EmiliaB

Drømmebryllup, 10.09.2011

41 indlæg i dette emne

Efter at have kigget på mange af jeres tråde gennem de sidste måneder synes jeg det er på tide at give lidt igen i form af min beretning om min mands og mit bryllup den 10. september 2011. Vi er lige kommet hjem fra en virklig dejlig bryllupsrejse til Borneo så nu skal der startes på beretningen.

Jeg er ved at få billeder fra vores fotograf, Danny Gudnitz, men indtil da må i nøjes med nogle private billeder.

Lige lidt background info, jeg er 28 og min mand 29, vi er ved at fraflytte til Brasilien da jeg har fået et job i en afdeling dernede hos det firma jeg arbejder hos her i København og har derfor haft virklig meget at se til. Derfor er det ikke så meget et DIY bryllup, men vi betalte os fra en stor del af at lave noget og prøvede at adde lidt personlig touch med ting som vi lige kunne nå og overskue, f.eks. lavede vi sommerfuglebordkort- Men i sammeligning med mange af jeres brylluper blev der ikke klippet og klistret helt så meget hehe.

Vi blev viet i Vejby Kirke som ligger 5 min. kørsel fra Tisvildeleje og er en meget fin lille kirke som passede rigtig godt til bryllupet og det vi gerne ville udstråle, nemlig at det er skulle vaere en kærlighedsfest for alle, med god mad, god vin, lækkre omgivelser og en vis formalitet, men uden at være så stiv at man ikke tør trække vejret.

Og det blev lige som vi havde ønsket, nok endnu bedre endda. Alle var glade, alle hyggede sig, vi var jo bare utrolig glade og smilede hele dagen, vejret var så godt at vi kunne sidde udenfor og spise kage og drikke cremant, få taget billeder nede på stranden, maden var super lækker, god musik, og bare en hel uforglemmelig stemning hele døgnet igennem.

jeg vil starte med at berette om dagen før, lørdag morgen, dag, aften og nat.

Om fredagen sov jeg hos mine forældre, som var i sommerhus i Vejby, og jeg var ved at få spat af alt og alle.:shooter: mor, far og søster var mega nervøse og snakkede konstant og det blev liige lidt for meget, heldigvis var min bedste veninde der også...jeg havde hentet brudekjolen torsdag og nåede lige en spraytan med min mand, :iloveyou: (så fedt at skrive det, hehe) en hurtig middag og så tilbage til sommerhuset, hvor jeg kom i tanke om at jeg havde glemt mine sko hos Karim´s butik...whistling.gif men det var ok, fordi så havde jeg en god grund til at tage tilbage til kbh fredag og lige have lidt tid uden min familie...

Fredag aften fik jeg så lige skrevet min tale. oversat til engelsk til gæsterne fra udlandet, printet og så gik jeg ellers bare i seng. Jeg kunne først ikke sove rigtig, men så faldt jeg i søvn, vågnede halv 6, og lå så lidt og glædede mig bare utroooolig meget :biggrin:

kl 8 stod jeg så op, løb en lille tur med min mor og spiste så morgenmad med familien som heldigvis var faldet lidt ned igen...puha. KL10 tog vi så på helenekilde hvor stylist, Camilla Hentze, skulle starte med at sætte hår på min mor og søster mens jeg slappede lidt af på terrassen i solen med en varm kop kakao med flødeskum, mums :metteholm

I får lige et par billeder, hvis jeg ellers kan finde ud af det :blush:

Redigeret af EmiliaB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole og hold da op hvor ser i lykkelige og dejlige ud sammen! :loveshower:

Din beretning starter virkelig godt, er allerede afhængig :griner:-

Glæder mig virkelig meget til at læse og se mere fra jeres fantastiske dag.!!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Årh ja, hvor jeg glæder mig til din beretning.

Borneo, Brasilien, nervøs familie, spat og Camilla Hentze (hvordan var hun?)

TILLYKKE med bryllup og udstationering. Håber det var og er og bliver fantastiskcheerleader3.gif

Tak skal du have, Camilla var bare super!! virklig dygtig, mit make up holdt længe, selvom der var meget varmt sidst på aftenen og mit hår sad super hele natten! så hun kan anbefales!!! ser lige du skal giftes på lørdag, UHHHH glæd dig, det var bare SÅÅÅÅÅ fed et døgn, ville ønske man kunne gentage det hele, men det er nok også magien i det, at man ved det er en unik dag! Held og lykke med det hele!!!!:denmarkflag:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre! Det er også mit indtryk af hende, så det er jo helt fantastisk lige at få en ekstra anbefaling, så tæt på den store dag. Du kan tro jeg glæder mig - ved næsten ikke hvor jeg skal gøre af mig selv.

Men så er det jo dejligt med en beretning. Du ser vildt smuk ud - et flot og sødt par. Og din kjole er MEGET smuk og lidt anderledes. Jeg er klar til mere:)cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Nå, så jeg sad som sagt og solede mig lidt og¨gik ned en gang i mellem for at se til tingene, lidt control freak er man jo...:badgirl: men så kom der lige 2 buketter blomster, en fra en veninde som ikke kunne komme og en fra vores juveler, det synes jeg var virklig sødt! Så kom kagen også, den blev lavet at Thomas Parry, Summerbirds chefkonditor, og den var bare :metteholm super mums!! Og så kom de første gæster, som jo boede på hotellet næsten alle sammen, mødte lige nogle af dem og det var meget rart at se nogle jeg ikke havde set i lang tid. Jeg var faktisk ikke nervøs, men med mange sommerfugle i maven og bare mega glad. Og så var det min tur til at blive stylet, fotografen tog også billeder af det, men det må jeg putte ind når jeg har dem. og så gik tiden ellers bare super hurtigt!:blink: pludselig var kl 13.30, jeg fik min brudebuket som bare var såååå fin, og jeg blev helt rørt af at se den og tænke på at André har lagt meget energi i at den skulle være helt perfekt. Og jeg vidste jo at han var kommet på hotellet og gjorde sig klar på et andet værelse, så det var en underlig fornemmelse. Jeg havde jo bare lyst til at løbe hen til ham og kysse ham, hihi :fløjt:

Nå, så blev det også tid til at komme i kjolen, og få smykker på og lige rette det sidste make up etc. ser mig så lige en sidste gang i spejlet med buket og det hele, og så ser jeg en masse pletter på kjolen!!! WHAAAAATTTT :boohoo:

jeg gik lige i panik i 20 sec. og finder så ud af det er buketten der har drysset med vand...puha, men så til at føntørre uden at brænde kjolen...:griner:- og så gik de da også væk med det samme :balloon:

Fortsætter senere med turen til kirken etc.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole og hold da op hvor ser i lykkelige og dejlige ud sammen! :loveshower:

Din beretning starter virkelig godt, er allerede afhængig :griner:-

Glæder mig virkelig meget til at læse og se mere fra jeres fantastiske dag.!!

:bearhug:

Mange tak for de fine ord, vil bestræbe mig at skrive lidt hver dag, men flytter på søndag, så kan være der går lidt stå i beretningen hen over weekenden. Men skal nok skrive færdig og adde mange flere billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:rolleyes: Lige lidt mere background info: Vi havde valgt blå og hvid som vores bryllupsfarver og jeg ville bare have en candy bar, så efter nogle forretningsrejser i USA havde jeg samlet en del ting samme, f.eks blå jelly beans og da mine forældre bor i Tyskland fandt vi også end el hvid og blå slik og chokolade der. Der var godt nok masser tilovers, og jeg selv fik kun 1 eller 2 ting derfra, men synes stadig det var sejt alligevel.:balloon:

Vi skulle giftes kl 15. og derefter have kage, cremant og kaffe på hotellet, og så gik vi til bords kl 18.30. Næste morgen var der morgenmad til alle og det var SÅ hyggeligt at se folk igen og lige snakke med alle, og sige pænt farvel etc. Vi var 63 inkl. os selv, ingen børn og dansede til 4.30 og var ikke de sidste der gik i seng..:fløjt:

Nå, fotografen skrev lige at vi får dvd en i morgen!!!!:toot: JUHUUUUUUUUU. Glæder mig bare SÅ meget. Vi havde 2 locations, 1. på den øverste terasse, og så nede på stranden, både med bare tæer, gummistøvler og mine fine sko ( som nu ikke rigtig kan bruges mere...men hey, de holdte til det de skulle :7himmel:

0

Del dette indlæg

Her kan man se min candybar ( vores...men ej, det var sgu min!!!:back2topic: anyway, men prøver at se om jeg ikke kan finde et bedre billede af den

der var

Rafaello

Hvide skumfiduser formet som mus ( fra tyskland)

hvide champagne vingummi

Mentos

personlige chokolader

blå jelly beans

God nat candy ( vingummi i små poser)

og blå Lindt mini fioretto ( chokolade med nougat i)

:cheerleader3:

post-46480-0-81348500-1317658030.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons::lol: :lol:

Weeeeeh!! :loveboard: Hvor ser I skønne ud; din kjole er bare en DRØM :loveflag:

Jeg glæder mig til flere billeder :)

Det er ellers noget af en international baggrund du (I?) har :rolleyes:

Tak :biggrin: Min far er tysker, så jeg er også opvokset der og de bor der stadig, så det er jo meget smart når man skal købe ind til ting som f.eks candy bar, de har jo mange flere ting end her og meget billigere :lol: Det med Brasilien er jo bare tilfældigt at vi skal derovre nu, har ingen tilknytning dertil, men spændende bliver det :balloons: Der skal nok komme flere billeder når jeg har fået dem fra fotografen- de er nok lidt bedre end vores amatør billeder :tunge:

Jeg var også¨super glad for min kjole, men der var lige et par uger hvor jeg var ret frustreret fordi de slet ikke havde lavet den som jeg havde bedt dem om, og jeg synes jeg lignede en fra det 17. århundrede :pokey: men til sidst blev den jo super fin alligevel, men kunne godt have været foruden den stress!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så, nu vil jeg forstætte med turen til kirken. vi var lidt sent på den og André havde sagt at jeg skulle være der kl 15. SHARP!:oops:

Jeg skulle køre med min onkel og hans kone, da deres var en lejebil, (de bor ikke i Danmark) og min far ville ubetinget køre i sin egen...jamen altså :pokey:

Anyway, ham, søster og veninde kører foran og jeg, onkel og kone efter ham. Efter ca 3 min. kørsel skulle vi dreje til venstre...hvad gør min far, KØRER LIGEUD!!!!:shooter: Ej altså. jeg havde jo ingen tlf på mig eller noget, og min onkel ringer så til ham og han tager den self. ikke...AHHHHHHHHHH efter nogle minutter ser vi så hans bil komme kørende og vi fortsætter til kirken hvor min onkel må parkere min fars bil fordi han var for forvirret hahahahahah :blink: Nå, min søster fortalte mig så bagefter at de havde råbt og skreget i bilen for at få min far til at vende om men han mente de var på den rigtige vej..:cowsleep:

:back2topic:

Vi kom ind i kirken, og jeg var pludselig MEEEEGAAAA nervøs, og sådan lidt mellem tåre og latter...meget underligt :a1221: Præsten står og venter på os og siger hej og så skal vi ellers lige vente 1 minut som føles som 10 timer og så går vi ind...

Sidder og får sommerfugle i maven igen bare ved at skrive det og tænke over hvordan det var at gå ind. Det var det fedeste ever at gå ind, se alle smile, og se min kommende mand stå der i sit fine kjoleset og bare mærke en følelse af lykke som er helt ubeskriveligt :cheerleader3:

Jeg ser en af mine ældste veninder stå bagerst i kirken og hun siger "hvor er du smuk " til mig, dvs uden lyd, men kunne læse af hendes læber hvad hun sagde...det var bare så dejligt at hun gjorde det :loveshower: og jeg så Andrés gudfar med tåre i øjnene og så var vi allerede ankommet hvor jeg gir min kommende mand 2 kindkys ( vi havde ikke lige aftalt hvordan vi siger hej til hinanden, og han siger efterfølgende at han ville kysse mig på munden men jeg bare ga´ham kinden..hehe)

Nå, vi sætter os og André siger til mig at jeg er så smuk og han er meget rørt og glad, ligesom mig! det var bare så fedt at vide at vi om lidt er gift!!!()()

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt med endnu en beretning - og du ser virkelig smuk ud. Faktisk ser det hele ret fantastisk ud

Mange tak :blush: Ja, det var også helt fantastisk!!!! Glæder mig til at vise jer location billederne senere i aften :toot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer