NBN84

N&K ~13.10.12 ~ Flere sneakpeaks!

700 indlæg i dette emne

Jeg føler at det er ved at være på tide at få min egen planlægningstråd, eftersom jeg nu har huseret herinde i et goooodt stykke tid... Elsker at kigge i jeres andres tråde og på al jeres inspiration! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige hitte ud af, hvordan min tråd skal se ud og hvad jeg vil ha' med og ikke vil ha' med, indtil da bliver den nok lidt tom! Men det skal nok komme det hele... biggrin.gif

:balloons:

Genveje til min tråd:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan måske starte med at fortælle lidt om os:

Han er 83'er, uddannet pædagog, men arbejder pt. som programmør i et IT-firma, han er selvlært og jeg er utroligt stolt af min computernørd...

Jeg er 84'er og i gang med læreruddannelsen, har et lille studiejob som alt-mulig-kvinde i selvsamme IT-firma... :biggrin:

Vi mødte hinanden i 2007, da han var min tutor på pædagoguddannelsen, jeg faldt for ham med det samme og gik rundt i 10 mdr'er og sukkede efter ham! Han inviterede endelig på dinner en aften, hvor jeg faktisk var i tvivl, om det var en date eller blot som venner... :griner:- Da jeg ankom var der levende lys over det hele, så derfor var jeg ikke længere i tvivl om, at det klart var en date! :kiss:

Vi blev et par den 13. juni 2008, mit kat flyttede ind hos ham september 2008, jeg flyttede ind oktober 2008, et halvt år efter blev jeg frygteligt skruk og lige meget hvor meget jeg end prøvede, kunne jeg ikke holde det tilbage! Da jeg så startede op på ny uddannelse september 2009 (pædagog var ikke lige mig alligevel), besluttede han sig endelig for, at han var med ombord projekt baby... Så oktober 2009 blev vi gravide! Herefter fulgte en turbelent graviditet, hvor jeg blev sygemeldt og ihaaa, så træls for mit studie, som jeg netop nu i mandags, er startet op på forfra - igen... :oops:

Vi fik en dejlig datter den 1. juli 2010 og hun har været vores livs lys lige siden! :heart: Det er en dejlig følelse at være en familie og i den forbindelse har jeg gået og følt et kæmpe behov for at blive gift, både af praktiske, men især af romantiske grunde... :loveshower:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om frieriet:

Ja det er så den kiksede del! Tilbage i april 2009 besluttede min dejlige kæreste sig for at tage fusen på mig, han var nok træt af at høre om hvor skruk jeg var... :loveboard: Jeg havde været henne hos en veninde den aften og da jeg kommer hjem er vores lille kollegiebolig helt ryddet... Alle møblerne står ude langs væggen og på gulvet ligger et kæmpe stort picnictæppe, der ligger en masse grene og står vildt mange levende lys! :a1221: Jeg bliver heeeelt paf og bare super forvirret: hvad mon der sker?

Han siger jeg skal komme ind og jeg kommer ind og ned på gulvet og sidde... Er simpelthen sååå romantisk! Han henter champagne i glas og han har lavet hjemmelavet kransekage og chokoladeovertrukne jordbær... :metteholm

Vi småsnakker lidt og måske er det mig der er nervøs, men han virker også lidt nervøs... Han fortæller hvor meget han elsker mig og kigger mig dyyybt i øjnene og spørger så, om jeg vil forloves med ham! :heart:

Selvfølgelig vil jeg det og jeg er meget lykkelig! :loveshower: MEN, han har IKKE friet! Han har spurgt om jeg ville forloves og det er DET, som er mega kikset! :rolleyes:

Det var tilbage i april 2009 og NU skal det altså være... Jeg har længe friet til ham dagligt, altså spurgt direkte om han ville giftes... Han siger hver gang: det er ikke kvinden der kan fri eller det er et falsk spørgsmål osv osv... Jeg har sagt at jeg vil fri på skuddagen og at han hellere må finde de 12 par silkehandsker frem, eller hvad det nu er... :griner:-

Men her på det seneste er der sket en ændring, jeg har virkelig snakket meget om bryllup og hvordan og hvorledes, fordi vi har været afsted til 2 bryllupper her i sommers... Og det virker som om han bliver mere blød, jo mere jeg snakker... :badgirl: Nu har han tilkendegivet på flere måder, at han jo selvfølgelig gerne vil giftes... Så sent som her til aften, hvor vi snakker om lokation til bryllupsfesten og han siger vi hellere må begynde at ringe rundt... :toot:

Så jeg er SLET ikke i tvivl om, at han og jeg skal giftes... Han har bare ikke som sådan friet til mig endnu... :tunge:

Vi har allerede snakket 1000 ting igennem og er meget enige i mange ting og en del uenig om en masse andre ting! Men sådan er det vist altid... Han VIL giftes i en kirke fx, hvor jeg ligeså godt kunne blive gift på rådhuset... Til gengæld VIL jeg giftes den 13., da det jo er vores månedesdag for hvornår vi blev kæreste og den VIL jeg beholde... Den første lørdag den 13. der dukkede op, da vi begyndte vores snakke var i år den 13. august, men det var alligevel for tidligt... Den næstkommende er lørdag den 13. oktober 2012 og DEN dato er vi begge vilde med! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er endda vild med den, fordi jeg absolut ikke vil ha' et sommerbryllup, jeg er nemlig en plus pige og jeg kan slet ikke holde varmen ud, så det med efterår og måske endda noget sne, det ville jeg simpelthen elske! :loveshower:

:balloons:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wuhu, glæder mig til at læse mere.....og er allerede lidt misundelige. Hvordan fa'en laver du de tegn i overskriften? :cheerleader3:

Hihi, jeg har TYVSTJÅLET dem fra facebook... Du kan også kopiere dem direkte fra min overskrift og over i din egen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeeee.. Din helt egen tråd!! :cheerleader3::cheerleader3:

Dejligt, så har jeg jo et sted at spamme med alle mine mærkelige ideer jeg liiige kommer forbi! Hahaha...

Jamen velkommen til! :balloons:

Dejlig "historie" om jer, og jeres lille lykkelige familie! :7himmel:

Og skidt pyt om han har friet eller ej, det vigtigste er at i skal giftes, og at i er enige om at det er DET i skal! Her har der heller ikke været noget falden på knæ og levende lys osv - han "friede" til mig og anmodede om min hånd, men det var forlovelsen og det er over 1 år siden.. Brylluppet er vi bare sådan ligesom "blevet enige om" - and so what!! :griner:-:balloon:

Glæder mig meget til at følge din planlægning! Du har jo været omkring min et par gange! Bliver spændende at se hvad du finder på at lækre ting og sager.. Kjolen er jo allerede på vej ved jeg! :biggrin: (OG VI GLÆDER OS!!!! :pokey: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeeee.. Din helt egen tråd!! :cheerleader3::cheerleader3:

Dejligt, så har jeg jo et sted at spamme med alle mine mærkelige ideer jeg liiige kommer forbi! Hahaha...

Jamen velkommen til! :balloons:

Dejlig "historie" om jer, og jeres lille lykkelige familie! :7himmel:

Og skidt pyt om han har friet eller ej, det vigtigste er at i skal giftes, og at i er enige om at det er DET i skal! Her har der heller ikke været noget falden på knæ og levende lys osv - han "friede" til mig og anmodede om min hånd, men det var forlovelsen og det er over 1 år siden.. Brylluppet er vi bare sådan ligesom "blevet enige om" - and so what!! :griner:-:balloon:

Glæder mig meget til at følge din planlægning! Du har jo været omkring min et par gange! Bliver spændende at se hvad du finder på at lækre ting og sager.. Kjolen er jo allerede på vej ved jeg! :biggrin: (OG VI GLÆDER OS!!!! :pokey: )

Ihaaa, tak for velkomsten! Og ja, du har jo ret, det vigtigste er at vi skal giftes... :loveshower: Men jeg kan høre på ham, at han altså vil gøre det "rigtigt" og at jeg har et frieri i vente og at vi derfor ikke heeeelt kan begynde på den helt store planlægning før... :rolleyes: Men så har jeg da noget godt i vente!

Glæder mig til dine input og ideer! :thumbsupsmileyanim: Sys du er vildt kreativ! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen:

Jaaaaa, jeg er ikke typen der er så længe om så lidt... Ment på den måde, at er jeg faldet for noget eller er det noget jeg bare vil ha', ja så får jeg det altså også... :oops:

For et par mdr'er siden begyndte min leden efter kjoler og jeg faldt straks for Madelaine Gardners kollektion Mori Lee Julietta, da dette er en plus size kollektion... :toot:

Mori Lee Julietta kollektionen

Men de er dælme dyre og egenligt faldt jeg også over kjolerne via en kinamand, en del billigere... Så efter meget kiggen frem og tilbage endte jeg med at bestille den her kjole:

post-52754-0-73996900-1313876534.jpg

post-52754-0-70760000-1313876680.jpg

Jeg fortryder dog nu, at jeg har bestilt den det billigste sted jeg kunne finde, kom af med 850 kr... Ikke at jeg har modtaget den endnu, er kun 3 uger siden jeg bestilte den, men ihaaa, man hører jo sit... Viser det sig, at den bare er SKOD, har jeg fundet et billigt sted på en amerikansk hjemmeside, hvor de garanterer at den er ægte... Her koster den så 3500,- og der kommer så told/moms/afgift for omkring 1500,- oven... Stadig til at leve med, hvis det er den ÆGTE vare og stadig billigt af en brudekjole og være... :biggrin:

Jeg har aldrig nogensinde prøvet en brudekjole og jeg har bare antaget, at den kjole kommer til at se godt ud på mig... De 2 bryllupper jeg har været til, har været med to andre pluspiger og her har jeg kunne se hvad der klæder dem... Det var jo egentligt meget smart sys jeg, nu hvor jeg jo selv er en pluspige... :wink:

Så nu venter jeg bare... Kom nu hjem min kære kjole! :loveboard:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Går du efter efterårs tema, vinter tema - noget helt 3ede? :) Eller er det ikke sådan - i tankerne endnu? :bunny_4:

fallcenterpiece.jpg

winter-wedding-floral-table-ideas.jpg

Hihi, du kan tro at jeg allerede har haft tankerne der MANGE gange... :badgirl: Jeg er ikke helt til rigtige efterårsbryllupper med orange og det i den dur... Selvom det er en skøøøn varm farve... Jeg ville elske et vintertema, men på den anden side, så er oktober ikke altid vinter-vinter... :griner:-

Jeg er derfor nået frem til en mellemting tror jeg, svært at forklare, men tror jeg lægger mine inspirationsbilleder op snart... Tænker troldegrene, mørk chokoladebrun, elfenbensfarvet/hvid og et lille hint af grønt... Det grønne er noget H2B vil ha' ind, da han sys der mangler noget farve i det andet... :thumbsupsmileyanim: Og jeg elsker grønt, så selvom det er en forårsfarve, tror jeg bestemt den skal med...

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tema:

Ja som Shedevil lagde op til, så har jeg faktisk haft mange overvejelser omkring tema'et... What to do? Man forbinder jo nok efterårsbryllup med orange eller sne og tind i den dur... Men jeg er helt faldet for ideen om troldegrene og derfra tog en masse ideer fat... :loveshower:

post-52754-0-42497100-1313877953.jpg

Er her vild med troldegrene og så det at de står i noget grønt, som er æblerne... Min H2B vil rigtig gerne ha' noget grønt ind, så der er lidt farve og ikke kun elfenben og brun, som jeg ellers sagtens kunne "nøjes" med... :rolleyes:

post-52754-0-31013500-1313878039.jpg

Artiskokker i bordpynten er da også for sjovt!

post-52754-0-75811100-1313878070.jpg

Og sys også det kunne være sjovt at putte noget op i grenene...

post-52754-0-02220400-1313878128.jpg

Kan nu altså også godt li' ideen om blomster, og så med de levende lys omkring: beautiful!

post-52754-0-98032400-1313878208.jpg

Eller måske mere naturagtigt? Med et stykke gren som bordnummerholder...

Altså jeg har allerede SÅ mange inspirationsbilleder og måske det mere bliver Naturinspireret, end Efterårsinspireret... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohhh velkommen til !! :) Jeg prøver at følge med i så mange tråde, som overhovedet muligt, men engang imellem er det bare MONSTER svært at nå det hele, haha. Men den er super god til at få sparring på alle ens ideer, så håber du kommer til at bruge den ..... jeg er dejlig kritisk overfor alt mit eget og andres grin.gif

Fundet ud af i hvilken kirke, I skal giftes endnu ? Jeg går stadig lidt ... ved ik lige hvad vi skal vælge her i Odense og om de overhovedet vil ha os..... vi hører nemlig til Munkebjerg Sogn boohoo.gif- totalt nymodens kirke og det er bare SLET IKKE mig.....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til. Spændende med et efterårs bryllup - jeg elsker jo efterår, og satser stærkt på at d24 september i år tager de gode elementer fra sommer og efterår og kombinerer dem i en lun efterårs dag med alle de smukke farver på træerne :heart

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

Hvor har du allerede mange gode ideer og tanker omkring brylluppet.

Rigtig flotte inspirations billeder til bordet. Jeg synes også ret godt om ideen med trolegrenene :)

Flot kjole du har fundet, håber den lever op til forventningerne når du modtager den :)

Jeg ville nu altså tage ud og prøve et par kjoler, der er jo ingen der siger at du skal købe bare fordi du prøver dem. Men mange ender i noget helt andet end det de hvde forstillet sig

Og så er det altså også lidt sjovt at se sig selv stå der i disse fine kjoler :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wuhu, glæder mig til at læse mere.....og er allerede lidt misundelige. Hvordan fa'en laver du de tegn i overskriften? :cheerleader3:

Hihi, jeg har TYVSTJÅLET dem fra facebook... Du kan også kopiere dem direkte fra min overskrift og over i din egen... :thumbsupsmileyanim:

He he, ok. Har det lidt bedre med mine manglende evner så :wink: Og hvor kan jeg bare godt leve mig ind i den der situation, hvor man slet ikke er i tvivl om, at man skal giftes, og man har snakket en del ting om brylluppet igenem....men frieriet bare ikke helt har indfundet sig formelt. KOM SÅ UD AF KLAPPEN, MÆND! :sm: Har du sat en fiktiv dato, eller har I så snakket om den dato?

Hvor er det super spændende med kjolen. Jeg har selv kig på to af hendes smukke kjoler. Jeg synes, at de generet er designet til at sidde godt på os frodige kvindfolk :thumbsupsmileyanim: Og jeg har klart tænke mig, at det skal være en kinakjole. Og så skal den så også farves lilla. Så jeg glæder mig til at høre, om du bliver tilfreds med kinakjolen. Jeg venter til omkring juletid med at bestille, for jeg håber på at smide nogle af de ekstra kg ingen.... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til - glæder mig til at følge med for et efterår er så smukt :thumbsupsmileyanim:

Jeg var engang til en barnedåb i efteråret....de havde lagt efterårets flotte blade.....små pynte græskar......æbler osv. som pynt på buffen osv....det var så smukt :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohhh velkommen til !! :) Jeg prøver at følge med i så mange tråde, som overhovedet muligt, men engang imellem er det bare MONSTER svært at nå det hele, haha. Men den er super god til at få sparring på alle ens ideer, så håber du kommer til at bruge den ..... jeg er dejlig kritisk overfor alt mit eget og andres grin.gif

Fundet ud af i hvilken kirke, I skal giftes endnu ? Jeg går stadig lidt ... ved ik lige hvad vi skal vælge her i Odense og om de overhovedet vil ha os..... vi hører nemlig til Munkebjerg Sogn boohoo.gif- totalt nymodens kirke og det er bare SLET IKKE mig.....

Hihi, kender godt det med at følge med i det hele, det er næsten umuligt! Men man kan jo forsøge... :thumbsupsmileyanim:

Mht. kirken hører vi også til sådan en moderne kirke og ak, der ryger min drøm om den lange gang op osv... Men på den anden side er vores datter døbt der og den har stor betydning for os... Så jeg er lidt i tvivl... :tunge:

Min H2B sys også vi skal holde os til vores egen kirke, da den har betydning for os... :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til. Spændende med et efterårs bryllup - jeg elsker jo efterår, og satser stærkt på at d24 september i år tager de gode elementer fra sommer og efterår og kombinerer dem i en lun efterårs dag med alle de smukke farver på træerne :heart

Ihaaa, jeg er sikker på at den dag bliver fantastisk! :loveshower: Og ja, efterår er bare en lækkerskøn årstid! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til endnu en efterårs brud :balloons:

Bliver da spændende at se om kjolen er flot. Hvor længe går der inden den kommer?

Tusind tak! Ja jeg glæder mig også, det er vist lige lidt for spændende faktisk... :shooter: Den skal senest være her den 10. september... Håber den er her før... Jeg kan jo bare ikke vente altså! :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer