Cilot

Hjælp til feststed i Hovedstadsområdet...

7 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen og suget til mig af alle de gode råd og ideer herinde. Nu håber jeg så, at I vil hjælpe mig med vores lille udfordring - feststedet!

Vi skal giftes 2/6-2012 i Smørum kirke. Vi forventer at invitere 90-100 gæster og vil gerne have et lokale hvor vi selv kan have alt med. Det er vigtigt at vi må feste igennem uden tidsbegrænsning og der skal helst være offentlig transport tæt på eller mulighed for billig overnatning i nærheden. Lokalet skal helst være Hovedstadsområdet/Nordsjælland... Vi har kigget på en masse steder, hvor det ikke kunne lade sig gøre, så nu har vi brug for ny inspiration - vi er umiddelbart åbne for hvad som helst...

Jeg håber på nogle gode forslag :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smørum Kirke der tænker jeg umiddelbart Restaurant Kongemosen. Der kan vist bare ikke være så mange mennesker.

Den gamle Ledøje Smørum Kro havde været helt oplagt. Spillede 50 års fødselsdagsfest for én der lever sit liv og ånder for Ledøje Smørum Foldbold (og Barcelona). Der var nok 2-300 mennesker i løbet af dagen men har bare hørt det er lukket. Efterfølgende har jeg været fast inventar til klubbens årlige halfest og er med igen i år ultimo oktober i Ledøje Smørum Hallen.

Skal det være et egentligt feststed eller taler vi om at I selv vil stå for mad m.v. og derved bare skal bruge de fysiske faciliteter ?

0

Del dette indlæg

Det jeg mente med at vi gerne vil stå for alt selv, er at vi selv kan tage mad, drikkevarer, personale osv. med.

Vi bor selv i Herlev, så det er ikke så vigtigt at stedet ligger tæt på kirken, bare vi kan finde et stort og godt lokale i Hovedstadsområdet :biggrin: Forsamlingshusene i Ledøje og Måløv skal man være ude fra kl. 2, det er for tidligt!

0

Del dette indlæg

Har du prøvet at kigge på selskabslokaler.dk ? Der ligger monster mange lokaler i Kbh og omegn :) Altså det er lidt små--pebret noget af det (og så alligevel ik måske, hehe) .... men er nok mit bedste bud egentlig ift at finde noget :)

Men er fx noget her : http://www.selskabslokaler.dk/business_profile.php?id=20583

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du sikker. Jeg har spillet på Brydegården i Måløv og Bondegården i Ballerup flere gange og der er ingen af de fester der er sluttet kl. 2. Det er bare tvivlsomt om der kan være det antal personer.

Der ligger jo nogle selskabslokaler nede ved Herlev Station. De er lidt mørke og jeg er ikke sikker på at der kan være så mange (men der er nu pænt med plads). Der skal I helt sikkert ikke være ude kl. 2 (eller kl. 4). :thumbsupsmileyanim:

I Herlev ligger der derudover selskabslokaler på Højstensgård (og der skal I heller ikke være ude kl. 2) og på Sydfrontvej. Nogle andre muligheder kunne være Odd Fellow i Frederiksund eller Glostrup eller Herstedøster/Herstedvester forsamlingshuse.

0

Del dette indlæg

Tak for de mange ideer :-)

Der står i hvert fald på hjemmesiden til bl.a. Brydergården at musikken skal slukkes kl. 1 og man skal være ude kl.2... Festlokalerne i Herlev er enten kun for beboere eller lejet ud, suk!

Jeg prøver at tjekke op på nogle af de andre muligheder, håber der snart er bid :blink:

0

Del dette indlæg

Det kan godt være det har været tidlige konfirmationer de gange jeg har spillet på Brydegården. Den 25/12 siste år spillede jeg i Lundegårdens Beboerhus i Ballerup og det sluttede ved 5 tiden. Om det så kræver en vis tilknytning til stedet ved jeg ikke.

Derimod ved jeg at det par jeg spillede for i foråret som holdt festen i lokalerne nede ved stationen ikke havde nogen tilknytning til beboelsen men det kan være noget med nogle som kender nogle.

Problemet med den 2/6 kan være at det falder sammen med nogle konfirmationer men I skal såmænd nok finde noget.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer