Johanne&Patrick

De der mave trusser under kjolen?

7 indlæg i dette emne

Jeg lider, ligesom mange andre dejlige damer af bildæk omkring maven :rolleyes:

Og 14 dage med bryllupsstress, über spisning af slik og bryllupskage prøvekager i forskellige versioner har ikke gjort det bedre. At tabe de ekstra kg på 12 dage er nok ikke realistisk så jeg overvejer de der trusser som strammer maven ind? Men jeg ejer ikke sådan nogen- hvilke modeller er gode og kan man overhovedet holde ud at havde dem på under kjolen?

Skal man have undertøj på indenunder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror, at hvis jeg skulle på den løsning, så ville jeg købe dem, der går ud som en trøje og dermed ikke har ben i .... kunne forestille mig, at de ville være pænt umulige at få af indenunder den store kjole, hehe. Dvs noget ala dette her:

a00d19a39ac25cb00257001a564807a4_h214w141_min.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg var inde i Triumph og se på de forskellige modeller, og den søde ekspedient guidede mig lidt..

Det hun sagde var, at man skulle kigge på hvor det var ens "problemer" sad.. På den måde - er det ved hofterne, lige på maven, under maven, røven - osv osv..

Et rør er godt hvis det er hofter og numse.. Men hvis man har lidt "hængevom" som jeg bland andet "lider af" - så er en trusse bedre, da den "samler op" og strammer ind samtidig..

Hvis det er under brysterne og på selve maven - så er en af de der "tuber" bedst - da de dækker det største areal - so to speak..

jeg synes selv at den model de har i Triump er behagelig og have på, der er ingen syninger og den føles ikke ubehagelig stram eller varm at have på..

Du kan se modellerne her: Triumph..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal du have skørt på under din kjole?

Jeg har samme problem med maven, men mit skørt gjorde bare udslaget, da det sad perfekt og holdte godt ind på maven og ned.

Havde selv overvejet trusser, men synes heller ikke det var det mest sexede, men med skørtet kunne jeg have mit lækre undertøj på under skørtet, og det gjorde noget odt for både mig og kjolen - jeg følte mig lækker.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer