metteholm

Mettes invitationer

68 posts in this topic

Min tekst var egentlig også bare en standard tekst jeg havde tilpasset til os, mener den står et sted i min planlægningstråd. Derudover havde jeg på mine indstikskort skrevet om

- Overnatningsmuligheder

- adresser

- kørselsvejledning

- gavekoordinater

- SU dato

- toastmaster

- dagens program

0

Annonce ♥

Hej Mette

Mht de kort der kommer ned i, hvad måler de så hver i sær?

Kan godt regne ud at det første kort skal være længere end det sidste, men har du mål på dine?

Har du regnet en ca pris ud på invitationerne?

Vh Sascha

0

Prøv at se min artikel jeg har lavet her til bryllupsklar, der er lidt flere oplysninger bl.a mål. Den ligger ude på forsiden af bryllupsklar.dk under do it yourself :) prisen er ikke voldsom, det er jo bare karton og tykt papir :) men tilgengæld en del printerpatroner ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mette

Virkelig flotte og kreative invitationer du har lavet, er selv i gang med at arbejde på udformningen af vores invitationer :)

Jeg synes dine små sommerfugle er rigtig søde og de ville passe rigtig godt til vores tema, bordkort mm. må jeg spørger om hvor du har fundet dem henne, og kan jeg evt. være så heldig at jeg kan lokke dig til at sende et link :) ?

På forhånd tak :cheerleader3:

Katrine

0

Kan slet ikke huske hvor jeg fandt dem, tror bare jeg har googlet butterfly eller noget. Kan godt prøve at ligge dem op, men er ikke lige på min computer de næste mange dage så det må blive lidt senere :)

0

Annonce ♥

Hej Mette

Hvordan har du lavet rutevejledningen? Jeg er vild med, at du har lavet det så det passer til dine farver på indbydelser - og det ser noget smartere ud end et Krak-kort :wink:

Hvad med print? Skal det bruges en speciel printer, når man arbejder med karton på 240 gram. Jeg tænker: Papiret bliver jo bukket, foldet og vendt i printeren, resultere det ikke i et grimt resultat?

Med venlig hilsen

Sofja

0

Rutevejledningen er lavet i illustrator.

Min printer derhjemme kan godt klare forholdsvis tyk papir uden problemer, og også karton - men det afhænger meget af hvilken printer du har, det står garanteret i brugsanvisningen. Min printer vender, folder og bukker ikke noget, det kører bare igennem :)

0

Annonce ♥

Hey :) Super flotte invitationer.

Hvordan gjorde du med selve sløjfen ?? Lavede du et lille hul i selve båndet og så satte brad'en igennem ?? eller bukkede du braden omkring stoffet og så igennem papiret ??

Mvh Karina

0