NBN84

N&K ~13.10.12 ~ Flere sneakpeaks!

700 indlæg i dette emne

Lyder spændende med de ringe - glææææder mig til at se hvad det ender med :)

Kender godt det med tvivlen....men bare rolig - på et eller andet tidspunkt når man til et punkt og så gør man bare noget! sådan har jeg hvert fald haft det :)

Glæder mig til at se din kjole når den kommer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STD og Receptionsinvitationer

Jeg har siddet og fusket frem og tilbage med karton, blonder, osv osv... :shooter:

Til sidst blev lettere sindssyg og har valgt at lave en bestilling hos Vistaprint... Har før brugt dem, til min datters dåb, og resultatet blev bare såååå flot... Vil I se dem?

Billede fjernet i håb om, at det så ikke kan googles...

Så nu må vi se, hvordan de her bliver, jeg fik helt vildt meget rabat, fordi jeg havde fået en lækker email fra dem... :thumbsupsmileyanim:

Så for 337,- har jeg fået 50 receptionskort, med for og bagside + hvide kuverter der passer til.

Har fået 100 reservér dagen kort med farveforside, blank bagside, 25 køleskabsmagneter og 20 flotte kuverter der matcher... Nåe ja og fik også lynforsendelse med, dvs. de er her senest på torsdag! :cheerleader3:

Ja antallene er lidt skæve... Men sådan var mængderne ved bestilling... Skal bruge 20 STD-kort med magneter og kuverter og 50 receptionsinvitationer med kuverter... Folk bor jo i par, hihi, så det er flere mennesker end man lige tror... :biggrin:

Billederne kommer under det her indlæg... :balloons:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Receptionsinvitationer (hvor der også er en flot bagside fuld af informationer, men nok lige for mange informationer til at offentligtgøre den):

post-52754-0-13911000-1315220209.jpg

Reservér dagen kort (STD):

post-52754-0-58715000-1315220301.jpg

STD-magneter:

post-52754-0-23174400-1315220335.jpg

STD-kuverter:

post-52754-0-54147500-1315220362.jpg

Er helt vild med det romantiske udtryk og farverne skal gå igen i hele vores bryllup... Jeg kan lige vise jer et billede af den prøveinvitation jeg har lavet indtil videre... Håber de forskellige ting minder nok om hinanden... Og så må jeg hellere skrive, at den er vind og skøv, er meningen at blonden skal sidde på midten... Og så skal det hele rettes til... Ja og så er det en lommeinvitation... :thumbsupsmileyanim:

post-52754-0-97675900-1315221272.jpg

Overvejer dog lidt, at de endelige invitationer, menuer, osv også skal laves på Vistaprint, fordi jeg simpelthen er vild med, hvor nemt det er... :griner:-

Jeg ved godt, at det nok er billigere at lave design selv i Indesign eller Photoshop... Men altså, har ingen af programmerne, selvom de nok kunne skaffes... Og så kan jeg virkelig godt li' letheden ved det andet... Jeg skal bare sidde og lege med layoutet og vælge skriftstørrelser og måske ændre skrifttype og voila... :badgirl:

Nu må jeg se hvad vi ender med... :balloons:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihaaaa, og så er min kjole endelig rykket et skridt videre fra Kina! :cheerleader3:

Den ankom til London i går og er i dag blevet behandlet og kommet igennem tolden! Jeg forestiller mig at den bliver sendt videre i dag og så ankommer til Danmark i morgen, hvor den forhåbentligt kommer fint igennem tolden og så ankommer til mig på, tjae, skal vi sige på torsdag? :toot: :toot: :toot: :toot:

Uhaa, håber den er her i den her uge, det skulle den være i følge my dear friend mr. chinaman... :griner:-

Og så er der det med ringene, ihaaa, det går frem og tilbage... MEN i går tror jeg at min kære H2B faktisk synes at det her par er super flotte... :cheerleader3:

post-52754-0-99782500-1315222418.jpg

post-52754-0-54235600-1315222433.jpg

Nu må vi så se, hvor længe vi er enige om DEN idé... :badgirl: De koster 10.000 kr, så det er et pænt beløb, men jeg synes at man får virkelig meget ring for pengene... De er i 14 karat hvidguld begge to, hans er god tung lidt over 11 gram og min er med 0,31 ct fordelt på 57 diamanter... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiiiiiihhhhh, hvorfor har JEG ikke fået såden en god mail fra vistaprint, hrmpf!!! Jeg kom næsten af med 400 kr. for 50 STD-magneter + 1 musemåtte og mellemlang levering.......synes det var liiiiiidt dyrt, men nu skulle det bare ordnes.

Anyway, spændende med kjole, der er liiiiiige på trapperne. Og fine ringe. Det var ikke så få diamanter cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En musikidé til kirken

Sidder her med våde øjne, over Johann Pachebels Canon i D på guitar:

Jeg kender en VIRKELIG GOD guitarist og såsnart vi har fået snakket med kirken, skal jeg have fat på ham, og høre hvad han skal have for at spille den her... Ved ikke om man traditionelt spiller den som prælodium eller måske når jeg går op? Eller er det samme ting? Hihi, jeg har ikke helt styr på det, VED bare, at det SKAL være den her... :a1221:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iiiiiiiihhhhh, hvorfor har JEG ikke fået såden en god mail fra vistaprint, hrmpf!!! Jeg kom næsten af med 400 kr. for 50 STD-magneter + 1 musemåtte og mellemlang levering.......synes det var liiiiiidt dyrt, men nu skulle det bare ordnes.Anyway, spændende med kjole, der er liiiiiige på trapperne. Og fine ringe. Det var ikke så få diamanter cheerleader3.gif

WOWOWOW hvor nogle super flotte ting du har bestilt gennem vistaprint. Og ja det er da super dejlig nemt, og hvis man får sådan en fin email med rabat, så er det jo en win-win situation :thumbsupsmileyanim:

Er virkelig også glad for mine fine mail med rabat, måske det er fordi jeg har handlet dér før? Der var ingen koder eller noget, kun et link fra mailen, til de gratis tilbud jeg kunne få... Magneterne tog jeg kun med, fordi de var gratis nemt... :rolleyes: Men Vistaprint har det med at være slemme sys jeg også... Men sys de laver virkelig god kvalitet! Kan da også se, at første gang jeg brugte dem betalte jeg knap 400 kr for 30 invitationer med matchence kuverter og kuvertklistermærker... Og så den langsomme forsendelse... Tsk... Men glæder mig rigtig meget til at se dem når de kommer! :cheerleader3: Det skulle også gerne være i den her uge! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirken

Jaaa, så fik vi også styr på kirken! :thumbsupsmileyanim: Eller dvs. at jeg gjorde, hihi... Og I kan tro at jeg HELT fik sommerfugle i maven over det... :a1221:

Og fordi jeg var i SÅ god tid, som han desuden sys var en god idé, ham jeg snakkede med, kunne vi få det liiiige som vi ville... Så den 13. oktober 2012 kl. 13 går jeg ned igennem kirken... :heart:

Vores kirke er sådan en moderne én af slagsen og egentligt har jeg altid troet at jeg skulle giftes i min barndomskirke i Kerteminde, den er virkelig klassisk... Men jeg er vild med vores kirke! I skal næsten lige se den:

post-52754-0-20189000-1315303960.jpg

Et rigtig efterårsbillede, ligesom når vi skal giftes! :loveshower:

Og et lille kig til den tur jeg skal op af gulvet:

post-52754-0-69521700-1315304221.jpg

Øj, jeg bliver simpelthen så rørt nu... :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG :o

Din tråd var jo lige et kort øjeblik blevet væk, og så fandt jeg den.. Og så... Og så.. OG SÅ SER JEG AT KJOLEN ER PÅ VEJ!! :o :o :o

Og der iøvrigt er sket sååå meget siden sidst jeg liiige var et smut forbi.. :toot:

For det første - ringene.. Er ikke så pjattet med dem med "Hjerter" men.. :oops: Det er måske fordi jeg synes de er lidt "klumpede" på en måde? Ej, jeg ved det ikke.. Det er jo super smukke ringe, bare ikke min stil - men HELDIGVIS er vi jo forskellige.. :bearhug: Til gengæld synes jeg dem du har lagt billede på - sølv - din ringe fuld af sten - H2B helt enkelt "børstet" - WOOOW! Lækker lækker lækker..... :heart:

Håber i kan blive enige óg finde præcis de ringe I vil gå med resten af livet! :a1221:

Mht. kjolen - så ved jeg ikke om du ved det, men.. ABC kjoler har den i deres "sortiment"?? Du kan se den her:

img124811.jpg

Link til ABC brudekjoler

Den koster 4500kr - og så med et % tillæg hvis den skal værre større end 48 :)

Nå, men.. Det er jo oz lige meget - fordi jeg er sikker på din Kina kjole er FAAAAB! :):7himmel: Jeg sidder ihvertfald og venter i spændning på billeder og opdatering nu når du modtager den! Det blir SÅ spændende..

Iøvrigt - FEDE FEDE FEDE ting du har fået lavet ved Vistaprint.. Jeg synes sommetider det kan blive lidt.. ja.. ved ikke.. "kedeligt" når det "BARE" er printet, men synes det ser rigtig smukt og gennemført ud.. :) Og er sikker på invitationerne skal blive smukke og fantastiske.. Det ser lækkert ud med den blonde ihvertfald..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De har været forbi med pakken med min kjole idag, men jeg var ikke hjemme!!!! :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter:

I morgen overvejer jeg at pjække fra skole, bare for at sidde hjemme hele dagen og vente på de kommer forbi (det er GLS så de kommer gerne igen)!!!! :badgirl:

Det er jo for filan da min brudekjole!!! :toot:

Desuden havde de også vores invitationer med fra Vistaprint :biggrin: og så har postdanmark været forbi med noget mineralmakeup jeg har bestilt også med henblik på brylluppet... Men det skal jeg så selv ud og hente i morgen... :wink:

GLÆDER mig til i morgen!!!

Èn dag tilbage... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

....lev mens du gør det, elsk mens du tør det.......gotta love Nik & Jay .... haha....

Udover det ... nøj, jeg ville godt nok også ha været pænt skuffet, hvis jeg ikke havde været hjemme ..... men håber på det bedste imorgen! Jeg har 100% pjækket, hehe..... glæder mig også til at se den på, hvis du smider billeder herind før tid :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG :o

Din tråd var jo lige et kort øjeblik blevet væk, og så fandt jeg den.. Og så... Og så.. OG SÅ SER JEG AT KJOLEN ER PÅ VEJ!!

Og der iøvrigt er sket sååå meget siden sidst jeg liiige var et smut forbi..

For det første - ringene.. Er ikke så pjattet med dem med "Hjerter" men.. :oops: Det er måske fordi jeg synes de er lidt "klumpede" på en måde? Ej, jeg ved det ikke.. Det er jo super smukke ringe, bare ikke min stil - men HELDIGVIS er vi jo forskellige.. Til gengæld synes jeg dem du har lagt billede på - sølv - din ringe fuld af sten - H2B helt enkelt "børstet" - WOOOW! Lækker lækker lækker.....

Håber i kan blive enige óg finde præcis de ringe I vil gå med resten af livet!

Mht. kjolen - så ved jeg ikke om du ved det, men.. ABC kjoler har den i deres "sortiment"?? Du kan se den her:

img124811.jpg

Link til ABC brudekjoler

Den koster 4500kr - og så med et % tillæg hvis den skal værre større end 48

Nå, men.. Det er jo oz lige meget - fordi jeg er sikker på din Kina kjole er FAAAAB! Jeg sidder ihvertfald og venter i spændning på billeder og opdatering nu når du modtager den! Det blir SÅ spændende..

Iøvrigt - FEDE FEDE FEDE ting du har fået lavet ved Vistaprint.. Jeg synes sommetider det kan blive lidt.. ja.. ved ikke.. "kedeligt" når det "BARE" er printet, men synes det ser rigtig smukt og gennemført ud.. :) Og er sikker på invitationerne skal blive smukke og fantastiske.. Det ser lækkert ud med den blonde ihvertfald..

Jaaaa, kjole var på vej, og NU har jeg fået den!!! Den hænger på mit skab! Lige om lidt kommer der billeder osv... :biggrin: Men er ikke helt skuffet... :bunny_4:

Jeg er heller ikke selv til hjerteringene i sølv, de var vist bare en flumsk idé... Dog var de flotte i virkeligheden... Meeeen, jeg kan ikke se mig selv gå med den til mine dages ende... :td: De andre du skriver om, i hvidguld er de dog, MEN den sys jeg også bare er sååå smuk... :7himmel: Og kan godt se mig gå med den for altid... :thumbsupsmileyanim: Er vist bare at prøve og se ad... Og så se hvad H2B mener... :rolleyes:

Jaaa, jeg har kigget forbi ABC-kjolers hjemmeside, MEN det er jo også bare kinakjoler... :rolleyes: Så hvis jeg skal ha' præcis DEN kjole, så ville jeg nok overveje at bestille den direkte fra den ÆGTE forhandler ovre i USA... :thumbsupsmileyanim: Med told, moms und so wider, koster den 5.000,- så det sys jeg ikke er så galt... Når nu det er en autoriseret forhandler, så BURDE det være præcis den... :biggrin:

Vores vistaprint ting er forresten også lige kommet, de er sååå flotte... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kina-kjole er kommet hjem... :tunge:

Og som jeg nok lidt "regnede med", så ligner den laaaangt fra det billede jeg har bestilt ud fra... Og farven er KRIDHVID, og jeg bestilte as picture, som jeg ville sige var ivory... :rolleyes:

Her er billedet jeg bestilte ud fra:

post-52754-0-26176000-1315557763.jpg

post-52754-0-47046200-1315557775.jpg

Og ja, nu har jeg så heller ikke skørtet, men billederne kommer om lidt, så kan i se om i sys det ligner... :griner:-

De gode ting ved kjolen er:

- den passer, den er endda en smuuuule for stor! :thumbsupsmileyanim:

- den strammer godt ind og klæder min mave, som er problem-area... :cheerleader3:

- den sidder godt på brysterne, som jeg havde været lidt bange for...

- jeg kan godt lige de blondeaplikationer og blingbling der er syet på, til trods for at det sleeet ikke ligner billedet... :rolleyes:

- den har KUN kostet 850 kr... :biggrin:

Nåeee ja, og nu vil i sikkert gerne se billederne... I må lige huske, hvor svært det er SELV at tage en lace-up kjole på og så efterfølgende, hvor svært det er at ta' billeder med lille mobiltelefon med selvudløser... :griner:-

Her er jeg så i kjolen, tag jeg ikke af mormor-arme og åndede udtryk:

post-52754-0-78964500-1315558290.jpg

Den mangler SÅ meget et skørt inde under, før kan jeg ikke vurderer om det nederste overhovedet KAN blive flot... Lige pt- sys jeg det ser åndet ud, men jeg ser potentiale i den... Flere billeder kommer nedenfor... :tunge:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay vil gerne lige ha et par billeder mere, inden jeg kommer med en kommentar! thumbsupsmileyanim.gif hehe. HURRY UP! :D Totalt spændt på at se, når skørtet kommer på.

- men indtil videre ser den godt nok meget hvid og meget skinnende ud ift billedet, du bestilte ud fra, hehe

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der et billede tæt på fra siden, kan rigtig godt li' som kjolen sidder på maven og bagpå numsen... :thumbsupsmileyanim:

post-52754-0-81671200-1315558690.jpg

Og så lige et billede mere forfra, hvor man kan se den kiksede bund, håber virkelig at et skørt kan hjælpe på det... :tunge:

post-52754-0-78835400-1315558744.jpg

Det var liiiige de billeder jeg kunne tage for nu... Regner med at jeg får min svigerinde herud, med et skørt, og så tager hun flere billeder... Men det må vi vente på... :badgirl:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay vil gerne lige ha et par billeder mere, inden jeg kommer med en kommentar! thumbsupsmileyanim.gif hehe. HURRY UP! :D Totalt spændt på at se, når skørtet kommer på.

- men indtil videre ser den godt nok meget hvid og meget skinnende ud ift billedet, du bestilte ud fra, hehe

Den er MEGA hvid og MEGA skinnende, billig polyester - I guess... :griner:- Og så er det IKKE tyl for neden, men organza... :shooter: Jojo, det ER jo hvad man får for 850 kr... :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

haha! Jeg venter STADIG på et skørt for at kunne lave den fulde udtalelse om den står til redning eller du må på den igen :P

Fniiiiiiiiiiiiiiiiis, ME 2!!! :griner:- Men jeg må lige ha' fat på min svigerinde og se om jeg kan lokke hende herud med et skørt i løbet af i dag... Jeg krydser og håber for at hun har tid... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

oh yes - troede faktisk du havde eet derhjemme :P hehe ..... men altså den foreløbige vurdering .... altså man kan måske godt se, at den kun har kostet 850 kr, hehe .... men mest bedømt ud fra, at man jo næsten skal ha solbriller på, for ikke at blive blændet af det skinnende stof lol.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer