D&SHoffgaard

Musik - festpianist

8 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

som I jo nok kan gætte jer til, så er jeg i gang med, at finde og indhendte tilbud på musik til brylluppet. Jeg har via. nogle forskellige tråde herinde fundet frem til nogle DJ's, som jeg har kontaktet med henblik på at få tilsendt nogle tilbud på musik. Men jeg vil også meget gerne har indhentet nogle tilbud, fra nogle hygge-pianister til at spille både dinnermusik og dansemusik til senere på aftenen.

Festen skal holde omkring slagelse og vi har et max budget på 5000 kr. inkl. alt med kørsel, opstilling og 8 timers musik.

Er der nogen der kan anbefale og har erfaringer med nogle gode, som passer ind i disse kriterier?

På forhånd tak :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har jo en såkaldt pakkeløsning, som alternativ til det vi kalder en ren Diskobil løsning - hvor der også indgår en pianist under middagen. Dansemusik spiller de dog som udgangspunkt ikke.

Jeg har også indhentet et tilbud hos jer, med henblik på at høre mere om jeres pakkeløsning. Er bare bange for at det kommer til at overstige vores budget.

0

Del dette indlæg

Hej D&SHoffgaard

På Eventzonen kan I enten søge under Festmusiker eller oprette jeres arrangement, hvor I indtaster dato, budget m.v. Så vil relevante kunstnere kontakte jer.

Det er er helt gratis og uforpligtende at benytte Eventzonen.

Tak det vil jeg prøve. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis vi taler om en pakkeløsning hvor der både indgår DJ og pianist og jeres samlede budget er 5.000 kr. så vil det overstige jeres budget ja.

Det er heller ikke et must, at der skal indgå en pianist, kan se I også har DJ's til dinnermusik og dette kunne bestemt også være en løsning.

0

Del dette indlæg

Vi oplevede for en del år tilbage at der var folk som kun ville have denne pianistløsning fordi de ville vide sig sikker på at der var musik til sangene. Så der gik vi ind og oprustede og sikrede at også vores Dj's kan akkompagnere til størstedelen af de festsange der kommer. Pianisten skal man vælge hvis man ønsker levende musik under middagen. Ikke blot på grund af festsangene. Vores priser ligger lidt over de 5.000 kr. men er også baseret på op til 12 timers musik (reelt set ubegrænset). Skal I kun bruge 8 timer vil jeg ikke afvise at hun er til at tale med derhjemme.

0

Del dette indlæg

Vi oplevede for en del år tilbage at der var folk som kun ville have denne pianistløsning fordi de ville vide sig sikker på at der var musik til sangene. Så der gik vi ind og oprustede og sikrede at også vores Dj's kan akkompagnere til størstedelen af de festsange der kommer. Pianisten skal man vælge hvis man ønsker levende musik under middagen. Ikke blot på grund af festsangene. Vores priser ligger lidt over de 5.000 kr. men er også baseret på op til 12 timers musik (reelt set ubegrænset). Skal I kun bruge 8 timer vil jeg ikke afvise at hun er til at tale med derhjemme.

Det var primært pga. festsangene og kan sper godt lide at jeres DJ's akkompagnere til festsangene. Vi regnede på med 8 timers musik, men må se hvordan tilbudet ser ud og så tage den der fra. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer