Sign in to follow this  
Followers 0
Mor-Til-To

Hjælp ang. tattoo.

12 posts in this topic

Hej Alle :rolleyes:

Jeg skal have lavet min nr 3 tatoverning i morgen, jeg har længe ønsket mig en med mine børns navne, og det får jeg så i morgen :cheerleader3:

Men ville høre om i ikke ville prøve og hjælpe mig lidt med nogen skrift typer og noget.

Der skal stå noget alla dette :

Emma ♥ Asbjørn eller ♥ Emma ♥ Asbjørn ♥

Edited by Mor-Til-To
0

Annonce ♥

Jeg fik lavet en tatovering med mit navn i midten af august, og jeg havde en rigtig god oplevelse hos tatovøren, da de blandt andet er kendt for deres frihåndstegninger. Det tog dem 5 min at skrive mit navn efter mine ønsker, og den er blevet perfekt :loveshower: ! Så tag dine ønsker med til tatovøren, og lad dem tegne nogle forslag til dig :biggrin:

0

Jeg fik lavet en tatovering med mit navn i midten af august, og jeg havde en rigtig god oplevelse hos tatovøren, da de blandt andet er kendt for deres frihåndstegninger. Det tog dem 5 min at skrive mit navn efter mine ønsker, og den er blevet perfekt :loveshower: ! Så tag dine ønsker med til tatovøren, og lad dem tegne nogle forslag til dig :biggrin:

Jeg håbede at nogen kunne sætte nogen billeder ind med forskellige skrift typer.. hvis nogen havde nogen, eller ville prøve at lave noget.. Så jeg måske selv kunne have lidt ideer inden jeg kom.

ved jo at der er så mange kreative personer herinde.. :rolleyes:

Edited by Mor-Til-To
0

Hej!

Jeg har lige lavet et hurtigt med en af mine yngligs skrifttyper "french skript". Den er meget romantisk og har jeg ikke ret i at du er en romantiker? :heart::rolleyes:

post-46984-0-32414700-1316643916.jpg

Edited by Harmony
0

Annonce ♥

Min ser sådan ud :)

Tag dig ikke at tusch under tatoveringen den er lige lavet på dette billede

uU7Ja.jpg

0

får lige et billede mere, måske kan du bedre se den her

c8pwD.jpg

1

Hej!

Jeg har lige lavet et hurtigt med en af mine yngligs skrifttyper "french skript". Den er meget romantisk og har jeg ikke ret i at du er en romantiker? :heart::rolleyes:

Hej :biggrin:

Hvordan kunne du dog få den ide :fløjt:

Det er en rigtig pæn skrift ja, Sådan som det står med Emma ser det rigtig godt ud, men så Asbjørn's navn ser det knap så godt ud.. :blink:

Edited by Mor-Til-To
0

c8pwD.jpg

Rigtig flot, er helt vild med de hjerter :loveshower:

Edited by Mor-Til-To
0

Annonce ♥

Tak :) har også fået rigtig mange komplimenter for hjerterne og er selv helt vild med dem :)

0

c8pwD.jpg

Hvor er den bare flot :thumbsupsmileyanim:

0

Man må håbe, at du ikke får flere børn så, eller du må lægge venstre fod til også så thumbsupsmileyanim.gif lol

0

Hej!

Hej :biggrin:

Hvordan kunne du dog få den ide :fløjt:

Det er en rigtig pæn skrift ja, Sådan som det står med Emma ser det rigtig godt ud, men så Asbjørn's navn ser det knap så godt ud.. :blink:

Ja, de store a'er ser lidt tricky ud, Det gør n'erne også, men ellers er det en meget smuk skrifttype :)

Hva så, blev du skrevet på idag? :)

0

Annonce ♥