Miss-Lena

Hvid DIY - Den billige, simple løsning

28 indlæg i dette emne

Stilen er i top og prisen er i bund

Jeg synes lige jeg vil vise mit DIY. Vi havde et hvidt minimalistisk tema, så det er ikke det store udgifter der er brugt på specialpapir, blonder og bånd. Denne måde at gøre det på er for dem der ikke orker alt for lang tid på klippe klistre

Invitationer til festen

Indbydelse_forside.jpg

indbydelse_inden_i.jpg

Bordhæfter i miniformat, og hvordan de lå ved hver plads

bordh_fter1.JPG

servietter.JPG

Drinkskort

dk2.JPG

drinkskort.JPG

drink1.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

flot og enkelt var det :thumbsupsmileyanim:

super når man godt vil spare lidt på budgettet :super:

Ja fordelene set ud fra et budget synspunkt er jo at papiret er hvidt/råhvidt og at det kun er sort/hvid print. der er ikke en masse special papir, bånd, klistermærker eller andet tilbeør. Faktisk er de store investeringer et stempel, embossingpulver og nogle små rhinsten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot! Er især vild med jeres favours :thumbsupsmileyanim: Er det nogle postkort I har hapset fra forskellige steder, eller noget I selv har fremstillet?

Da jeg købte postkortstativet ved GoCard fik vi en masse postkort med. Jeg lavede dog også selv nogle inden, som vi satte i (på billedet at postkortstativet kan du se nogle hvide små flapper hvor der står "Special Wedding Edition". I dag har vi kun hjemmelavede postkort i stativet - som gæster tager af hvis de vil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot! Er især vild med jeres favours :thumbsupsmileyanim: Er det nogle postkort I har hapset fra forskellige steder, eller noget I selv har fremstillet?

Da jeg købte postkortstativet ved GoCard fik vi en masse postkort med. Jeg lavede dog også selv nogle inden, som vi satte i (på billedet at postkortstativet kan du se nogle hvide små flapper hvor der står "Special Wedding Edition". I dag har vi kun hjemmelavede postkort i stativet - som gæster tager af hvis de vil

Har du f.eks. selv lavet det lyserøde postkort med en hvid kanin og nogle regnorme i hjørnet (altså nr. 2 af de billeder du viser)? For det ELSKER jeg :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ligesom fundet ud af, at det der med at designe kort i Paint bare ikke er mig. Så måske jeg bare skulle begynde at lede efter seje postkort, jeg kunne bruge som invitationer? Du har i hvert fald givet min nogle tanker :biggrin:

Derudover synes jeg virkelig også, at det er en sjov ting at have hængene derhjemme. Med postkort gæsterne kan tage med hjem. Super ide! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja, de 3 billeder jeg viser har jeg selv lavet - det med kaninen er lidt af mit grafiske design til børn, som jeg kalder Oliverset. Kender i øvrigt en der brugte GoCard kort til deres bryllupsindbydelser - bare for at slå fast at det ikke var et dyrt og fornemt bryllup, men en mere nede på jorden havefest

0

Del dette indlæg

Ja, de 3 billeder jeg viser har jeg selv lavet - det med kaninen er lidt af mit grafiske design til børn, som jeg kalder Oliverset. Kender i øvrigt en der brugte GoCard kort til deres bryllupsindbydelser - bare for at slå fast at det ikke var et dyrt og fornemt bryllup, men en mere nede på jorden havefest

I'm in love :loveboard: Det kan godt være, at det er lavet til børn, men forhåbentlig også barnlige sjæle? :biggrin:

Sælger du sådanne postkort? Ellers tror jeg ærlig talt, at jeg går i gang med hapse GoCard hver gang jeg ser mit snit til det. For vores bryllup bliver virkelig heller ikke fancy, men meget nede på jorden!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sælger normalt ikke postkort, men vil gerne hjælpe hvis det er... Ellers er det bare en tur på cafér

Så burde du til at åbne en biks med postkort, for du er virkelig dygtig til det! :thumbsupsmileyanim:

Hvis det overhovedet ville være muligt at få lavet nogle postkort, så ville det da være fantastisk! Altså, med det eneste men, at jeg ikke har snakket med kæresten om det endnu :biggrin: Og der måske er nogle ting, jeg gerne vil have tilføjet, hvis det overhovedet er muligt? Men hvis du har nok om ørerne og ikke lige synes det er dét du vil bruge din tid på, så sig til, for så hapser jeg "bare" GoCard :)

0

Del dette indlæg

Du kan bare sige til når du kommer så langt. Som regel koster det en lille 100 lap for 100 postkort ved Vistaprint. Jeg bestilte bare over flere gange. Hvis du bestiller et stativ hos dem, kan du jo bare høre om de vil sende lidt kort med i den romantiske genre - det gjorde jeg

0

Del dette indlæg

Du kan bare sige til når du kommer så langt. Som regel koster det en lille 100 lap for 100 postkort ved Vistaprint. Jeg bestilte bare over flere gange. Hvis du bestiller et stativ hos dem, kan du jo bare høre om de vil sende lidt kort med i den romantiske genre - det gjorde jeg

Nu skal jeg altså lige være sikker på, at jeg har forstået rigtigt - correct me if I'm wrong :biggrin:

Du vil gerne hjælpe mig med nogle (fantastiske!) postkort, og også med nogle tilføjelser evt. Så sender du det til mig på en fil, jeg bestiller hos Vistaprint, hvor jeg kan få det mega billigt. Og udover de også sælger diverse print, så kan man også købe stativer hos dem, hvis det har interesse?

0

Del dette indlæg

Nej Stativerne har jeg købt ved GoCard - altså det er magen til dem der hænger på caféer. Fik nogle almindelige GoCard kort med i købet og lavede så selv nogle - jeg fik trykt ved Vistaprint.

Og vil gerne se om jeg kan hjælpe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej Stativerne har jeg købt ved GoCard - altså det er magen til dem der hænger på caféer. Fik nogle almindelige GoCard kort med i købet og lavede så selv nogle - jeg fik trykt ved Vistaprint.

Og vil gerne se om jeg kan hjælpe

Så forstår jeg bedre!

Men det kan meget vel være, at jeg henvender mig til dig mht. postkortene igen. Skal bare have snakket med kæresten om det :)

Tusind tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg

Jeg er vild med at det er saa laekkert og gennemfoert og saa paa et fornuftigt niveau rent oekonomisk. Det bedste er at feedback fra modtagerne med garanti er ligesaa positiv.

Vi brugte ogsaa det almindelige, billige (omend farvede)karton og printede med en sort. Hos os var den store udgift knapper og organzabaand, som vi dog kunne koebe engros. At jeg saa var ude i en haandgjort kuvert, der fordoblede udgiften til invitationer, er en anden sag, bum, bum...

God ide med de postkort!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer