NBN84

N&K ~13.10.12 ~ Flere sneakpeaks!

700 indlæg i dette emne

Jeg føler at det er ved at være på tide at få min egen planlægningstråd, eftersom jeg nu har huseret herinde i et goooodt stykke tid... Elsker at kigge i jeres andres tråde og på al jeres inspiration! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige hitte ud af, hvordan min tråd skal se ud og hvad jeg vil ha' med og ikke vil ha' med, indtil da bliver den nok lidt tom! Men det skal nok komme det hele... biggrin.gif

:balloons:

Genveje til min tråd:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan måske starte med at fortælle lidt om os:

Han er 83'er, uddannet pædagog, men arbejder pt. som programmør i et IT-firma, han er selvlært og jeg er utroligt stolt af min computernørd...

Jeg er 84'er og i gang med læreruddannelsen, har et lille studiejob som alt-mulig-kvinde i selvsamme IT-firma... :biggrin:

Vi mødte hinanden i 2007, da han var min tutor på pædagoguddannelsen, jeg faldt for ham med det samme og gik rundt i 10 mdr'er og sukkede efter ham! Han inviterede endelig på dinner en aften, hvor jeg faktisk var i tvivl, om det var en date eller blot som venner... :griner:- Da jeg ankom var der levende lys over det hele, så derfor var jeg ikke længere i tvivl om, at det klart var en date! :kiss:

Vi blev et par den 13. juni 2008, mit kat flyttede ind hos ham september 2008, jeg flyttede ind oktober 2008, et halvt år efter blev jeg frygteligt skruk og lige meget hvor meget jeg end prøvede, kunne jeg ikke holde det tilbage! Da jeg så startede op på ny uddannelse september 2009 (pædagog var ikke lige mig alligevel), besluttede han sig endelig for, at han var med ombord projekt baby... Så oktober 2009 blev vi gravide! Herefter fulgte en turbelent graviditet, hvor jeg blev sygemeldt og ihaaa, så træls for mit studie, som jeg netop nu i mandags, er startet op på forfra - igen... :oops: