Mor-K

Ved jeg bliver bridezilla

10 indlæg i dette emne

Ja, jeg ved det bare.

Jeg vil så gerne undgå det. For der er ikke noget værre.

Men hvis jeg allerede nu, kan ligge søvnløs om natten, fordi jeg tænker over alle de ting, jeg vil have der skal ordnes. Og alle mine planer, om hvem der skal gøre hvad. Og alt muligt.. Ja så tør jeg kun gætte på at jeg bliver til en monstre bridezilla.

Er så glad for vi fik bestilt stedet og mulig overnatning til gæsterne igår. Men nu skal jeg så igang med at finde kirke. Også kan jeg vel slappe lidt af bag efter.. Eller det kan jeg nok ikke, fordi så begynder jeg med invitationerne. Vi skal til usa på ferie her i oktober. Og jeg skal nok lige gå shop amok derover i bryllups ting.. Weee.

Også er der jo kjolen. Min skal designes fra bunden. Så hvad er det nu lige jeg vil have.. Ak ak ak ;) Hi Hi hi, det er jo luksus problemer...

Hvordan går det ved jer andre med planlægningen?

Redigeret af Mor-K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender det alt for godt.. Alle siger; det er så lang tid til..! OG??? Hvis jeg nu vil have styr på det meste i god tid.. Har f.eks. lavet alt papirlayout, indbydelser, bordkort, kirkeblade, skilte, bordplan osv.. Så skal det bare rettes.. Min kjole hænger bare og venter på at den skal rettes til.. Mangler nok mest at få indkøbt ting som, drikkevarer, undertøj, gommens tøj og småting.. :) Feststed og sådan er på plads..

En go ide er at dele dine to do ting op, jeg har delt mine således; før nytår, efter nytår og efter svar udbedes.. Så har du nemt overblik.. :)

Bare klø på,

Hilsen Tine :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige sige, at jeg også begyndte i skide god tid ..

Jeg startede i maj 2010 med vores planlægning, og det er jeg super glad for nu,

hvor jeg kun har 14 dage til mit bryllup, og jeg overhovedet ikke har nogen form for bryllupsstress .. :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er en fantastisk idé at starte så tidligt som muligt, for man er mest engageret i starten,

plus at hvis man kan dele udgifterne ud over flere måneder, så tager det ikke så hårdt på budgettet :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke sovet 8 timer om natten de sidste 1½mdr.. (Hvilket jeg normalvis gør)

Jeg har installeret en Ebay app og en paypal app, en bryllupsbudget app og lagt et quick link til BK på forsiden af min Iphone..

Jeg sidder ved min pc MIN. 2 timer om dagen og læser tråde, kigger inspirationsbilleder osv osv osv..

Jeg har en mappe med 9.588 billeder (i skrivende stund) - inspirationsbilleder af både den ene og den anden slags..

Jeg har 12 forskellige huske-agtige lister over alt fra spørgsmål til præsten og tlf numre på dem vi inviterer..

Når jeg går i seng gør jeg det med et "Jamen skat.. Vi kunne jo egentlig oz..."

Jeg har ALTID lige en eller anden ide jeg skal have vendt.. (Min kæreste er heldigvis meget forstående :heart: )

Jeg har pt. 3 store IKEA plastkasser med bryllupsindkøb - halskæder, diademer, tyl i lange baner, lyskæder, glasvaser osv osv osv - til at stå på kontoret..

KORT sagt - jeg er ved at blive fuldblods bryllups sindssyg!

Min pointe??

Det sker for os alle (næsten - der er sikkert nogle semi fornuftige brude herinde :thumbsupsmileyanim: ) Ingen grund til at stritte imod.. Du kan bare håbe at din fornuft "kicks in" på et tidspunkt inden det tager overhånd.. Jeg har fx. indset at når jeg nu HAR købt 4 diademer, 3 slør, 3 tasker og et UTAl af øreringe (uden at have hul i ørene) så skal jeg nok liiige holde en pause indtil jeg finder ud af PRÆCIST hvad det er jeg gerne vil have.. Less is more! :o

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke sovet 8 timer om natten de sidste 1½mdr.. (Hvilket jeg normalvis gør)

Jeg har installeret en Ebay app og en paypal app, en bryllupsbudget app og lagt et quick link til BK på forsiden af min Iphone..

Jeg sidder ved min pc MIN. 2 timer om dagen og læser tråde, kigger inspirationsbilleder osv osv osv..

Jeg har en mappe med 9.588 billeder (i skrivende stund) - inspirationsbilleder af både den ene og den anden slags..

Jeg har 12 forskellige huske-agtige lister over alt fra spørgsmål til præsten og tlf numre på dem vi inviterer..

Jeg har ALTID lige en eller anden ide jeg skal have vendt.. (Min kæreste er heldigvis meget forstående :heart: )

Jeg har pt. 3 store IKEA plastkasser med bryllupsindkøb - halskæder, diademer, tyl i lange baner, lyskæder, glasvaser osv osv osv - til at stå på kontoret..

Min pointe??

Det sker for os alle (næsten - der er sikkert nogle semi fornuftige brude herinde :thumbsupsmileyanim: ) Ingen grund til at stritte imod.. Du kan bare håbe at din fornuft "kicks in" på et tidspunkt inden det tager overhånd.. Jeg har fx. indset at når jeg nu HAR købt 4 diademer, 3 slør, 3 tasker og et UTAl af øreringe (uden at have hul i ørene) så skal jeg nok liiige holde en pause indtil jeg finder ud af PRÆCIST hvad det er jeg gerne vil have.. Less is more! :o

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

0

Del dette indlæg

Shedevil du er jo ikke mindre end skrub hamrende sindsyg kvinde :wink::griner:-

Jeg er afhængig af BK det indrømmer jeg gerne.. Meeen det er vidst også bare det..

Jeg har lige knap 100 billeder liggende af alt muligt bryllupsting, men jeg sletter også løbende når jeg udelukker en stilretning. :D

Men ja pt. bruger jeg riiigtig meget tid på at kigge kjoler og headpieces :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Okay, Shedevil = sindsyg :P haha ...... okay, jeg bruger også meget tid på BK .... bruger generelt meget tid til at tænke over en masse ting .... jeg laver dog ikke de vilde indkøb :D Men kan være, at vi skal tættere på, at jeg også går amok der så , haha.

Men tror bare, at jeg tænker rigtig meget over tingene istedet for og venter med at købe, for ved jeg når at ændre mening 1000 gange efter jeg har købt 1. omgang :P

men apps til Iphone .... damn jeg må ind og hente med det samme!! :D

0

Del dette indlæg

Shedevil du er jo ikke mindre end skrub hamrende sindsyg kvinde :wink::griner:-

Jeg er afhængig af BK det indrømmer jeg gerne.. Meeen det er vidst også bare det..

Jeg har lige knap 100 billeder liggende af alt muligt bryllupsting, men jeg sletter også løbende når jeg udelukker en stilretning. :D

Men ja pt. bruger jeg riiigtig meget tid på at kigge kjoler og headpieces :thumbsupsmileyanim:

Det gør jeg ikke - jeg inddeler dem i mapper..

Borddækning

Hår

Kjole

Detaljer

Mad

Farver

Og så videre.. Og efterhånden som noget blir udelukket kommer det i en undermappe der hedder "Ikke aktuelt".. På den måde har jeg jo stadig inspirationen når jeg er færdig med planlægningen, når andre spørger om billeder, når veninderne skal giftes, når jeg skal holde sølvbryllups osv osv osv.. :ilovebryllupsklar:

Og så ingen kommentarer til det der med at være sindssyg....................... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min pointe??

Ha ha ha ha ha ha ha ha..... Griner... Okey så langt er jeg ikke kommet ud endnu. Men det kommer nok.. hi hi hi.. Ej altså griner stadig.. Jeg håber virkelig der bliver ro på til din store dag. Nu kan jeg ikke lige læse hvornår du skal giftes, ud over jeg kan se det skal være vinter bryllup..

0

Del dette indlæg

Da vi startede med at snakke bryllup sgade min kæres kæreste: "Nu er det vel ikke sådan at jeg er nødt til at gemme dankortet eller cutte internettet??"

Neeeej neeeeeeej... :blink:

Da jeg havde foretaget mit indkøb nummer 10 på Ebay sagde min kæreste: "Skal vi lave en aftale der hedder; Du skal bruge ALT du køber??"

Jaaaa jaaaaaaaa.... :tunge:

Da jeg havde købt mit slør nummer 3, sagde min kæreste: "Tror du at dit hovede kan komme igennem døren med alle de slør på??"

Ehhhmmmmm.... :unsure:

Da jeg lavede mit Ebay indkøb nummer 50 sagde min kæreste: "Skat..........."

Jaaaaaa jaaaaaaaaa..... :pokey:

Da jeg sagde: "Øhh.. Det koster kun ca. 250 dollars at få lavet sine egne M&Ms i USA.. AAAAJ skat.. Dem skal vi da ha!!!!" - sagde min kæreste: "SUK"

Min pointe:

De holder op med at brokke sig på et tidspunkt og indser at vi har ret, brylluppet blir fantastisk, so what vi har 100 ting tilovers - man kan vel holde en bryllups-tema-fastelavnsfest og få brugt glimmer konfettien, de ekstra diademer, de 50 fingerringe man fik købt fordi sælgeren skrev kinesisk og de isterninger med lys i som kæresten nægtede at bruge som bordpynt! :tunge:

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer