Sign in to follow this  
Followers 0
misspaya

Polterabend 27.08.11

2 posts in this topic

Weeee... så blev det min tur til PA - havde ikke lige regnet med det blev denne dag og var begyndt at ærgre mig over at skulle have PA weekenden før brylluppet...

Nå men dagen startede tidligt da jeg skulle op på arbejde. Jeg mødte kl 7 (er i butik) og der var et rod af den anden verden. Det flød med gamle varer som ikke var ned skrevet og der var ikke fyldt rester op - det gik jeg så og brokkede mig over, da ham som havde efterladt det pludselig stod i butikken og overrakte mig en kuvert!!!! Der stod (kort fortalt) at jeg skulle skynde mig hjem og pakke en taske efter medfølgende liste og være klar kl 8!!!!

Da jeg kom hjem var svigermor ankommet for at tage børnene og H2B havde ligeledes fået en liste... hmmm....

Nå, men kl blev 8 og der kom en fremmed mand og hentede os :unsure:

Og vi kørte og kørte og kørte i noget der føltes som en evighed. Men vi kom hen til et rigtig hyggeligt område (skov, slot, sø)hvor venner og søskende ventede.... Her blev jeg iført vinger, krone og slør og en fin taske med forsyninger :thumbsupsmileyanim: . Også H2B blev klædt ud (som noget teminator halløj :shooter: ) Så fik vi endelig morgenmad.. mmmmhhhh rundstykker, kaffe og bitter... yderst velfortjent.

Derefter kørte vi i samlet trop ud for spille gigant bordfodbold mod hinanden - sindsygt sjovt!! der var også mulighed for bla. sumobrydning og noget andet oppustligt halløj (som jeg ikke lige ved hvad hedder :unsure: )

Så fik vi lækre hjemmesmurte sandwiches og så blev vi (endelig) delt....

Jeg blev kørt til Odense til et bowlingcenter, vi gik ind, spillede lidt airhockey og så forsøgte de at få mig til at tro at jeg skulle ud og kør gokart hvilket var lidt svært når nu der stod flere hold i kø :fløjt: - det gjorde nu heller ikke noget... elsker sådanne ting, men det skal være når jeg selv kan styre det...

I stedet gik vi over ved siden af hvor vi dansede en masse zumba . damn det var længe siden, så det var godt nok lidt hårdt.

Bagefter kørte vi hjem til en veninde, vi hyggede med chips og pølsehorn - og der blev laggt eget op til der skulle komme en stripper :blink: Heldigvis var det bare en venindes søster der kom for at give mig ansigtsmassage, lægge en maske og til slut en makeup....

Derefter kørte vi hen til et andet sæt venner hvor drengene var. Her spiste vi noget god mad og festede til kl 3!!!!!! om natten. Der var arrangereet nogle sjove konkurrencer. bla. skulle jeg med bind for øjnene male et maleri efter H2B's anvisninger - det har jeg endnu ikke set så mon ikke det kommer frem til brylluppet :17:

En rigtig god dag - men hold da oppe det går stærkt!!!! synes kun lige dagen var startet da den faktisk sluttede!!!!

Pia

post-46997-0-58629600-1314700694.jpg

Edited by misspaya
0

Annonce ♥