D&SHoffgaard

Et alternativ til personlige chokolader?

10 indlæg i dette emne

Jeg har nu snart snuset rundt herinde i 1½ år, og har af flere omgange stødt på personlige chokolade og har lige fra starten haft det på min DIY-liste. :biggrin: Men min svigerinde blev gift i sommer og havde fået den samme ide. :blush: Da vi har flere af de samme elementer planlagt, kan jeg ikke bruge ideen om personlige chokolade alligevel, så det ikke bliver for ens det hele. Men jeg vil alligevel godt have et eller andet tilsvarende uden det går hen og bliver til en flavor-box. :unsure:

Problemet er bare, at jeg er helt blank for alternativer. :blink:

Er der nogen er jer, der kan komme på nogle kreative ideer til en anden form for goodies?

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lejet en popcorn maskine og laver nogle popcorn bægre, måske var det en ide?

Ellers kan du lave personlige tændstikker, vandflasker, mints til gæsternes værelser/hovedpuder, coffe-to-go når de skal hjem-bægre, små poser med sukkermandler..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lidt lavt budget, så det kan helst ikke være for dyrt og gerne noget man kan tage med hjem. Vi holder brylluppet i et forsamlingshus og har ingen overnattende gæster.

0

Del dette indlæg

M&Ms sender ikke længere til DK (pga. noget hygiejne halløj) men sender til Sverige (hvis man kender nogen der?) - koster ca. 1000kr for 1 kg M&Ms inkl. fragt..

Det behøver jo ikke være dyrt - men ideen om at det skal være noget "folk tager med hjem" og gemmer som minde - den er man måske nødt til at revurdere - det er langt fra alle der gider slæbe alt muligt med hjem - vi skal selv have favor boxe med forskelligt spiseligt - laver dem fordi JEG synes det er sjovt - regner med de er ædt og glemt inden aftenen er omme.. :lol:

Men der er masser af "billige" løsninger til små søde favors:

Inspiration:

2011-09-08_001-600x882.jpg

Top_10_Edible_Wedding_Favors_1.jpg

choccookieslabelgoodsoft.jpg

DIY-cookie-favor-1.jpg

(En af mine favoritter - alle ingredienserne til småkager - inkl. opskriften)

Top_10_Edible_wedding_favors_9_1.jpg

projectvalentine7.jpg

herbfavorsjasminestar.jpg

jam.jpg

0

Del dette indlæg

M&Ms sender ikke længere til DK (pga. noget hygiejne halløj) men sender til Sverige (hvis man kender nogen der?) - koster ca. 1000kr for 1 kg M&Ms inkl. fragt..

Det behøver jo ikke være dyrt - men ideen om at det skal være noget "folk tager med hjem" og gemmer som minde - den er man måske nødt til at revurdere - det er langt fra alle der gider slæbe alt muligt med hjem - vi skal selv have favor boxe med forskelligt spiseligt - laver dem fordi JEG synes det er sjovt - regner med de er ædt og glemt inden aftenen er omme.. :lol:

Men der er masser af "billige" løsninger til små søde favors:

Inspiration:

2011-09-08_001-600x882.jpg

Top_10_Edible_Wedding_Favors_1.jpg

choccookieslabelgoodsoft.jpg

DIY-cookie-favor-1.jpg

(En af mine favoritter - alle ingredienserne til småkager - inkl. opskriften)

Top_10_Edible_wedding_favors_9_1.jpg

projectvalentine7.jpg

herbfavorsjasminestar.jpg

jam.jpg

Nogle af vores gæster til brylluppet bor faktisk i sverige hehe.. Men synes 1000 kr for 1 kg, er over mit bugdet.

Det jeg mente med ,at det var noget man kunne tage med hjem var, at hvis det var noget spiseligt, at det er pakket ind så muligheden til at tage det med hjem er tilstede. :biggrin:

Så popcorn, som AnnaPerenna foreslår, er ikke lige det jeg leder efter :wink:

Men mange tak for alle dine forslags billeder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt selv over denne hjemmeside: http://www.karamelkompagniet.dk/ Kunne måske godt bruge deres violoblomster, slikkepinde eller fansknougat og så selv lave en ny embalage.

Men vi sad og snakkede om de i går der hjemme og snakkede om, at vi også kunne holde os til de personlige chololade, men lave dem på en alternativ måde. Enten lave hjemmelavede chokolader med vores monogram på eller købe en anden form for chokolade end man normalt ser og lave en alternativ indpakning. Men vi ligger det på hylden i første omgang og tager det op igen senere i processen. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer