AgLø

Hår til gæst til bryllup..

11 indlæg i dette emne

Hej alle.. som overskriften siger så leder jeg efter en frisure der er nem at lave.. Da jeg lige pt kun kan bruge min ene arm da jeg er blevet opereret i skulderen, og har stadig armen fast låst i en slynge når jeg skal til bryllup her d. 3 september.. Og min kæreste kan ikke sætte hår. Han prøvede at lave en knold på mig efter jeg blev opereret.. Det blev til alt andet end en knold.. Så hjælp mig i skønne tøser.. har forresten langt hår og kort pandehår.. 270774_2185246552259_1279876524_2701257_4092023_n.jpg

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Den er godt nok svær :blush:

Men kan du ikke få en til at hjælpe dig?

Tænker om du måske kunne få krøller i håret, og en flot hårbøjle eller få samlet lidt af håret i siderne og om bag på håret i et flot spænde?

Håber du finder en løsning :bestwishes:

Knus Susan :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Den er godt nok svær :blush:

Men kan du ikke få en til at hjælpe dig?

Tænker om du måske kunne få krøller i håret, og en flot hårbøjle eller få samlet lidt af håret i siderne og om bag på håret i et flot spænde?

Håber du finder en løsning :bestwishes:

Knus Susan :bearhug:

Ja den er meget svær..

Størstedelen af min vennekreds er drenge og de kan ikke rigtigt sætte hår.. haha

Men ja et hårspænde eller en hårbøjle ;)

Takker :)

0

Del dette indlæg

Hvad med løst hår - og så verdens fedeste fascinator?

Jaa lyder som en idé.. Var i hvertfaldet hos frisøren i dag og fik lavet lyse striber og klippet en fin feminin frisure.. Ikke så forkellig fra den jeg har på billedet..

Nu er det sådan at jeg ikke er så god til det der med hvad der passer til hvad.. men skal have Lilla kjole og lilla sko på.. Nårh ja og en blå fikseringsslynge til armen ;) hehe.. Hjælp ? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af at saette mit haar lidt rodet-tilfaeldigt op med en helt klassisk haarklemme(dem til en lille "poelse") - og saa har jeg saadan en af slagsen med meget bling paa den elegante maade...

Ellers ville jeg nok ogsaa vaelge det loese haar eller lidt let kroel. Det er jo altsaa ogsaa lex

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer