Guest Marryme

Brudekjole

14 indlæg i dette emne

Hej alle!

Ja som før nævnt, holder vi et lavbudgetbryllup.. Jeg skal snart ud og kigge lidt på brudekjole, men jeg ved ikke hvor.. Har været inde på nogle hjemmesider, men der står oftest ikke pris på kjolerne.. Lige nu overvejer jeg at prøve kjoler i Lilly, Lucca bride i Sindal og Alttilbruden i Dybvad.. Ved godt det nok er en meget svær opgave, men er det realistisk at finde en lang pæn kjole under 3000 kr?? Overvejer stadig en kinakjole - men ved ikke om jeg tør endnu :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle!

Ja som før nævnt, holder vi et lavbudgetbryllup.. Jeg skal snart ud og kigge lidt på brudekjole, men jeg ved ikke hvor.. Har været inde på nogle hjemmesider, men der står oftest ikke pris på kjolerne.. Lige nu overvejer jeg at prøve kjoler i Lilly, Lucca bride i Sindal og Alttilbruden i Dybvad.. Ved godt det nok er en meget svær opgave, men er det realistisk at finde en lang pæn kjole under 3000 kr?? Overvejer stadig en kinakjole - men ved ikke om jeg tør endnu :unsure:

Nu ved jeg ikke hvornår du skal giftes eller om Lilly har flere tider men det her lagerudsalg Lilly holder synes jeg da var en mulighed.

http://www.lilly.dk/...ult.aspx?ID=387

Ved godt at det er i Vejle, men hvis man nu finder en kjole til 1.000 kr. så kan man nok leve med turen derned.

Men synes da at du skal ringe til dem og selvom du sku få en tid så prøve kjoler i de andre butikker så du har en idé om hvad du er til :) og evt. hvilke Lilly modeller som er interessante så du kan nå at prøve dem du vil til lagersalget (Der har man jo kun 1 time)

Men ellers ville jeg også overveje en kinakjole :) men igen afhængig af hvor længe der er til brylluppet :)

Og lige meget hvad synes jeg da at du skal ta' ud og prøve kjoler og se hvad slags der klæder dig:)

Redigeret af tiggi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt min kjole i Lucca bride. Dvs jeg prøvede den der, så gik jeg hjem og googlede den og vupti fandt jeg den på dba til 1500 kr :thumbsupsmileyanim: Den dur selvfølgelig kun hvis man kan leve med en brugt kjole, men det kunne jeg godt fordi jeg først havde stået med alle valgmulighederne i butikken ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Hvis du vil være helt sikker på en kjole, der passer til dit budget er Lillys udsalg til efteråret nok en sikker vinder :) Men faktisk mener jeg også, at Lucca Bride i Sindal har en outlet-afdeling, så det kunne også prøves. Ellers vil jeg endnu engang anbefale Luxux i Vester Hassing. Indehaveren af butikken har i hvert fald forståelse for, at der skal tages hensyn til prisen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer