Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,648 indlæg i dette emne

ER I KLAR???? For nu kommer premieren!

:wink:

:loveshower: Her er mit Miss Lena headpiece nr. 2 :loveshower:

post-45329-0-09129400-1331142989.jpgpost-45329-0-79452000-1331143003.jpg

Så fin var æsken den kom i... Beklager at klistermærket er revet over, men jeg var jo mega spændt

:biggrin::blush:

post-45329-0-60955200-1331143057.jpg

Her er den så i håret.. den er jo SÅ smuk!!!

post-45329-0-04380000-1331143472.jpg

Jeg er vildt glad for at jeg besluttede at købe den, den er lige som jeg havde forestillet mig. Tusind tusind tak søde Lena, du er en magiker!!

:kiss:

post-45329-0-90379600-1331143311.jpgpost-45329-0-97411100-1331143225.jpgpost-45329-0-54121100-1331143250.jpgpost-45329-0-20546300-1331143278.jpg

Det er lidt svært at sætte den i selv, men jeg håber i kan få en ide om hvor fantastisk den er!!

:a1221:

må man spørge hvad den har kostet -er helt vildt med den! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ER I KLAR???? For nu kommer premieren!

:wink:

:loveshower: Her er mit Miss Lena headpiece nr. 2 :loveshower:

post-45329-0-09129400-1331142989.jpgpost-45329-0-79452000-1331143003.jpg

Så fin var æsken den kom i... Beklager at klistermærket er revet over, men jeg var jo mega spændt

:biggrin::blush:

post-45329-0-60955200-1331143057.jpg

Her er den så i håret.. den er jo SÅ smuk!!!

post-45329-0-04380000-1331143472.jpg

Jeg er vildt glad for at jeg besluttede at købe den, den er lige som jeg havde forestillet mig. Tusind tusind tak søde Lena, du er en magiker!!

:kiss:

post-45329-0-90379600-1331143311.jpgpost-45329-0-97411100-1331143225.jpgpost-45329-0-54121100-1331143250.jpgpost-45329-0-20546300-1331143278.jpg

Det er lidt svært at sætte den i selv, men jeg håber i kan få en ide om hvor fantastisk den er!!

:a1221:

må man spørge hvad den har kostet -er helt vildt med den! :loveshower:

Du kan finde den på etsy.com under So Bridelicious :) Jeg vil ikke lige oplyse pris, for da det ikke er den eneste ting jeg har købt hos hende, fik jeg en yderst god service - lad os kalde det det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPDATE - Hvad der kan gå galt - GÅR galt!!

FUUUUUUUUUUU*K!!! Vi har haft så meget kaos herhjemme henover weekenden, at jeg kan mærke at der er en bridezilla på vej op igennem mig! Dette er remset op i kronologisk rækkefølge, hvad der er sket siden fredag sidste uge...

1. Jeg finder ud af, at vi ikke må sove ved mine forældre fra onsdag til fredag, fordi min mor ikke lige kan overskue det
  2. Min far udtaler, at fordi han har lavet min søsters sommerhus i sidste uge, vil han ikke røre en finger op til brylluppet - det viser sig at være en uheldig formulering og det han MENTE var, at han KUN ville lave bryllupsrelaterede ting
  3. Min kærestes datter spiser lakridser i smug på værelset og rykker sin bøjle ud, så vi har været ved akuttandlæge i Århus i dag
  4. Min far skulle sørge for at leje et sommerhus til de gæster, der er på overførselsindkomst af vores venner.. den første pris var 250,-.. I går fik vi så at vide, at prisen i stedet er 1200,- UDEN el/vand/varme!! Oven i det kommer 2 B&B værelser, der ikke længere koster 250,-, men 300,- stk.!! UDOVER det, så bad jeg min far for MÅNEDER siden, om at booke et af disse B&B værelser til min kæreste og hans best man fra fredag til lørdag.. det har han så IKKE fået gjort, så jeg fandt et 10 km udenfor Grenå! Heldigvis samme pris: 300,- Har min far tilbudt et tilskud, siden han har nosset i det? NOPE! Har vi fået en undskyldning? NOPE! :pokey::shooter:
  5. Min kærestes datter er vokset ud af de sko hun skal have på på lørdag, men kun med den ene fod! Heldigvis så finder vi et par fine sko, sat ned til 58,- i Accesorize som passer perfekt!
  6. Lørdag vågner jeg med hold i lænden, som STADIG ikke er gået væk! Skal ringe til lægen i morgen og høre, hvad han kan gøre..

Nu mangler vi bare, at kokken serverer lortemad og at det sner på lørdag, så er det helt perfekt!! -HAHA- Nå, man kan jo ikke andet end slukke ildebrandene og så prøve ikke at lade det påvirke vores forventningsglæde :wink: Og vi GLÆDER OS! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ih, sikke noget, men godt at se, at det meste har løst sig. Sko til 58 kr. er sgu da et hit :cheerleader3: Mht. ryggen så tag en kombi af 1 stk. ipren eller lignende og 2 pinex. Så kan dine muskler få slappet af og så hjælper det som regel. Sørg dog også for at udnytte hr. mand og forlang massage med varmecreme :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD DA OP :o :o :o

Sikken en masse ildebrande og lignende du/I har fået slukket. Hvis du lige kort lignede en bridezilla, jamen så er det da totalt forståeligt. Sender dig lige en kæmpe cyber :hug:

Men godt at I har fået styr på det igen.

ÅH; tak for det kram, det var lige hvad jeg havde brug for!

Jamen, altså det har bare været så voldsomt og oveni at det er nu, at der er en masse ender der skal bindes sammen, så har det bare ikke været det vi har brug for! Jeg er slet ikke blevet færdig med det jeg gerne ville.. MEN min holdning til det er stadig, at jeg nægter at stresse over det og jeg når det jeg når! Heldigvis har manden i dag fået købt sit tøj - som jo nok har stresset mig en del, fordi jeg synes det var synd, hvis han blev nødt til at gå på kompromis, fordi han var for sent ude :) Men ja, lige nu sidder følelserne lidt uden på tøjet og vi bider let af hinanden.. men i morgen er en ny dag og nu hvor vi har besluttet at spørge vores indlogerede gæster om et tilskud på 100,- til indkvartering, så er der lidt mere ro på økonomien herhjemme.. Vi har jo også lige et bilsyn i midten af september, hvor vi skal have bilen til eftersyn først, have skiftet forrude og have købt 4 nye sommerdæk.. det er derfor at vi på nuværende tidspunkt vender hver en øre :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Øv det lyder som en ordentlig omgang! :(

Håber alt flasker sig til sidst!

Og god bedring! :hug:

Der er lys for enden af tunnelen og på lørdag skal vi giftes! :loveshower: det handler om at holde mål for øje lige nu og ikke lade sig gå på af disse ting :) Tak for dit kram - det er tiltrængt! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ih, sikke noget, men godt at se, at det meste har løst sig. Sko til 58 kr. er sgu da et hit :cheerleader3: Mht. ryggen så tag en kombi af 1 stk. ipren eller lignende og 2 pinex. Så kan dine muskler få slappet af og så hjælper det som regel. Sørg dog også for at udnytte hr. mand og forlang massage med varmecreme :wink:

Ja 58,- er lige til at holde ud :wink: Jeg må prøve din kur - tror faktisk jeg vil smutte under dynen nu og se om jeg kan lokke ham til at forkæle mig med massage :) Godnat herfra :)

1

Del dette indlæg

Øv øv, sikke mange ting i bøvler med i disse dag.. Men jeg synes faktisk det lyder til du tager det ok....?

Hvordan går det med ryggen i dag? Jeg kan varmt anbefalet en natur varme pude fra Matas hvid den stadig er tosset..

God bedring søde du..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv, sikke mange ting i bøvler med i disse dag.. Men jeg synes faktisk det lyder til du tager det ok....?

Hvordan går det med ryggen i dag? Jeg kan varmt anbefalet en natur varme pude fra Matas hvid den stadig er tosset..

God bedring søde du..

0

Del dette indlæg

tak skæbne Lene:-D Du har da fået noget at se til!!!

Mht hold i ryggen; hvis det biver ved, så kan du starte fredag m 2 ipren og 3 pamol hver 8. time tror jeg min læge sagde. Så opbygger man efterhånden et "lager" i kroppen, der gør at man kan bevæge sig mere "normalt". Ja, det er hårdt v maven, men det kan være det der gør at man kan holde det ud. <min svigerinde m 3 diskosprolapser(stavet???) har fået samme melding. Så tænker det er ok i en kort periode. Nogel gange bevæger man sig jo vanvittigt uhensigtmæssigt, når det gør så ondt for at undgå smerten..

Krammer fra mig :bearhug: kan du ikke lave et eller andet zen-agtigt i et par timer??

0

Del dette indlæg

Altså, altså... Håber at det hele løser sig til sidst... og at du hurtigt får det bedre i ryggen :)

Hvor er du sød og betænksom - tænker på at dem der ikke har så mange midler skal have gratis overnatning osv... Du (I) er helt sikkert nogle gode venner :thumbsupsmileyanim:

Men det er snart - og du skal giftes... Uha, det bliver SÅ godt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har luret lidt i din tråd, og har lidt spørgsmål til jeres festlokation.

Hvordan er reglerne dernede for musik+støj osv om aften/natten.

Har de en hjemmeside hvor man kan læse om lokalet?

Håber i får et skønt bryllup på lørdag :balloons:

0

Del dette indlæg

Håber det hele kommer til at gå godt - og det gør det!!

Da vi rejser i nat, får du lige en hilsen nu.

:denmarkflag: Hjertelig tillykke med brylluppet på lørdag :loveboard: Håber i får en ligeså fantastisk dag, som vi havde :loveshower:

NYD DET...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har luret lidt i din tråd, og har lidt spørgsmål til jeres festlokation.

Hvordan er reglerne dernede for musik+støj osv om aften/natten.

Har de en hjemmeside hvor man kan læse om lokalet?

Håber i får et skønt bryllup på lørdag :balloons:

I forhold til Grenå Sejlklubs festlokale,så må vi feste hele natten, men vi skal efter kl. 00 lukke dørene ud til Marinaen. Dem der vender mod molen behøver vi ikke lukke - i min verden giver det ikke rigtig mening, men det er reglerne og vi klager ikke! :wink: Du kan gå ind og søge på Grenå Sejlklub og de informationer du kan få om stedet står der :) Det er ikke meget, men ellers så prøv at ringe til Jens Degn, han er rigtig sød og behjælpelig med oplysninger :)

Tak tak, vi glæder os også! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har været ved kiropraktor i dag og håber at ryggen bliver bedre. Jeg skal i hvertfald komme i morgen og en gang til inden weekenden og hun ser lyst på det. Jeg har i hvertfald nemmere ved at bevæge mig nu :thumbsupsmileyanim:

Vi har fået slukket de ildebrande der skulle slukkes og det begynder at lysne. Min veninde fra Sønderborg ringede i dag. Jeg kunne bare mærke på hende, at der var et eller andet.. endelig kommer hun ud af busken og fortæller, at transporten er så dyr, at hun vil have brugt hele hendes budget for august måned og ikke have noget at leve for, hvis hun skal med toget... jeg kunne høre, at hun bare var så ked af det og vupti, vupti havde vi arrangeret transport for hende fra Fredericia til Grenå og tilbage, og så havde hun råd til at komme.. kunne det være bedre??! :thumbsupsmileyanim: Jeg er bare så glad for at hun ringede og hun er bare så glad for at have råd til at komme med nu!

Ellers så har vi klippe-klistret og har fået alle bordhæfter færdige og det samme med alle bannere og fået pakket alt ned der skal med til Grenå - vi har endda været i Kolding ved svigerforældrene og hente alle drikkevarerne, så nu begynder der så småt at være styr på det. I morgen går turen så mod Grenå efter at jeg har været et smut ved kiropraktoren igen og jeg glæder mig til at få gang i oppyntningen! :cheerleader3: Det bliver vildt at se alle ens ideer komme til live!!

Jeg kan derfor ikke garantere, at jeg får tid til at komme på de næste par dage, men jeg vil glæde mig til jeg kan! Om ikke andet, så skal jeg nok smække et sneak-peak på, så snart jeg kan :biggrin: Tænk at om ganske få dage, så bliver min skønne kæreste til min mand! :loveshower:()()

0

Del dette indlæg

Godt at høre, at det går den rigtige vej med ryggen. Og hvor var det godt, at veninden ringede og ikke "blev syg" i sidste øjeblik. Åh, nu er det liiiiige om lidt. Er sikker på, det bliver helt fantastisk og glæder mig til at høre mere om det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer