Guest november2011

Boudoir - råd og erfaring

17 posts in this topic

(Var lidt i tvivl om, hvor emnet skulle ligges - nu er det her)

Hej BK's! :biggrin:

Jeg skal have taget boudoirbilleder i morgen til morgengave, og jeg er SÅ NERVØS!

Er der nogen der har lyst til at dele deres erfaringer? Hvad tog I med til shootet - både undertøj og rekvisitter? Var det svært at føle sig tilpas? Hvis det var en gave, hvordan var modtagerens reaktion så? Osv osv.

Og hvis da endelig nogle eksempler frem!

Kram :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke fået taget boudior som sådan, men har lavet en undertøjsserie hvor det var en mandlig fotograf og det var mit første shoot ever, så jeg var pænt nervøs.

Men hvad du medbringer kommer meget an på hvad der er af muligheder.. Om der er en som sætter hår og lægger makeup, ellers skal du selv have med til det.

Tag nogle smykker du godt kan li med, noget til håret (evt fashinator, hvis du har sådan en)

Forskellige sæt er altid godt. (jeg propper som regel tasken totalt, for hellere for meget end for lidt, og det viser sig altid at det jeg ikke havde planlagt at tage med fra starten, er det der bliver aller bedst) -HAHA- Dog skal du heller ikke slæbe dig en pukkel til :wink:

Sko/stiletter/støvler.. Det er godt at have forskellige par.

Forbered dig på at det første kvarter nok er det værste og så er der løsnet op (det kommer igen meget an på dig og fotografens kemi) :wink:

Men føl dig lækker og godt tilpas, det er vejen frem vil jeg sige. :biggrin:

Men håber du får en rigtig god dag.. Det er noget man vil huske, for jeg selv sys det er så fedt! Og jeg skal helt klart have lavet flere serier inden for det næste års tid :thumbsupsmileyanim:

Her er lidt fra shoots gennem tiden :)

001iab.jpgmille2.jpg

11aun.jpgn70595664811994902172.jpg

dsc06488ci.jpgdsc00367redigeret.jpg

dsc00398redigeret.jpg

Edited by Mightystar
0

Sikke nogle gode råd - stor hjælp! Jeg skal helt sikkert tømme skabet :wink:

Og WOW nogle flotte billeder! Hvis mine bare er halv så flotte, så er jeg tilfreds :biggrin:

0

Jeg tog også en masse forskellige sæt med - og min silkekimono og en pels. Og så havde fotografen en paraply, et par solbriller m.v. som vi også legede lidt med.

Så vær åben for ideer.

Jeg er sindsyg blufærdig, men nu - hvor jeg har set billederne - er jeg simpelthen så glad for, at jeg gjorde det. Og strengt taget er det jo ikke værre end at tage på stranden i bikini.

God fornøjelse frk. næsten-dato-søster.

1

Annonce ♥

Og find evt. nogle billeder på nettet og print ud, så du kan vise hvilken slags billeder du kunne tænke dig.. Det er nogle gange nemmere at vise på den måde :)

Tak skal du have :) Jeg glæder mig jo bare til første weekend i dec. Der skal jeg have taget boudior af Tina Liv :)

0

Jeg har jo fået taget af Tina Liv :loveshower: Og jeg var også ret nervøs for det. Men det forsvandt hurtigt, da det er meget grin og fjolle og ikke så seriøst hele tiden.

Jeg havde taget flere forskellige sæt med, og lod det så være op til Tina at vælge hvilke det der kunne været flottest.

Jeg fik taget billeder i et lilla undertøjssæt, en brunt med blonder (begge to med hotpants), et sort korsæt med skrigende pink hotpants, en babylyserød natkjole, og til sidst en ide fra Tina hvor jeg holder et hvidt lagen oppe over brysterne, og har hvide hotpants på. Derudover havde jeg 2 bar stiletter med i hver deres stil, og nogen smykker.

Jeg har kun set sneak peek indtil videre, men det jeg har set ser godt ud. Og jeg glæder mig til at se resten :cheerleader3: håber at manden kan lide dem, han skal have dem i morgengave nemlig.

Men held og lykke med billederne imorgen, er sikker på de nok skal blive fantastiske!

0

Jeg har ikke fået taget boudior som sådan, men har lavet en undertøjsserie hvor det var en mandlig fotograf og det var mit første shoot ever, så jeg var pænt nervøs.

Men hvad du medbringer kommer meget an på hvad der er af muligheder.. Om der er en som sætter hår og lægger makeup, ellers skal du selv have med til det.

Tag nogle smykker du godt kan li med, noget til håret (evt fashinator, hvis du har sådan en)

Forskellige sæt er altid godt. (jeg propper som regel tasken totalt, for hellere for meget end for lidt, og det viser sig altid at det jeg ikke havde planlagt at tage med fra starten, er det der bliver aller bedst) -HAHA- Dog skal du heller ikke slæbe dig en pukkel til :wink:

Forbered dig på at det første kvarter nok er det værste og så er der løsnet op (det kommer igen meget an på dig og fotografens kemi) :wink:

Men håber du får en rigtig god dag.. Det er noget man vil huske, for jeg selv sys det er så fedt! Og jeg skal helt klart have lavet flere serier inden for det næste års tid :thumbsupsmileyanim:

001iab.jpgmille2.jpg

dsc00398redigeret.jpg

PIFT PIFT hvor er det bare nogle lækre billeder :wink:

0

Jeg er nok sådan ... jeg vil helst have dem au naturel, uden undertøj og gerne med noget stof, tyl eller andet at vikle rundt om...

Sådan ala dette

http://au.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**/i/Daryl-Hannah-Playboy-November-2003-193510726

0

Annonce ♥

001iab.jpgmille2.jpg

dsc00398redigeret.jpg

PIFT PIFT hvor er det bare nogle lækre billeder :wink:

Hehe tak skal du have :) Er også selv ret glad for dem.

0

Sidder her og bliver mere og mere spændt på i morgen.. Skal fotograferes allerede kl 9! Så er det overstået. Hehe. Håber virkelig de bliver gode!

0

Det skal de nok blive :wink:

0

Jeg fik taget Boudoir billeder til min polterabend - min søster havde arrangeret det for mig på baggrund af jeg selv havde snakket en del om det og overvejet det, men gjorde det ikke selv pga økonomi og nok også fordi jeg også var lidt usikker og ikke lige følte min krop så 100% ud som jeg gerne ville den skulle.

Men det var intet mindre end en super oplevelse, og idag er jeg SÅ glad for jeg sagde ja og gjorde det :)

Er helt sikker på at det nok skal gå!! Det gjorde det for mig, og jeg var også super nervøs da jeg fandt ud af hvad jeg skulle, og det var grænseoverskridende men på den fede måde, og det er altså en oplevelse, og jeg er næsten 100% sikker på du nok skal blive rigtig glad for det!! :) Så husk nu at nyde øjeblikket, for det er dit og tilegnet dig helt specielt :heart:

Du kan lige få nogle smagsprøver på de billeder jeg fik taget, måske de kan inspirere dig:

post-49563-0-98504200-1319575543.jpg

post-49563-0-58091200-1319575554.jpg

post-49563-0-46114300-1319575568.jpg

2

Annonce ♥

Så har jeg været afsted :) Det var godt nok en speciel oplevelse - slet ikke som jeg havde regnet med! Jeg troede jeg ville have svært ved at smide tøjet, og nemt nok ved at posere (jeg danser meget) - men det var lige omvendt! Der er dog kommet rigtig mange gode billeder ud af det, og jeg glæder mig HELT VILDT til at få dem! - Skal nok se om jeg ikke kan smide et eller to op her :)

0

jaaa - vil vil se :-)

0

Det glæder jeg mig til at se :)

0

Annonce ♥

Vi vil se flere billeder :cheerleader3:

Og kan i lokkes til at skrive pris og navn på fotografen?

0