Mnavn

Brudekjoler i plus size

18 posts in this topic

Hej piger...

Ja, jeg er ret ny herinde som bruger - men har læst med på sidelinjen i laaaaang tid nu.... :wink:

Vi skal først giftes (vi er gift på rådhuset, men vi skal have et kirke bryllup) om 3 år (y) og der er rigtig lææææææænge til, men så kan jeg jo få masser af gode ideer fra jer af. :lol:

Men jeg er en plus pige, som jo selvfølgelig gerne vil tabe mig inden, men 45-50 kg. er ret meget at skulle tabe. Og jeg vil da også have en prinsesse kjole - findes de?

Mange hilsner mig

0

Annonce ♥

Det kan du tro der er, jeg er en str 50 men skulle have en kjole i Lilly i str 48:) Der er rigtig mange lækre plus size brude, og alle slags forskellige kjoler så bare ud i de forskellige forhandler og prøv dig frem til hvad du syntes der ser bedst ud på dig. Et godt råd er at gå ind på butikkens hjemmeside først og se efter om de har plus size kjoler og om du syntes om dem de har, så bliver man ikke skuffet og flov over at komme ind og få afvide at man er for stor til deres tøj

0

Jeg har lige været ude og prøve kjole, og jeg er plus pige, og hold da op hvor synes jeg bare jeg fik en total lækker figur i sådan en kjole :) Der er billeder i min tråd så kig endelig forbi (er str. 48)

Edited by frk.k
0

Det kan du tro der er. jeg har lige købt kjoler på lillys lagersalg, det vil sige at hver kjole kostede 1000 kr stykket.

Ja og til den pris måtte jeg eje to :)

du får lige billederne, så kan du jo selv bedømme :)

post-54734-0-30838400-1318090172.jpg

post-54734-0-41988100-1318090216.jpg

post-54734-0-69917700-1318090233.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har lige været ude og prøve kjole, og jeg er plus pige, og hold da op hvor synes jeg bare jeg fik en total lækker figur i sådan en kjole :) Der er billeder i min tråd så kig endelig forbi (er str. 48)

Ihhh, jeg må da helt sikkert forbi din tråd.. :wink:

0

Det kan du tro der er. jeg har lige købt kjoler på lillys lagersalg, det vil sige at hver kjole kostede 1000 kr stykket.

Ja og til den pris måtte jeg eje to :)

du får lige billederne, så kan du jo selv bedømme :)

Hold da op, hvor er du flot. Jeg kan nu rigtig godt lide kjole 1, men jeg elsker også TYL... :a1221: Jo mere jo bedre... Ha ha...

0

Det kan du tro der er, jeg er en str 50 men skulle have en kjole i Lilly i str 48:) Der er rigtig mange lækre plus size brude, og alle slags forskellige kjoler så bare ud i de forskellige forhandler og prøv dig frem til hvad du syntes der ser bedst ud på dig. Et godt råd er at gå ind på butikkens hjemmeside først og se efter om de har plus size kjoler og om du syntes om dem de har, så bliver man ikke skuffet og flov over at komme ind og få afvide at man er for stor til deres tøj

Tusind tak for svar.... Jeg har jo noget tid til at få kigget en MASSE hjemmesider igennem for at finde KJOLEN... Har en ide om hvordan den skal ud, og Karim Design har noget ligende, men ved ikke om den findes i min str. Håber dog at jeg har tabt mig en del inden - har jo 3 år, men det er bare så svært at smide alle de dårlige vaner væk...

0

Jeg er en str. 54/56 i tøj og måtte ha' en str. 52 i Lillys brudekjoler (de kunne endda lukkes helt sammen bagpå) og en str. 58 i Glamour (her i Odense) og så frem deles... Det kan sagtens lade sig gøre og ja, jeg har følt mig som en prinsesse mange gange, prøvede én i Lilly med tyl, hvis man er til det, er dog ikke den det er endt op med:

post-52754-0-58056300-1318108739.jpg

Tag dig ikke lige af mormorarme og svedigt ansigt, deres aircondition var gået i stykker... :wink:

Min pointe er bare, at lige meget, hvor rund og skøn man er i formerne, så er KJOLEN derude! I know! :loveshower:

Edited by NBN84
0

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at kigge på www.abc-brudekjoler.dk - det var første gang jeg blev glad og tænkte at jeg også ville blive smuk på min bryllupsdag. Jeg har ikke været ved dem endnu, men har bestilt tid. Der er rigtig mange fine prinsessekjoler :17:

0

Kender det alt for godt med dårlige vaner, jeg smed 6kg hen over sommeren også tager jeg 2kg på i sidste uge pga jeg blev syg og slappede lidt for meget af :o/ øv øv men op på hesten igen og start forfra....

Det kan være rigtig svært med alle de flotte slanke brude der er herinde og i alle modebladende og tro at man selv bliver lige så flot, og man tror at der ikke findes ligeså pæne kjoler i plus size men der findes mindste ligeså mange kjoler

0

Jeg er en str. 54/56 i tøj og måtte ha' en str. 52 i Lillys brudekjoler (de kunne endda lukkes helt sammen bagpå) og en str. 58 i Glamour (her i Odense) og så frem deles... Det kan sagtens lade sig gøre og ja, jeg har følt mig som en prinsesse mange gange, prøvede én i Lilly med tyl, hvis man er til det, er dog ikke den det er endt op med:

post-52754-0-58056300-1318108739.jpg

Tag dig ikke lige af mormorarme og svedigt ansigt, deres aircondition var gået i stykker... :wink:

Min pointe er bare, at lige meget, hvor rund og skøn man er i formerne, så er KJOLEN derude! I know! :loveshower:

Ihhh nej, hvor er du bare fiiiiiiiinnnnnnn.... Og sikke en flot kjole... :biggrin:

Jeg har jo masser af tid til at få prøvet en MASSE kjoler inden vi skal giftes :thumbsupsmileyanim: , og jeg følger med hver dag herinde...

0

Kender det alt for godt med dårlige vaner, jeg smed 6kg hen over sommeren også tager jeg 2kg på i sidste uge pga jeg blev syg og slappede lidt for meget af :o/ øv øv men op på hesten igen og start forfra....

Det kan være rigtig svært med alle de flotte slanke brude der er herinde og i alle modebladende og tro at man selv bliver lige så flot, og man tror at der ikke findes ligeså pæne kjoler i plus size men der findes mindste ligeså mange kjoler

Hvor sejt at du smed 6 kg. Og bare klø på - jeg prøver virkelig også på at tage mig sammen til at tabe mig, og de sidste 6 uger har jeg smidt 2 kg, bare ved at starte i skole.... :lol: Men jeg har jo 3 år til det, og vi vil gerne have et barn mere inden da, så jeg SKAL tabe mig...

0

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at kigge på www.abc-brudekjoler.dk - det var første gang jeg blev glad og tænkte at jeg også ville blive smuk på min bryllupsdag. Jeg har ikke været ved dem endnu, men har bestilt tid. Der er rigtig mange fine prinsessekjoler :17:

TUSIND tak for dit link, vil helt sikkert kigge der... :thanks:

0

Du skal slet ikke være nervøs..... jeg havde det PRÆCIS på samme måde, som dig før jeg kom ind på dette her forum .... var bange for, at jeg kom ind og måtte daffe ud igen, fordi jeg var for tyk og ikke kunne klemme mig ned i en str max 42 .... men alt det er blevet gjort til skamme :) Stort set alle butikker idag har + size kjoler .... udvalget varierer meget fra butik til butik .... men hvis du kigger hos Lilly el Lucca, så går alle kjolerne op til str 52/54 og andre butikker sikkert endnu højere op .....

Frygt aj .... du skal ikke en tur i campingafdelingen denne gang heller :blush::lol:

0

Du kan kigge indenfor i min planlægningstråd - jeg er en str. 54/56 i alm. tøj - men har været i en str. 48 i Lilly som jeg næææææsten kunne passe.. Hehe.. Så der ER stor forskel på brudekjoler og alm. tøj..

Jeg har prøvet kjoler i ABC, Lucca, LuXux og Lilly - de havde alle kjoler jeg kunne passe - og alle havde kjoler der var for store til mig.. Så bare ud og prøv nogle kjoler, din KJOLE er derude et sted.. :):heart:

0

Det sjoveste af det hele, er at man ikke kan forestille sig selv i +størrelse og se så smuk ud, men de par kjoler jeg nåede at prøve, havde det særlige over sig, at det alle fandt min forsvunde talje :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

hvor er det sejt at du er kommet igang med et vægttab.... som inspiration til at det godt kan lade sig gøre.... vil jeg fortælle at jeg siden februar har tabt 27 kg .... så keep up the good work :)

0

Der findes rigitg mange smukke prinsesse kjoler i +size. Du kan også tjekke min tråd ud, prøvede i Lilly og fandt KJOLEN i Lucca Bride i Sindal.

0