Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,648 indlæg i dette emne

Herligt, at der er styr på kagen nu, og det lyder spændende og anderledes :loveshower:

Mit mål var også at finde en blanding vi begge kunne lide, men som ikke var klassikeren toblerone og hindbær. Damien søster startede med at lave fondant-kager var det nemlig altid den vi fik. Så for mig har den mistet sin "lækkerhed". Men fedt at vi fandt en og ja, den er anderledes, men smadderlækker! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BRYLLUPSRELATERET MARERIDT NR. 1!!

post-45329-0-59898100-1342260575.gif

Jeg drømte, at vi holdte festen et sted, som lå ud til en park. Alt gik fint og vi fik spist forretten, hvorefter folk begyndte at fosvinde fra bordet. Da kokken (der sad med til bords :huh: ) pludselig smed tøjet og forsvandt ud af døren og lagde sig på græsplænen, sammen med ca 3/4 af resten af selskabet der også lå der, begyndte jeg at undre mig over, hvad der foregik (hurtig brud, hva?! :lol: ). Det går op for mig, hvad der er galt da Thomas og jeg sidder og snakker om, hvad det kan være. Jeg har som en af de få, ikke nået at spise min forret, hvorefter jeg kigger ned på Thomas's tallerken og opdager at den er tom og at han er helt grøn i hovedet, hvorefter han styrter ud på toilettet! :o Det viser sig, at fisken i vores forret har været dårlig (skal have fisk IRL) og det er derfor folk er dårlige. Jeg går grædende op ad en trappe, for at kunne græde i fred, da min søster stopper mig, grøn i hovedet, højgravid (det er hun altså også IRL :wink: ) og grædende beder mig om at blive.. Og hvis det skete, så ville det være præcis sådan hun ville reagere.. Hun ville græde, fordi hun ville synes det var så synd for mig - min dejlige søster! Men drømmen sluttede af med en inderlig tristhed af, at min bryllup på ingen måde, blev den fest jeg havde håbet.

Hvis nogen af jer har læst det indslag om den brud, hvor kroen havde glemt deres fest og dækket op til dem på terrassen beklædt med presenninger og hvor det pissede ned og var herrekoldt, så kan jeg sgu godt forstå at hun drak sig så fuld, at hun gik kold inden desserten!! :lol:

Nå, men det var altså dagens forskrækkelse og mit første mareridt om bryllup og det er vel egentlig meget godt sluppet, er det ikke?? :wink: Og der skal mere til at ryste mig, for i dag har vi vores

3 ugers milepæl!!

:blink: :o :cheerleader3:

Damn! Tiden går hurtigt!!

BTW - fandt jo ud af, at jeg havde taget på til kjoleprøvningen og har nu tabt et kilo på 2 dage :cheerleader3: Hvis det fortsætter, så når jeg i hvertfald at tabe de 5 kg, jeg godt kunne bruge, for at kjolen blev mere behagelig :thumbsupsmileyanim: Madlog, det virker altså!! :biggrin:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

BTW - fandt jo ud af, at jeg havde taget på til kjoleprøvningen og har nu tabt et kilo på 2 dage :cheerleader3: Hvis det fortsætter, så når jeg i hvertfald at tabe de 5 kg, jeg godt kunne bruge, for at kjolen blev mere behagelig :thumbsupsmileyanim: Madlog, det virker altså!! :biggrin:

Tillykke med vægttabet :thumbsupsmileyanim::balloon::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget med mareridtet. Det er alligevel lidt mere action packed end min drøm i nat, hvor jeg bagte kransekage til brylluppet :rolleyes: Well done med vægttabet. Det kan godt være, at principperne er nemme, men det er IKKE bare lige sådan, så klap dig selv på skuldrene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med vægttabet :thumbsupsmileyanim:

Tak :biggrin:

ja madlog er rigtig go:-) FLOT!!!!

Ja det bedste er, at det giver mig en bevidsthed om, hvad jeg putter i munden og den har godt nok været helt væk! :td: - but no more :biggrin:

Sikke noget med mareridtet. Det er alligevel lidt mere action packed end min drøm i nat, hvor jeg bagte kransekage til brylluppet :rolleyes: Well done med vægttabet. Det kan godt være, at principperne er nemme, men det er IKKE bare lige sådan, så klap dig selv på skuldrene :thumbsupsmileyanim:

Arh hvad, det var et klamt mareridt - folk kastede jo op over det hele :unsure: Men ok, der kan da også sagtens skabes noget drama over kransekagebagning! :wink:

Jeg ER faktisk stolt af mig selv :) Jeg er stoppet med at ryge og har kun rørt 2,5 smøger på 4 måneder, hvor jeg kun har taget 1,5 kg på og så havde vi bryllupskage-prøvespisning i går (smagte 4 stykker=4 smagsvarianter og resten er smidt i fryseren :7himmel: ) og var ude at spise sushi - på trods af det, har jeg tabt over et kilo over weekenden (har så lige fået mens og der ophober jeg voldsomt meget væske, så måske er det mere - og er edderrødme glad for, at det kommer nu - og ikke d. 4. i stor hvid kjole! :blink: - kan aldrig stole på den, dumme mave ! - nå, det var lige en sidekommentar :lol: ) Så jeg er faktisk ret stolt :biggrin:

Fy da et mareridt - nu har du fortalt om det, så sker det jo ikke - vel!

Og tillykke med dit vægttab! Det er bare så dejligt når det rent faktisk virker det vi gør.

Nope, ikke noget med dårlig fisk her - ellers skyder jeg kokken! :lol: Ja det er altid fedt, at vores anstrengelser bærer frugt - bare typisk mig at vente til sidste øjeblik! :rolleyes: Men i forhold til at kunne trives i kjolen, så skal jeg bare smide yderligere 3,5 kg og det er i hvertfald ikke umuligt!

0

Del dette indlæg

Tillykke med vægt tabet :-)

Og sikke et mareridt, øv altså.. Og tænk at du havde så mange rigtig detaljer med.. Men heldigvis var det KUN et mareridt.

Og tillykke med milepælen, så er det lige rundt om hjørnet.. Weeeeee!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med vægt tabet :-)

Og sikke et mareridt, øv altså.. Og tænk at du havde så mange rigtig detaljer med.. Men heldigvis var det KUN et mareridt.

Og tillykke med milepælen, så er det lige rundt om hjørnet.. Weeeeee!!!!

Ja sikke et mareridt! Men nu er der heldigvis ingen græs i nærheden af vores feststed, som er på en lystbådehavn, så det vælger jeg at tage som et tegn! :lol: Milepælen.. uuuh ja tiden løber afsted nu! :blink:

Tillykke med vægttabet :thumbsupsmileyanim: Puh, sikke et mareridt :unsure:

Tak :biggrin: Ja der skal altså lige strammes op nu :)

0

Del dette indlæg

Lige lidt tirsdagsblær :)

Så er jeg endelig blevet færdig med vores drinkskort :thumbsupsmileyanim: De skal foldes sammen, som sådan nogle 3-kant kort, der skal stå på bardisken. Kortene er holdt i sådan en 80'er sti, fordi jeg ligesom synes at det passer til drinkskort og fordi min svigerinde så kan bruge dem til hendes 40-års fødselsdag i starten af september :)

Nå, men her er de så :)

post-45329-0-99577700-1342520472.jpg

Redigeret af Lene T
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke fine .... og shit en helvede masse sprut og andre ting, I må ha købt ind til at kunne lave dem alle sammen :lol: haha

Jaaaaa :rolleyes: Altså min kæreste kender ikke begrænsningens kunst, men det er mig der får skideballe for at vi har overskredet budgettet! :pokey::tunge: Jeg troede han mente, at vi bare kunne bruge de flasker vi havde og så et par enkelte ekstra til den drinksbar han snakkede om.. meeeeen nej! Så vi har overskredet vores drikkevarebudget med ... 6000 kr.!! :blink::o:rolleyes: Nå ja, det er jo også hans fest og det er ham der tjener pengene til det, så det under jeg ham gerne - men hvis han bare står og drikker øl hele aftenen, så kunne jeg godt finde på, at stikke ham en rom og cola! :lol: Drikker han den ikke, så får han den til morgenmad! :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du kan også bare tage i Harald Nyborg og købe en diskokugle ? :D

Må man ikke gå ud fra, at DJ'en har diskolys?? :blink: Men nu er jeg måske blondine, men hvordan vil du proppe en diskokugle ned i en shaker og kan en diskokugle holde vand??? :huh:-HAHA-

Du må da giv mig ret i, at den SKRIGER 80'er?!! :wink:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer