metteholm

Mettes invitationer

68 indlæg i dette emne

Min tekst var egentlig også bare en standard tekst jeg havde tilpasset til os, mener den står et sted i min planlægningstråd. Derudover havde jeg på mine indstikskort skrevet om

- Overnatningsmuligheder

- adresser

- kørselsvejledning

- gavekoordinater

- SU dato

- toastmaster

- dagens program

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at se min artikel jeg har lavet her til bryllupsklar, der er lidt flere oplysninger bl.a mål. Den ligger ude på forsiden af bryllupsklar.dk under do it yourself :) prisen er ikke voldsom, det er jo bare karton og tykt papir :) men tilgengæld en del printerpatroner ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mette

Virkelig flotte og kreative invitationer du har lavet, er selv i gang med at arbejde på udformningen af vores invitationer :)

Jeg synes dine små sommerfugle er rigtig søde og de ville passe rigtig godt til vores tema, bordkort mm. må jeg spørger om hvor du har fundet dem henne, og kan jeg evt. være så heldig at jeg kan lokke dig til at sende et link :) ?

På forhånd tak :cheerleader3:

Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Hvordan har du lavet rutevejledningen? Jeg er vild med, at du har lavet det så det passer til dine farver på indbydelser - og det ser noget smartere ud end et Krak-kort :wink:

Hvad med print? Skal det bruges en speciel printer, når man arbejder med karton på 240 gram. Jeg tænker: Papiret bliver jo bukket, foldet og vendt i printeren, resultere det ikke i et grimt resultat?

Med venlig hilsen

Sofja

0

Del dette indlæg

Rutevejledningen er lavet i illustrator.

Min printer derhjemme kan godt klare forholdsvis tyk papir uden problemer, og også karton - men det afhænger meget af hvilken printer du har, det står garanteret i brugsanvisningen. Min printer vender, folder og bukker ikke noget, det kører bare igennem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer