Guest Jeanette+Jesper

Bryllupskage

11 posts in this topic

Hej alle.

Vi er så småt begyndt at gå videre i vores planlægning, men stoppede brat da vi nåede til bryllupskagen. Vi har en idé om hvordan vi gerne vil have den. Da jeg ikke er særlig kreativ så tør jeg slet ikke begive mig ud i at lave den selv. Så jeg behøver jeres hjælp.

Kender i eller kan i anbefale et godt sted at købe en vidunderlig kage? Vil helst have en i læg, på stativ? Skal helst heller ikke koste en bondegård... :-)

Vi bor i københavns området

Håber der er nogle der kan hjælpe er virkelig på herrens mark.

Mvh Jeanette

0

Annonce ♥

Vi har vundet en kage ved Kagekompagniet, og har været rigtig glade for deres service hele vejen igennem! Vi ønsker os en ret speciel kage, men det var intet problem :)

Kagerne er lavet med "almindelig" kagebund - chokoladekage, sandkage, nøddekage etc. Og fyldet er lækkert.. For 50 kr. Kan du komme til prøvesmagning.

Prisen er nok ikke i den billige ende, men heller ikke de dyreste :wink:

0

Vi har vundet en kage ved Kagekompagniet, og har været rigtig glade for deres service hele vejen igennem! Vi ønsker os en ret speciel kage, men det var intet problem :)

Kagerne er lavet med "almindelig" kagebund - chokoladekage, sandkage, nøddekage etc. Og fyldet er lækkert.. For 50 kr. Kan du komme til prøvesmagning.

Prisen er nok ikke i den billige ende, men heller ikke de dyreste :wink:

Noorh, hvem der bare havde været så heldig som dig :metteholm

Min papmor laver vores bryllupskage, hun er skide god til at bage, det bliver dog hendes første brudekage, men jeg ved hun kan... hun har også lavet hjemmelavet is til vores dessert...

0

Annonce ♥

Hej Jeannette

Hvis kagen ikke skal koste en bondegård så laver både Kvickley og Føtex bageren lækre bryllupskager. Men der har lige været en "bryllupskage-pris-tråd" så du kunne checke den ud og få noget inspiration :rolleyes:

0

Hvis ikke den skal koste "en bondegård" er La Glace nok ikke liiiige stedet! :)

Prøv at lav en søgning på bryllupskage og så dit nærområde - der er faktisk rigtig mange super dygtige "amatørbagere" efterhånden som også laver bryllups kager til rimelige penge... Og der kan man som regel få det som man vil ha det... :)

Edited by Shedevil
0

Jeg ved ikke hvad der er billigt og dyrt. Vi har fået et tilbud på en kage i lag hos den lokale bager til 5000 kr. For 70 kuverter. Er det dyrt?

Jeg forsøger at lede efter den tråd så :-) og tak for de ændre tip

0

Jeg ved ikke hvad der er billigt og dyrt. Vi har fået et tilbud på en kage i lag hos den lokale bager til 5000 kr. For 70 kuverter. Er det dyrt?

Jeg forsøger at lede efter den tråd så :-) og tak for de ændre tip

Priser på bryllupskager: fra kageriget ( tryk på det lilla for at komme til siden )

MODEL A MODEL B MODEL C

3 etager ca. 30 pers. kr. 1.850.- kr. 2.200.- kr. 2.650.-

4 etager ca. 60 pers. kr. 3.350.- kr. 3.750.- kr. 4.500.-

5 etager ca. 90pers. kr. 4.750.- kr. 5.300.- kr. 6.450.-

6 etager ca. 130 pers kr. 6.250,- kr. 7.000,- kr. 8.500,-

De har lavet denne Forside_5.jpg wow siger jeg bare

Edited by Mor-Til-To
0

Annonce ♥

Jeg syns altså du skulle gå ind i bage tråden her på foraet ..... der er VOLDSOMT mange amatør bagere herinde, der kan lave de vildeste kager og tit meget flottere end bagerne og til den halve pris :)

0

Vores kage blev lavet af Thomas Parry, som indtil sidste uge var chefkonditor hos Summerbird :metteholm Han tog 65 kr per person, men der var rigeligt med kage paa selve dagen, saa mange fik faktisk 2 stykker. Han bruger kun de bedste raavarer som f.eks Valrhona chokolade etc. og det kan smages. Men jeg går også virklig meget op i dessert, chokolade etc. Men ellers ville jeg også høre en amatørbager!!!

0

Ja jeg vil også foreslå en amatør kagebager i stedet for en prof. Jeg sparede ret mange penge ved en amatør til min søns barnedåb og den var super flot. Ellers så kan det være jeg kan hjælpe dig. Vi bestiller nok hos min H2Bs kollega og hun laver de sygeste kager!! :o Men sig endeligt til hvis jeg skal høre hende ad om hun har tid. Du kan bare sende en pm hvis det er :wink:

0