et malleri

En bog vi kan udfylde indtil vores 25 års bryllupsdag

penge

gavekort til imerco

welleness ophold

en oplevelse - helikopter eller luftballon

En el bil til vores datter

Og så fik vi 5 buketter

og 2 orkide beplantninger

Trip trap nøgleskab

Af vores datter fik vi et maleri hun selv havde lavet samt et kort hvor der var et billede af hende i. - skal nok få taget et billede og sætte ind

Edited by Til August2011
0

Annonce ♥

Første indslag

Min svigerfar kom ud midt i gaveåbningen og spurgte om vi ikke lige kunne kom i lokalet, et øjeblik.. Da vi alle havde stillet op, begyndte han at snakke om 2 der var kede af de ikke var med til vores fest. Her begyndte jeg at tænke rigtig meget - og tænkte, jamen alle her er jo.. Tænkte så om det måske var mandens fætre og kusine i sunds der var kede af de ikke skulle med.... Tænkte rigtig meget......

Han tændte for musikken og så kom lyden af "Det vores bryllupsdag i dag" - inden han trykkede sagde han, men selvom de ikke er inviterede så kommer de her.....

Først en tænkende brud

2z4hk7m.jpg

Og så gæsterne

55o3rs.jpg

35aw2yp.jpg

herren kom meget tæt på, på et tidspunkt og var faktisk ved at vælte mig...

b3jwb6.jpg

2058sc2.jpg

Fik senere afvide at det var min svigerfars kone og mandens lillebror der havde været i dem :thumbsupsmileyanim:

0

Maden

Maden smagte utrolig godt, der var ikke noget at sætte en finger på :loveshower:

Forretten:

Roser af røget laks med marinerede urter. Pesto-dressing.

Kroens fisketerrine. Garneres med rejer og rogn. Krydderurtedressing.

Fjerkræterrine. Serveres med syltede

nødder og sauce Cumberland.

Tynde skiver af røget dyrekølle. Serveres med fennikelsalat og tomatsalsa.

etz38o.jpg

Hovedretten:

Helstegt oksefilet. Serveres med 2

specialsalater + dressinger, kartoffelkage Anna samt kraftig skysauce.

Steg af svinemørbrad i

champignons a la creme. Smørristede kartofler.

iqwhz7.jpg

Da flere gæster ville ha anden gang, var personalet åbenbart ikke tilstede så der måtte min far igang

hrefb8.jpg

Desserten:

Chokoladekage i lag med jordbær-ganache.

Frisk frugtsalat.

Is

1z2odq8.jpg

0

Taler

Efter forretten

Den første til at holde tale var min elskede mand :loveshower:

Han fortalte hvor meget jeg betyder for ham, og hvor højt han elsker mig. Kom ind på hans sygdomsperiode sidste år, og hvor god en støtte jeg var for ham i den tid. Fortalte han er utrolig stolt af mig og vores dejlige datter. :loveshower:

r28ho0.jpg

xaqe0j.jpg

tak for ordene min skat

n2e8ms.jpg

Derefter var det min far:

Talen startede ca. sådan her: Mia da du kom til verden den 7 december 1985, sagde jordmoderen "Unge dame" du kommer 20min for tidligt.. Mia er født 01.00 men hendes storebrødre er begge født 01.20.. Ja allerede dengang havde du din egen vilje om hvornår tingene skulle ske og det har du holdt fast i.

Han fortalte om den første gang de mødte Kim, og min far sagde ærligt at de egentlig synes han var da en underlig snegl - men det ændrede sig hurtigt, og de ønskede ham et varmt velkommen i familien, som han jo egentlig har været en del af i 8 år..

Og så roste han os for vores måde at være sammen med Emilie på, fortalte han er utrolig stolt af os, og glæede sig til der kom flere småfolk fra os.

b7hn9y.jpg

33xvk0z.jpg

21jac6a.jpg

Edited by Til August2011
0

Taler fortsat

Efter hovedretten

Så var turen kommet til min svigerfar, han er den eneste der har givet os talen og den vil jeg nu dele med jer.

Kære Brudepar køre Kim og Mia

Nu er jeres store dag endelig kommet - i har glædet jer rigtig meget, det samme har vi.

Så et stort tillykke skal lyde fra os på plejlen.

I har planlagt jeres store dag uden den store hjælp fra nogen, eller rettere, du Mia har vel nok lavet 80% af planlægningen og du kim de sidste 20% - er det ikke rigtig?

I har skabt rammerne for denne dag - vi som gæster skal så fylde rammerne ud, så i får noget dejligt og glædeligt, at huske tilbage på. I er klar - vi er klar.

Nyd denne dag - sug alt det I kan ud af dagen. For ligepludselig er den ovre - men så er det godt i har billederne at se tilbage på. Læn jer tilbage og nyd det, i kan ikke gøre mere, vi som gæster skal nu gøre resten. I har sagt ja til hinanden (nævnte det var tydeligt at høre vi begge sagde JA 2 gange)

Mia - jeg vil nu byde dig velkommen i familien. Du har vel efterhånden lært den at kende på ondt og mest godt.

I har haft 8 år til at finde ud af, at det skulle være jer 2. Men at det skulle være jer 2, er Emilie jo også et dejligt vidnesbyrd på. I har hjemme på hindborgvej, fået skabt en tryg ramme om jeres lille families fremtid.

Dengang vi i Januar måned fik afvide at vi skulle reservere en lørdag til et kirkebesøg og en fest begyndte jeg at tænke på følgende:

- er den lille kim nu blevet så stor - det må jo betyde at jeg er blevet gammel

Det første er rigtigt - Kim er blevet stor og voksen.

Det andet er forkert - Jeg er ikke gammel, jeg har bare fået mere erfaring :)

Kim har spillet badminton og gjorde det ganske fornuftigt, dog uden at få en badminton karriere. Baggrunden for at det ikke blev sporten der vandt, var at Kim altid har gået rigtig meget op i teknik ting.

Engang havde kims bedstefar en el-motorsav som ikke virkede overhovedet. Kim spurgte om han så ikke måtte få den - det fik han lov til. En aften fanst jeg kim ude i værkstedet, igang med at skille den motorsav ad - den blev skilt fuldstændig af, der lå stumper over alt - tænkte den får han ALDRIG samlet igen... MEN et par dage efter kom Kim og spurgte om jeg havde noget træ han kunne få så han kunne se om motorsaven virkede - og det gjorde den..

Kim er perfektionist når snakken går på teknik/elektronik o.s.v

Denne stædighed og perfektionisme er også baggrunden for at du Kim fik en teknisk uddannelse på Grundfos.

Du har efterfølgende været et par forskellige steder og kunderne har altid kunnet regne med dig og sat stor pris på dig og din omhyggelighed. Efter du er startet op med dit eget firma, har ganske mange af disse kunder kontaktet dig, for at du skulle lave deres ting. Håber du får stor succes med firmaet.

Inden jeg slutter min tale vil jeg sige

I har fremtiden for jer, nyd den, brug den, tag ansvar for den.

Men gør det med omtanke, med omsorg/kærlighed/respekt til/for hinanden - Gør i det står verden åben for jer.

Men husk også at nyde fremtiden/tilværelsen helt alene - kun jer 2 engang imellem - uden Emilie

Der er nogle bedsteforældre som meget gerne vil låne hende i en weekend, så i kan få en weekend for jer selv.

Endnu engang tillykke med jeres bryllup - jeres dag

347wdqu.jpg

25qt11t.jpg

2cgecuh.jpg

2lmtmz9.jpg

0