Miss Dior

undertøj til den store dag

25 indlæg i dette emne

Hej piger.

hvilken farve undertøj vælger i at have på?? Det mest oplagte er jo selvfølgelig hvid eller råhvid, men er der nogen som vælger i en anden farve( smid gerne et billede af undertøjet ind :) )?? Jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge, jeg skal bruge en stropløs BH og trusse. Jeg tænker lidt at det vel ikke behøver at være hvidt da man ikke kan se igenne min kjole på nogen måde.. men .. men ved det ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mit i H&M. De har noget super fint undertøj for tiden. Og så er prisen jo også meget dejlig (gav 150 for hele sættet).

Det i Ivory blonder hvor man kan tage stropperne af. Jeg synes faktisk det er i yderst god kvalitet og virkelig blødt og dejligt at have på.

Jeg har desværre ikke billede... :blush:

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke have BH på, men køber nogen behagelige blonde hotpants i hvid :)

Til bryllupsnatten har jeg så købt et brunt sæt, som jeg skifter til efter festen. Det er fra H&M, og med blonder og en lille sten i mellem brysterne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine mini-bryster og mig har været i en alm. undertøjsbutik, som min mor synes vi skulle, og jeg gør det aldrig igen :) Skøre ekspedient .. hun ville gerne hjælpe, og det er deeeejligt, men hun var meget emsig med sit målebånd, og insisterede på jeg var en 65'er .- det er også fint, men når den strammer så meget at det gør ondt, så giv mig en større størrelse :D Samtidigt kom hun med mange D-skåle, og jeg har aldrig brugt mere end A/B.. Anyways, enten var BH'en aaaalt for stor, eller også lykkedes det hende at finde BH'er der delte mine meget små bryster i 4 .. så er der ikke meget bryst tilbage :td: Smuttede derfra, og sagde jeg ville gå i HM :fløjt:

Men, jeg er egentligt slet ikke til det hvide/ivory alligevel, så regner med at lede ASOS tynd, og finde noget lækkert turkkis eller lyserødt.. gerne med prikker!

Fra Asos er lidt idéer - skal self bare være stropløs..

image1xl.jpgimage1xl.jpgimage1xl.jpg

Men jeg tænker, HM laver så vidt jeg ved, også altid en lidt ekstra lækker undertøjskollektion op til jul, så jeg afventer :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt mit i H&M. De har noget super fint undertøj for tiden. Og så er prisen jo også meget dejlig (gav 150 for hele sættet).

Det i Ivory blonder hvor man kan tage stropperne af. Jeg synes faktisk det er i yderst god kvalitet og virkelig blødt og dejligt at have på.

Jeg har desværre ikke billede... :blush:

Hvilken HM handler du i? Vores (holstebro) har nemlig ikke den bedste afdeling, så desværre var der ikke lige noget da jeg kiggede.. Deres hjemmeside har heller ikke så meget pt. så vidt jeg kan se. Kom så HM!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt mit i H&M. De har noget super fint undertøj for tiden. Og så er prisen jo også meget dejlig (gav 150 for hele sættet).

Det i Ivory blonder hvor man kan tage stropperne af. Jeg synes faktisk det er i yderst god kvalitet og virkelig blødt og dejligt at have på.

Jeg har desværre ikke billede... :blush:

Hvilken HM handler du i? Vores (holstebro) har nemlig ikke den bedste afdeling, så desværre var der ikke lige noget da jeg kiggede.. Deres hjemmeside har heller ikke så meget pt. så vidt jeg kan se. Kom så HM!

Uhhh i den i Lyngby så der er vist lidt lang for dig! :huh:

Ja ledte også af mit undetøj på deres hjemmeside, men de har bare slet ikke halvdelen af de de har i butikken!

Har du eller prøvet nelly.com?

Der har de altså også nogle ret fede ting!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer lige om min hukommelse siger mig, at Herning har en acceptabel afdeling.. muligvis.. ved nemlig hvilken str jeg skal have fra HM, så det vil være så nemt på nettet, og ellers i butik..

Problem med anden netshopping, er at BHer er så luskede i str..

Nelly havde ellers lækre ting ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej manner jeg har haft svært ved at vælge/finde undertøj!

Inden jeg var ude og lede efter kjole, besluttede jeg mig for at købe sådan en bodywrap... Sikke en kamp! Men jeg fandt en, fik kæmpet mig i den og havde den på da jeg prøvede kjoler.. Den kjole jeg så endte med at købe sidder så stramt, at jeg slet ikke tror det er nødvendigt med denne helt utrolige grimme og usexede dellesammenklemmer!

Nå, men var så ude og kigge igen i dag, for vil altså have noget lækkert undertøj på! Det dur ikke at der er stropper i bh'en, og når man er en buttet pige med store kasser, er det altså ikke nemt at finde noget, der kan holde styr på pigerne! Men jeg endte med et sæt fra Simone Perele, Celeste, som sad rigtigt godt. Men til den pris håber jeg at jeg kommer til at bruge det mere end denne ene gang! Glæder mig til at se, om jeg har ret i at min kjole kan holde sammen på det hele uden hjælp fra bodywrap... :)

lacedetail_0.JPG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt mit i H&M. De har noget super fint undertøj for tiden. Og så er prisen jo også meget dejlig (gav 150 for hele sættet).

Det i Ivory blonder hvor man kan tage stropperne af. Jeg synes faktisk det er i yderst god kvalitet og virkelig blødt og dejligt at have på.

Jeg har desværre ikke billede... :blush:

Jeg fandt også mit i H&M - mega lækkert med blonder og super pasform...ikke dårligt at kunne spare lidt dér også :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt mit i H&M. De har noget super fint undertøj for tiden. Og så er prisen jo også meget dejlig (gav 150 for hele sættet).

Det i Ivory blonder hvor man kan tage stropperne af. Jeg synes faktisk det er i yderst god kvalitet og virkelig blødt og dejligt at have på.

Jeg har desværre ikke billede... :blush:

Jeg fandt også mit i H&M - mega lækkert med blonder og super pasform...ikke dårligt at kunne spare lidt dér også :fløjt:

Ja mit sidder også bare rigtigt godt, og stoffet er faktisk rigtigt blødt og dejligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej manner jeg har haft svært ved at vælge/finde undertøj!

Inden jeg var ude og lede efter kjole, besluttede jeg mig for at købe sådan en bodywrap... Sikke en kamp! Men jeg fandt en, fik kæmpet mig i den og havde den på da jeg prøvede kjoler.. Den kjole jeg så endte med at købe sidder så stramt, at jeg slet ikke tror det er nødvendigt med denne helt utrolige grimme og usexede dellesammenklemmer!

Nå, men var så ude og kigge igen i dag, for vil altså have noget lækkert undertøj på! Det dur ikke at der er stropper i bh'en, og når man er en buttet pige med store kasser, er det altså ikke nemt at finde noget, der kan holde styr på pigerne! Men jeg endte med et sæt fra Simone Perele, Celeste, som sad rigtigt godt. Men til den pris håber jeg at jeg kommer til at bruge det mere end denne ene gang! Glæder mig til at se, om jeg har ret i at min kjole kan holde sammen på det hele uden hjælp fra bodywrap... :)

lacedetail_0.JPG

Jeg kender dit problem! Jeg er selv en 80G og troede også at jeg skulle have bh med stropper og det hele. MEN min kjole har indbygget bh i, så jeg skal slet ikke have bh på. Den har to gange elastik"BH"-holde på plads-ting der bliver lukket på ryggen inden den lynes. Den sidder fantastisk og der er INTET der kan falde ned i sovsen eller kigge op over kanten! :lol: DET ville være nitten!

Mht undertøj, så regner jeg med at købe et par smukke ivory Aubade trusser med matchende hofteholder i Magasin eller Salling, når der bliver udsalg efter jul. Manden elsker hofteholdere og jeg elsker Aubade, så det må gå lige op :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhh nu tror jeg at jeg lige fandt mit undertøj på h&m's hjemmeside.

Det er det her:

post-52936-0-71257900-1322816269.jpg

post-52936-0-11745900-1322816255.jpg

post-52936-0-77258200-1322816284.jpg

Trusserne koster 59.95 kr

BH'en koster 129 kr

Jeg synes faktisk at det er noget federe i virkeligheden.

Det er ikke så hvidt, men sådan mere champange.

Stropperne på BH'en kan tages af.

Trusserne er sådan nogle som er en mellemting mellem en g-streng og hotpants. De sidder sådan lidt mellem balderne.

(Billederne linker til hjemmesiden.)

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhh nu tror jeg at jeg lige fandt mit undertøj på h&m's hjemmeside.

Det er det her:

post-52936-0-71257900-1322816269.jpg

post-52936-0-11745900-1322816255.jpg

post-52936-0-77258200-1322816284.jpg

Trusserne koster 59.95 kr

BH'en koster 129 kr

Jeg synes faktisk at det er noget federe i virkeligheden.

Det er ikke så hvidt, men sådan mere champange.

Stropperne på BH'en kan tages af.

Trusserne er sådan nogle som er en mellemting mellem en g-streng og hotpants. De sidder sådan lidt mellem balderne.

(Billederne linker til hjemmesiden.)

Har lige sendt den BH tilbage i går :biggrin: havde købt den hvide... Havde købt i den størrelse jeg normalt bruger i HM og den sad af helvede til... Så jeg tror snart jeg bare nøjes med at have kjolen på :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhh nu tror jeg at jeg lige fandt mit undertøj på h&m's hjemmeside.

Det er det her:

post-52936-0-71257900-1322816269.jpg

post-52936-0-11745900-1322816255.jpg

post-52936-0-77258200-1322816284.jpg

Trusserne koster 59.95 kr

BH'en koster 129 kr

Jeg synes faktisk at det er noget federe i virkeligheden.

Det er ikke så hvidt, men sådan mere champange.

Stropperne på BH'en kan tages af.

Trusserne er sådan nogle som er en mellemting mellem en g-streng og hotpants. De sidder sådan lidt mellem balderne.

(Billederne linker til hjemmesiden.)

Har lige sendt den BH tilbage i går :biggrin: havde købt den hvide... Havde købt i den størrelse jeg normalt bruger i HM og den sad af helvede til... Så jeg tror snart jeg bare nøjes med at have kjolen på :lol:

nå... Det sidder SUPER godt på mig! :blink:

Men vi er jo også allesammen forskellige.

Den giver en push-up, men ikke for meget.

Men det var da ærgeligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer